Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
social media
Czy warto założyć profil firmowy na LinkedIn?
W dzisiejszym artykule pod lupę weźmiemy korzyści płynące z założenia profilu firmowego na LinkedIn. Ponadto wspomnimy również o budowaniu marki osobistej na prywatnym koncie, ponieważ te dwie rzeczy bardzo często się ze sobą łączą. Warto pozostać z nami do końca, zwłaszcza jeśli jeszcze nie posiadacie swojego konta!
social media
Jak podejrzeć reklamy konkurencji? Biblioteka reklam na Facebooku
Zapewne niejednokrotnie zastanawiałeś się jakie reklamy tworzyć dla swojej działalności. Jaki format wybrać: grafika czy film, co napisać w tekście itd. Zapewne wpadłeś wtedy na oczywisty pomysł, aby sprawdzić jak reklamuje się konkurencja. Możliwe, że po prostu byłeś ciekawy, co wyświetlają inne firmy w ramach systemu reklamowego Facebooka. Okazuje się, że odpowiedzi na te pytania były bardzo blisko. Być może nie wiedziałeś gdzie ich szukać.
social media
Jak założyć firmowe konto na Facebooku?
Obecność w Internecie jest coraz popularniejsza. Znajdują się tam nasi znajomi, czasami rodzice, a coraz częściej nawet dziadkowie. To również idealne miejsce dla Twojej firmy, oczywiście jeśli w założeniach masz jej rozwój. Kreowanie wizerunku marki, interakcje z klientami czy też możliwość reklamy to jedynie kilka z możliwości jakie otwierają się po wejściu w prawie niekończący się świat digital marketingu. Jednym z punktów styku marki z potencjalnymi klientami jest profil firmowy, czyli strona na Facebooku (fanpage), o którym dziś opowiemy.
social media
Wiadomość powitalna w Messengerze do osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę na Facebooku
Nowa opcja dostępna jest dopiero na niektórych fanpage (02.2020), umożliwia zadawanie sekwencji pytań w celu np. sprawdzenia czy użytkownicy mogą być potencjalnymi klientami Twojej firmy lub czy zainteresowani są współpracą z marką. Co ważne, ten formularz wyświetli się osobom, które są na stronie po raz pierwszy! Sprawdźcie czy ta funkcja jest dostępna na Waszym Facebooku firmowym i jak najszybciej poprawnie wypełnijcie formularz, aby zrobić świetnie pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.
social media
Potencjał relacji na Facebooku i Instagramie - czym są Stories?
Kolorowe obwódki zdjęć profilowych w mediach społecznościowych zagościły na naszych ekranach już na dobre. Pierwszym portalem, gdzie zdobyły gigantyczną popularność był Snapchat. Kluczem do sukcesu była ulotność materiału, który dzięki znikaniu po 24 godzinach pozwalał na mniej zobowiązujący content. Po sukcesie tego formatu lawina ruszyła i obecnie każda większa platforma społecznościowa korzysta ze Stories.
social media
Nakładanie się grup odbiorców w reklamie na Facebooku
Tworzenie odpowiednich grup odbiorców na Facebooku, do których chcemy trafiać z naszym komunikatem, jest niezwykle ważne, ale i trudne. O najlepszych grupach na Facebooku pisaliśmy już w jednym z naszych artykułów. Po stworzeniu tychże grup przychodzi czas na sprawdzenie ich zazębiania, co jest równie ważną kwestią, jeśli nie chcemy dopuścić do sytuacji przepalania budżetu.
social media
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?
social media
Remarketing na Facebooku – co to jest i jak wdrożyć Piksel Facebooka
Niezależnie od tego czy prowadzeniem Facebooka dla Twojej firmy zajmujesz się sam czy zlecasz to firmie zewnętrznej, o pewnych podstawach powinno się mieć pojęcie. Jako agencja interaktywna z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że najbardziej zadowolony klient to ten, który doskonale wie na co pożytkowane są jego pieniądze i dobrze rozumie jakie działania podejmujemy dla dobra jego marki w Internecie.
social media
Jak samodzielnie przygotować świąteczne animacje na Facebooka?
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej! Patrząc przez pryzmat kampanii marketingowych możemy śmiało stwierdzić, że już czas przygotowywać się do tego magicznego okresu. Facebook w tym roku wychodzi nam naprzeciw. Jeśli prowadzicie fanpage swojej firmy, ale nie zatrudniacie grafika do pomocy, nasz mały poradnik przypadnie Wam do gustu!
social media
Nielegalne konkursy na Facebooku
Konkursy w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, mogą być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości marki, zdobycie nowych fanów, zainteresowanie odbiorców ofertą czy po prostu okazać się dobrą zabawą na profilu.
social media
Opinie klientów w mediach społecznościowych!
Nie od dziś wiadomo, że marki budowane są przez klientów. Anonimowość i łatwość dostępu do wielu platform, którą użytkownicy odczuwają w Internecie, często może okazać się motorem do wyrażania własnych obaw, problemów, a także i pochwał na temat firm, z którymi wchodzą w interakcje.
social media
Dodaj zdjęcie na Instagrama z poziomu komputera!
Z Instagrama korzysta już ponad 700 000 użytkowników, w tym coraz więcej firm! To dobry powód, by ułatwić sobie publikowanie zdjęć w tej konkretnej platformie społecznościowej. I niech Was nie zmyli jej przeznaczenie na urządzenia mobilne - zdjęcia wstawiać możemy również z komputera!
social media
Szokujące sceny w transmisjach na żywo!
Gwałt zbiorowy, samookaleczenie, samobójstwo... To tylko kilka z szokujących sytuacji, które użytkownicy Facebook'a odważyli się przedstawić w transmisjach na żywo. Mark Zuckerberg przekonuje, że dąży do zbudowania bezpiecznej społeczności na portalu.