Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
social media
Nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku – stwórz ją jako marka!
Z pewnością już chociaż raz widzieliście kolorową nakładkę na zdjęciu swojego znajomego. Jednakże pewnie nigdy nie zastanawialiście się jak została ona stworzona, do czasu kiedy sami zechcieliście stworzyć ją na jakąś okazję. W dzisiejszym wpisie postaramy się przekonać Was jak ciekawą formą promocji marki albo eventu mogą być spersonalizowane nakładki na Facebooku. Wspólnie przebrniemy również przez wszystkie kroki tworzenia nakładki na avatar oraz przedstawimy sugerowane wymiary nakładki na FB.
social media
Jak reklamować się na Facebooku? Sprawdź najlepsze przykłady reklam
Koncepcji na ciekawą reklamę na Facebooku można wymieniać nieskończenie wiele. Wciąż zmieniające się trendy mobilizują reklamodawców, by wymyślać i tworzyć kreatywne reklamy na Facebooku. Wszystkie pomysły trzeba jednak najpierw dopasować do celu jaki chcemy osiągnąć, a także do dostępnych formatów, o których dziś również nieco Wam opowiemy.
social media
Jak dodać naklejki na Instagram Stories?
Pisanie tego typu artykułów sprawia nam największą przyjemność, ponieważ taka tematyka może przydać się wszystkim, a z pomysłów może skorzystać każdy kto wykazuje aktywność w social mediach. Nieważne czy posiadasz markę, której wygląd chcesz urozmaicić na Instagramie, czy jesteś prywatnym użytkownikiem tego portalu. Własne wyjątkowe naklejki na Instagramie możesz dodawać kiedy tylko chcesz! W naszym artykule pokażemy Ci jakie to jest proste.
social media
Idealne zdjęcie w tle na Facebooku + aktualne wymiary Cover Photo 2020
Dziś zapraszamy Was do przeczytania artykułu, w którym zmierzymy się z niezwykle ciekawym i inspirującym tematem jakim jest idealne zdjęcie w tle na Facebooku. Wspólnie zastanowimy się czy cover photo na Facebooku jest czymś ważnym dla marki, czy należy go często zmieniać, jakie powinno mieć wymiary i czy czasami aż zanadto nie przejmujemy się jego perfekcyjnym wyglądem? W międzyczasie sprawdzimy jaka moda na covery panowała wiele lat temu.
social media
Promowanie postów z poziomu fanpage – czy korzystać z przycisku „Promuj post”?
W ostatnim czasie bardzo wielu przedsiębiorców rozwija swoje marki w Internecie i wspiera swoją komunikację kampaniami na Facebooku. Jeśli jesteście w tej grupie lub po prostu interesuje Was jak skutecznie wypromować swój pierwszy lub kolejny post na Facebooku, bardzo dobrze trafiliście. W klarowny sposób postaramy się przedstawić Wam plusy i minusy promowania reklam z poziomu fanpage, czyli za pomocą guzika „Promuj post”. Ponadto wskażemy Wam też alternatywne rozwiązanie do skutecznej promocji.
social media
Kampanie reklamowe na LinkedInie
LinkedIn (LI) posiada bardzo rozbudowany system reklamowy, jednak nadal wiele firm nie zdaje sobie sprawy z potencjału jaki w nim tkwi. Ba! Jesteśmy przekonani, że są marki które posiadają konta na LinkedInie, ale nie wiedzą o tym, że mogą tam również reklamować swoje usługi i produkty. Być może dlatego, że platforma nie nakłania użytkowników do sponsorowania treści tak intensywnie jak dzieje się to np. na Facebooku. Oznaczenia reklam również są minimalistyczne i można je łatwo przeoczyć pomiędzy innymi wpisami.
social media
Jak połączyć dwie strony na Facebooku?
Artykułów takich jak ten w sieci znajdziecie bardzo wiele, jednak na ogół prezentują one bardzo podstawowe informacje na temat tego jak połączyć dwie strony na Facebooku. Może okazać się, że Wasz przypadek dotyczący tej kwestii nie będzie taki sam jak inne, a scalenie dwóch fanpage, pomimo sumiennego wykonywania popularnych instrukcji, się nie powiedzie. Czy wiecie, że czasem nawet posiadając funkcję administratora nie będziecie w stanie połączyć stron? Tak, to możliwe! Taki przypadek omówimy w tym wpisie.
social media
Czy warto założyć profil firmowy na LinkedIn?
W dzisiejszym artykule pod lupę weźmiemy korzyści płynące z założenia profilu firmowego na LinkedIn. Ponadto wspomnimy również o budowaniu marki osobistej na prywatnym koncie, ponieważ te dwie rzeczy bardzo często się ze sobą łączą. Warto pozostać z nami do końca, zwłaszcza jeśli jeszcze nie posiadacie swojego konta!
social media
Jak podejrzeć reklamy konkurencji? Biblioteka reklam na Facebooku
Zapewne niejednokrotnie zastanawiałeś się jakie reklamy tworzyć dla swojej działalności. Jaki format wybrać: grafika czy film, co napisać w tekście itd. Zapewne wpadłeś wtedy na oczywisty pomysł, aby sprawdzić jak reklamuje się konkurencja. Możliwe, że po prostu byłeś ciekawy, co wyświetlają inne firmy w ramach systemu reklamowego Facebooka. Okazuje się, że odpowiedzi na te pytania były bardzo blisko. Być może nie wiedziałeś gdzie ich szukać.
social media
Jak założyć firmowe konto na Facebooku?
Obecność w Internecie jest coraz popularniejsza. Znajdują się tam nasi znajomi, czasami rodzice, a coraz częściej nawet dziadkowie. To również idealne miejsce dla Twojej firmy, oczywiście jeśli w założeniach masz jej rozwój. Kreowanie wizerunku marki, interakcje z klientami czy też możliwość reklamy to jedynie kilka z możliwości jakie otwierają się po wejściu w prawie niekończący się świat digital marketingu. Jednym z punktów styku marki z potencjalnymi klientami jest profil firmowy, czyli strona na Facebooku (fanpage), o którym dziś opowiemy.
social media
Wiadomość powitalna w Messengerze do osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę na Facebooku
Nowa opcja dostępna jest dopiero na niektórych fanpage (02.2020), umożliwia zadawanie sekwencji pytań w celu np. sprawdzenia czy użytkownicy mogą być potencjalnymi klientami Twojej firmy lub czy zainteresowani są współpracą z marką. Co ważne, ten formularz wyświetli się osobom, które są na stronie po raz pierwszy! Sprawdźcie czy ta funkcja jest dostępna na Waszym Facebooku firmowym i jak najszybciej poprawnie wypełnijcie formularz, aby zrobić świetnie pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.
social media
Potencjał relacji na Facebooku i Instagramie - czym są Stories?
Kolorowe obwódki zdjęć profilowych w mediach społecznościowych zagościły na naszych ekranach już na dobre. Pierwszym portalem, gdzie zdobyły gigantyczną popularność był Snapchat. Kluczem do sukcesu była ulotność materiału, który dzięki znikaniu po 24 godzinach pozwalał na mniej zobowiązujący content. Po sukcesie tego formatu lawina ruszyła i obecnie każda większa platforma społecznościowa korzysta ze Stories.
social media
Nakładanie się grup odbiorców w reklamie na Facebooku
Tworzenie odpowiednich grup odbiorców na Facebooku, do których chcemy trafiać z naszym komunikatem, jest niezwykle ważne, ale i trudne. O najlepszych grupach na Facebooku pisaliśmy już w jednym z naszych artykułów. Po stworzeniu tychże grup przychodzi czas na sprawdzenie ich zazębiania, co jest równie ważną kwestią, jeśli nie chcemy dopuścić do sytuacji przepalania budżetu.
social media
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?