Bądź ponad
innymi
Nie zagiń w Internecie jak igła w stogu siana!
Daj się znaleźć i zrób to dobrze, czyli zleć to nam.
Profesjonalnie dobrana i odpowiednio realizowana
strategia SEO przynosi realne zyski z pozycjonowania.
Daj się znaleźć i zrób to dobrze, czyli zleć to nam.
Profesjonalnie dobrana i odpowiednio realizowana
strategia SEO przynosi realne zyski z pozycjonowania.
-
91%
internautów przegląda
wyłącznie pierwszą stronę
wyników wyszukiwania -
33%
pozycja nr 1 zgarnia
33% ruchu -
51,33%
pozycje 1-3 generują
aż 51,33% kliknięć -
72,85%
całe TOP10
- 72,85% kliknięć
Dojdź na
szczyt!
Wysoka konkurencja sprawia, że inwestycja w marketing internetowy
i pozycjonowanie stron WWW jest koniecznością. Jeżeli chcesz wiedzieć
jak działamy i na czym polega pozycjonowanie stron przez naszą
agencję zapraszamy do kontaktu.
Dążymy tylko do osiągnięcia najlepszych rezultatów. Poniżej przedstawiamy przykładowe wyniki jakie osiągnęliśmy dla jednego z naszych Klientów. Dane mówią same za siebie…
i pozycjonowanie stron WWW jest koniecznością. Jeżeli chcesz wiedzieć
jak działamy i na czym polega pozycjonowanie stron przez naszą
agencję zapraszamy do kontaktu.
Dążymy tylko do osiągnięcia najlepszych rezultatów. Poniżej przedstawiamy przykładowe wyniki jakie osiągnęliśmy dla jednego z naszych Klientów. Dane mówią same za siebie…
Bez SEO ani rusz!
Pozycjonowanie jest nieodłącznym elementem posiadania strony WWW, a przynajmniej powinno nim być. Bez pierwszych pozycji w Google wykonany serwis nie będzie miał dużej ilości odwiedzin, a co za tym idzie - nie przyniesie zamierzonego efektu. A przecież, gdy chcemy aby nasza firma zaistniała w sieci dbamy o to, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, na których nam zależy. Przy połączeniu profesjonalnie wykonanej strony + dobrze zrealizowanego pozycjonowania sukces jest niemal pewny. Jeśli zadbamy o wysoką pozycję naszej firmy będziemy mogli liczyć na satysfakcjonujące zyski oraz rozpoznawalność.
Wzrost ruchu organicznego
Częstotliwość z jaką korzystają internauci z wyszukiwarki Google uświadamia jak ważne jest istnienie w tym segmencie sieci. Konkurencja jest jednak spora, wysoka ranga jakości informacji, które można znaleźć w sieci egzekwuje od nas dążenie do najwyższego poziomu. Niestety, nawet najbardziej ciekawe i merytoryczne treści nie przyciągną zainteresowania, jeśli nie będą widoczne ani wyszukiwane w pierwszej kolejności.
White SEO
Trzymamy się wysokich standardów!Stosujemy wyłącznie dozwolone metody pozycjonowania, czyli tzw. White SEO. Doskonale wiemy jak wiele mogą zdziałać aktualizacje algorytmów. Liczne kary nałożone przez Google wprowadziły ogromne zamieszanie i poszukiwanie nowych firm pozycjonujących, które wykazały się rozsądkiem w podejmowanych działaniach w zakresie pozycjonowania. Końca aktualizacji nie widać, dlatego też nie ryzykujemy - dobro naszego klienta jest dla nas najważniejsze i nie dopuszczamy myśli, iż moglibyśmy doprowadzić do degradacji domeny. Codziennie czuwamy nad pozycjami i skrupulatnie przygotowujemy kolejne plany do realizacji.
Pozycjonowanie a marketing
By osiągnąć zamierzone rezultaty musimy rozsądnie podejść do tematu pozycjonowania. W pierwszej kolejności zwracamy uwagę na wysoką jakość strony WWW, zwiększając jej przydatność dla użytkowników i rozbudowując content. W przemyślany sposób dostosowujemy treści w witrynie, aby jak najbardziej zwiększyć naszą widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki naszemu doświadczeniu, chętnie doradzamy również jakie rozwiązania i udogodnienia na stronie WWW warto wprowadzić, by sprostać wymaganiom konsumentów i zadbać o marketing na każdej płaszczyźnie.
Audyt strony WWW
Przed przystąpieniem do wyceny i propozycji słów kluczowych wykonujemy audyt strony. Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ często klienci są nieświadomi, co wcześniej działo się z ich witryną oraz jakiej jest jakości. Podczas takiej analizy strony zwracamy uwagę na następujące elementy: historia domeny, poprzednie strony, ilość zindeksowanych podstron, liczba linków, optymalizacja pod kątem danych słów kluczowych, weryfikacja podłączonych statystyk i ich analiza, nagłówki i przekierowania, poprawność wyświetlania strony pod popularnymi przeglądarkami, a także metatagi. Następnie weryfikujemy, czy witryna posiada nałożone kary od Google (filtr algorytmiczny, ręczny) i przygotowujemy raport.
Podpisanie umowy
Ponieważ pozycjonowanie to tytaniczna praca, biorąc pod uwagę zwłaszcza częste aktualizacje Google, nie rozpoczynamy pracy bez podpisania umowy. Gwarantuje nam ona wynagrodzenie adekwatne do pracy, listę fraz i adres jaki pozycjonujemy. Jedyna restrykcja, jaka jest zawarta w umowie to okres wypowiedzenia - 1 miesiąc. Daje ona Państwu gwarancję odpowiedniej jakości wykonywanej przez nas pracy, a także bezpieczeństwo świadczonych przez nas usług.
Analiza słów kluczowych
Wyczerpujemy temat pod każdym kątem.
Przeprowadzamy z Państwem wywiad, który ma na celu ustalenie jakie są główne słowa kluczowe odzwierciedlające konkretną branżę. Weryfikujemy konkurencję oraz przeprowadzamy rozpoznanie wśród wybranych fraz. Ustalamy jaka jest średnia ilość wyszukiwań miesięcznie, a także czy występuje znacząca sezonowość. Doradzamy w doborze słów kluczowych, dzięki czemu zwiększają Państwo swoje szanse na zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki. Nie wszystkie frazy są odpowiednie, pomimo iż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że przyniosą tysiące odwiedzin. Naszym celem nie jest wyłącznie zwiększenie ilości wizyt, ale przede wszystkim spowodowanie konwersji – czyli reakcji ze strony użytkownika jakiej Państwo oczekują.
Przeprowadzane przez nas analizy są BEZPŁATNE!
Optymalizacja kodu, dołączenie do GSC i Analytics
Posiadając raport i przeprowadzoną analizę słów kluczowych, przystępujemy do optymalizacji strony oraz korekt treści pod wybrane frazy. W zależności od technologii wykonanej strony oczekujemy dostępu do FTP i CMS. Zmniejszamy (na ile to możliwe - bez znacznej ingerencji w kod) czas ładowania strony, użyte skrypty oraz grafiki. Porządkujemy linki wewnętrzne, przekierowania i metatagi. Po tym etapie strona jest spójna i dobrze reprezentuje wybrane frazy nie tylko pod kątem SEO, ale przede wszystkim dla użytkowników. Jeśli witryna nie była wcześniej podpięta pod statystyki Google Analytics i GSC wykonujemy to dla Państwa. Są to niezbędne narzędzia do analizy i weryfikacji strony, pozwalające zasięgnąć ważnych informacji i szybko podejmować działania w przypadku niepożądanych efektów SEM.
System monitoringu fraz
Stworzyliśmy specjalnie dla naszych klientów system do weryfikacji pozycji w Google. Ponieważ rozliczamy się miesięcznie niezbędne jest narzędzie, które pozwoli ocenić naszą pracę. Po dodaniu domeny i fraz do systemu otrzymacie Państwo dane dostępowe, dzięki którym będziecie widzieli historię pozycji, konkretne DataCenter Google, które zwróciło pozycję oraz raport do pobrania w formacie pdf. Na początku pozycja jest niestabilna, a różnica pomiędzy odpowiedziami z Google może się wahać. Dlatego też weryfikujemy, jaką maszynę Google odpytujemy o pozycję. Wbrew pozorom wpisując frazę w wyszukiwarkę nie odpowiada nam jeden serwer, stąd właśnie wynikają różnice. System pozwoli zweryfikować efekty naszej pracy oraz w pełni kontrolować poniesione koszty.
Płatność abonamentowa i za efekty
Aby uczciwie podchodzić do rozliczeń podzieliliśmy pierwszą stronę Google (która zawiera 10 wyników organicznych + reklamy AdWords + grafiki + miejsca Google). W rozliczeniu za efekt płacą Państwo zatem za pozycję 1-3, 4-7, 8-10 za każdy dzień obecności na poszczególnym miejscu. Jeśli Państwa fraza jest na drugiej stronie Google nie pobieramy żadnych opłat za ten dzień.
W wariancie abonamentowym będziemy informować w jaki sposób dysponujemy środkami w danym miesiącu za pomocą raportu z: działań pozycjonerskich, analizy, planingu, wykonywanych zabiegów. Frazy układamy wg priorytetu i tak też realizujemy pozycjonowanie. Zadbamy także o wizytówkę w Google Maps aby była odpowiednio skonfigurowana. Płatność abonamentowa także jest warunkowa - jeśli minimum 20% fraz podstawowych będzie w TOP10. Jest to znacznie bardziej elastyczna forma w kwestii podmiany/dodawania nowych fraz. Na początku nowego miesiąca przesyłamy do Państwa raport + fakturę za poprzedni okres rozliczeniowy.
Long tail
Preferencje użytkowników do wpisywania fraz w wyszukiwarkę w ostatnich latach uległy zmianie. Coraz częściej są one długie i rozbudowane, a nie krótkie i zwięzłe jak dawniej. Warto wstrzelić się w obszar unikalnych haseł by zwiększyć ruch na stronie. Krótko mówiąc long tail polega na znalezieniu dużej liczby słów kluczowych związanych z branżą w jakiej działamy. Powinny one być szczegółowe i złożone, ze względu na nieprzewidywalność użytkowników, którzy mogą wpisywać przeróżne słowa kluczowe szukając naszej usługi.
Jak szukamy fraz?
Istotne jest, aby nie pominąć tych słów kluczowych, pomimo iż są rzadziej wyświetlane. Daje to szansę na konkurowanie z tymi bardzo popularnymi. Przykuwamy dużą uwagę do rozmowy z naszymi klientami, którzy najlepiej znają zakres swojej działalności, mogą przypuszczać jakim nazewnictwem posługują się konsumenci oraz co może być kojarzone z ich produktami bądź usługami. Mocno analizujemy jakimi słowami kluczowymi posługuje się konkurencja. Jednak przede wszystkim korzystamy ze specjalnie do tego celu przeznaczonych narzędzi, które w skuteczny sposób podpowiadają nam frazy wyszukiwane przez klientów (np. GSC).
Korzyści
Przez odpowiednio wykonane pozycjonowanie nasza strona zajmie lepsze miejsce w wynikach wyszukiwania, co zaowocuje częstszymi odwiedzinami na stronie. Ważne jest aby strona, dla której wykonuje się pozycjonowanie long tail była bardzo bogata w unikalną, wartościową i ciekawą treść by zadbać o użytkownika i jego satysfakcję. Wiele fraz long tail sumarycznie powoduje bardzo szeroki zasięg i dużą ilość wyszukań niż np. kilka topowych fraz.
Dodatkowo zyskujemy ponieważ bardziej złożone frazy częściej powodują konwersję (użytkownik szuka konkretnych informacji) niż te ogólne. Ostatnią zaletą jest fakt iż obniżenie pozycji głównej frazy generuje znaczny spadek wyszukań a w przypadku long tail utrata frazy nie zmienia wiele (ponieważ na wiele sposobów inne frazy określają to samo).
Efekty
Skutkiem stosowania niestandardowych fraz oraz celem, do którego dążymy jest oczywiście wzrost konwersji w witrynie. Dzięki temu możemy zanotować lepszą sprzedaż naszych produktów, jeśli taki rodzaj konwersji nas interesował. Większa konwersja = większy zysk.
Link building
W tym przypadku musimy postawić na to, aby treść naszej strony była bardzo wartościowa i aby inni użytkownicy chętnie do niej linkowali. Bardzo dobrze gdy linki do naszych podstron znajdują się w serwisach powiązanych tematycznie z naszym, wtedy są najskuteczniejsze.
Naturalne linki
Stawiajmy na jakość, nie na ilość.
Najistotniejsze jest pozyskanie tzw. linków naturalnych, czyli odnośników do witryny, które dodają użytkownicy na różnych blogach, forach lub portalach ze względu na bogatą i angażującą treść tam znajdującą się. Są również linki nienaturalne, polegają na dodawaniu komentarzy w różnych miejscach w sieci, zawierając przy tym link do witryny. Kupione linki są bardzo szybko wychwytywane przez mechanizmy Google.
Dlatego tak ważne jest budowanie świadomości naszej marki poprzez wartościową treść.
Doświadczenie
Zadbamy o zaistnienie w różnych sieciach społecznościowych związanych z branżą Klienta, dzięki czemu będzie można zdobyć więcej przydatnych linków. Postaramy się aby strona internetowa zawierała ciekawe i zachęcające do działania narzędzia, skrypty czy grafiki, które będą mogły zostać udostępnione. Przeanalizujemy branże Klienta w poszukiwaniu wartościowych partnerów do wzajemnej współpracy.