Obsługa istniejących stron WWW

Zadbamy o wszystkie aspekty techniczne.

Zgodnie z Państwa życzeniem możemy przejąć stronę pod nasze skrzydła i zarządzać nią lub ją modyfikować. Wymaga to wcześniejszych ustaleń i analizy projektu, nad którym mamy objąć pieczę. Istotną kwestią jest czy strona będzie utrzymywana na naszych maszynach, czy pozostanie tak jak dotychczas u innego usługodawcy. Sporządzimy wykaz wszelkich informacji jakie są wymagane do wyceny i przejęcia opieki przez nas. Nie będzie to absolutnie wymagało od Państwa wiedzy technicznej, zajmiemy się kompleksowo obsługą tak, aby byli Państwo jak najmniej zaangażowani czasowo.

Audyt stron internetowych

Wielopłaszczyznowa weryfikacja.

Przejmując projekt musimy wykonać audyt - zostanie on później Państwu udostępniony i będzie zawierał istotne informacje, o jakości strony, użytej technologii, nieprawidłowościach, które należy szybko usunąć. Zweryfikujemy też jak Państwa strona jest widoczna pod różnymi urządzeniami/systemami oraz czy popularne wyszukiwarki internetowe dobrze zindeksowały treści.
Pomoc w optymalizacji
Poprawa skuteczności.

Wykonujemy na życzenie optymalizację serwisu oraz informujemy o głębokości zmian, jakie należy wprowadzić, aby osiągnąć oczekiwany efekt. Wiemy, iż nie zawsze można bezkolizyjnie wprowadzić zmiany, dlatego wszystkie wątpliwości będą na bieżąco przekazywane. Zawrzemy także nasze sugestie, czy wprowadzone zmiany gruntownie wpłyną na jakość strony, aby ułatwić Państwu podjęcie decyzji.

Opieka/migracja

Oferujemy migrację stron/sklepów/aplikacji dedykowanych/serwisów www, na nasze maszyny, o procesie przeniesienia i konkretnym harmonogramie będą Państwo poinformowani. Oczywiście dzięki utrzymywaniu usług u nas będziemy mieć większe możliwości opieki i wykrywania nieprawidłowości w działaniu. Dodatkowo będą Państwo zabezpieczeni kopiami zapasowymi całego serwisu do 14 dni wstecz, oraz supportem który czuwa 24h/dobę nad pracą serwerów.

Aktualizacja treści

Świeża jakość.

Możemy zaproponować zarządzanie nie tylko od strony technicznej, ale także merytorycznej serwisu. Jeśli potrzebują Państwo często modyfikować zawartość strony lub system CMS stwarza jakieś problemy, oferujemy pakiety aktualizacyjne. Zawierają one ilość zmian, jakie możemy wprowadzić w każdym z nich oraz orientacyjną ilość godzin webmastera przy aktualizacji materiałów.

Usługi programistyczne

Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych.

Jeśli istnieje potrzeba rozbudowy serwisu, również służymy pomocą - posiadamy programistów, którzy mogą wykonać dowolne zlecenie. Najpierw jednak przeprowadzimy małą analizę tego, co będzie wymagało zmian, następnie przeliczymy to na godziny i podeślemy wycenę do akceptacji.

Hosting i domena

Elementy niezbędne.

Minimum wymaganym do uruchomienia strony WWW są dwa elementy: domena (nasz fizyczny adres w sieci, np. teamsolution.pl) i hosting (maszyna dostępna cały czas on-line, w której będzie umieszczona strona oraz poczta e-mail). Wszystkie te usługi są rejestrowane przez naszą firmę podczas poszczególnych etapów tworzenia strony WWW.

Pierwszy rok usług (domeny i serwera) jest za darmo (do 5GB) - w ramach wykonywanego zlecenia. Klient ma rolę wyłącznie decyzyjną, wszelkimi formalnościami związanymi z wykonywaniem zleceniem zajmujemy się sami.

Jaki hosting oferujemy?

Bezpieczeństwo i wygoda.

Oferujemy hosting inny niż wszystkie - nie usłyszą Państwo od nas, że danej rzeczy nie można wykonać. Nie podchodzimy do realizacji tej usługi jak do zamkniętej puszki, wszystkie ustawienia zależą od woli administratora. Jesteśmy w stanie stworzyć nawet bardzo nietypową konfigurację. Można z nami skonsultować zamierzone działania, a my postaramy się pomóc. Doradzamy w zakresie doboru serwera, a także zajmujemy się jego obsługą - tak jest bezpieczniej i wygodniej dla Państwa.

Doświadczenie

Gwarancja zadowolenia.

Współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi partnerami, istniejącymi na rynku blisko 20 lat. Mamy świadomość jak ważna jest stabilność i bezpieczeństwo, dlatego usługa ta ma dla nas szczególne znaczenie. Serwery i łącza utrzymywane są w najlepszym DataCenter w kraju (ATMAN), co daje gwarancję nieprzerwanego dostępu i szybkiej reakcji w przypadku usuwania usterek.

Wyjątkowa polityka cenowa (skalowalność)

Dostosowane do potrzeb.

Posiadamy różnorodne pakiety typowego shared hostingu, którego ceny są optymalne. Posiadają państwo pełen komfort ponieważ obsługujemy go jak serwer hybrydowy. W każdej chwili istnieje możliwość zmiany na wyższy bądź niższy pakiet usług - jeśli będą Państwo blisko granicy poinformujemy o możliwych zmianach, tak aby usługi były jak najbardziej wydajne i korzystne cenowo. Z roku na rok staramy się przygotować korzystną ofertę na hosting www i pocztę e-mail.

Profesjonalna poczta

Bezpieczeństwo i łatwość obsługi.

W ramach każdego z pakietów oferujemy profesjonalną pocztę, zabezpieczoną przed spamem i zawierającą nowoczesny organizer. Dostęp do poczty poprzez przeglądarkę zawiera wszystkie potrzebne funkcje, aby wydajnie nią zarządzać. Sam system pocztowy jest aktualizowany i w pełni bezpieczny. Natomiast responsywność, którą posiada ułatwia korzystanie na różnych typach urządzeń.

Backupy i support

Niezagrożone przechowywanie danych.

Codziennie rano wykonujemy kopie zapasowe (plików, baz danych, poczty), dzięki temu mają Państwo pewność, iż nie utracą ważnych danych. Mamy możliwość przywrócenia dowolnej kopii 14 dni wstecz - oznacza to, że nawet przypadkowo usunięte dane możemy bez większych problemów odzyskać. Wszystkie ważne aktualizacje, które należy przeprowadzić staramy się wykonywać tak aby były niezauważalne dla użytkownika (godziny nocne lub zerowe obciążenie serwera).

Pewny dostawca usług

Jesteśmy do dyspozycji.

Decydując się na nasz hosting zyskują Państwo nie tylko pewność, iż cały czas ktoś czuwa nad poprawnym działaniem serwerów, ale także pomoc i doradztwo w każdej kwestii związanej z hostingiem. Zajmujemy się kompleksowo wszystkimi usługami. Przeniesienie serwera od innego dostawcy nie stanowi dla nas najmniejszego problemu.

Do czego wykorzystasz mailing?

Właściwy przekaz może przynieść wiele korzyści.

Mailing jest wiadomością wysyłaną na skrzynkę potencjalnego odbiorcy. Użytkownicy bardzo często mechanicznie klikają w otrzymane maile, dlatego też ich treść najczęściej opiera się o atrakcyjną grafikę, która przyciągnie wzrok. Warto wykorzystać każdą sekundę! Ciekawe hasło promocyjne bądź przykuwający uwagę obrazek może zagwarantować zainteresowanie się ofertą i przejście na wskazaną podstronę. Mailingi pełnią głównie rolę informacyjną, można za ich pomocą poinformować odbiorców o takich rzeczach, jak np.:
  • nowy produkt,
  • ciekawa promocja,
  • zachęta do założenia konta,
  • zachęta do udziału w wydarzeniu.

Jak zbudować wartościowy mailing?

Każdy odbiorca zobaczy naszą wiadomość prawdopodobnie tylko raz.

Ludzie są na ogół wzrokowcami, dlatego tekst w mailingach schodzi na drugie miejsce. Bogate są one za to w warstwę graficzną. Otrzymując wiadomość, która w pierwszych kilku sekundach zachęci odbiorców do przeczytania szczegółów, możemy przypuszczać, iż będą oni chcieli wiedzieć więcej. Aby wiadomość była skuteczna, po zobaczeniu mailingu odbiorca musi kliknąć w wyznaczonym miejscu. Powinien wtedy zostać przeniesiony na stronę docelową. Ważne aby strona docelowa, do której zostanie poprowadzony użytkownik była wartościowa i związana z treścią wiadomości jaką otrzymał. W przeciwnym razie zniechęci go i użytkownik szybko opuści witrynę, co zwiększy niepożądany współczynnik odrzuceń.
Monitoruj skuteczność
Samodzielnie sprawdzaj rezultaty swoich kampanii mailingowych!

Opierając się o system newslettera możesz swobodnie weryfikować wyniki i analizować całą kampanię. Raporty przedstawiają szereg danych m.in. prezentują mapy ciepła, podają dni i godziny oraz w jakich ilościach użytkownicy otwierali wiadomości - taki komunikat pozwala zaobserwować zachowanie naszej grupy docelowej, panujące trendy i zależności. Zawarte informacje dają obszerny obraz działań i sugerują odpowiednie zmiany i rozwiązania marketingowe na przyszłość.

Dlaczego wysyłać mailingi?

Każda forma działań marketingowych może w określony sposób wpłynąć na przychody.

Warto eksperymentować i testować jaka forma reklamy sprawdza się najlepiej w naszym przypadku. O wyborze mailingowego sposobu reklamy świadczy wiele zalet:
  • niski koszt,
  • duża skuteczność,
  • możliwość wybrania docelowej grupy, tzw. targetowania,
  • możność samodzielnego monitorowania skuteczności,
  • opcja personalizacji wiadomości.

Po co nam Landing Page?

Klucz do skuteczności reklamy!

Istnieje wiele form reklamy, takich jak kampanie AdWords, mailing, newsletter czy też banery reklamowe umieszczane w różnych serwisach. Niezaprzeczalnie są one ważne, lecz musimy pamiętać, że sama reklama nie zawsze jest skuteczna. Jest ona tylko informacją ogólną o promocji, wydarzeniu, produkcie. Ważną rzeczą jest, aby użytkownik po kliknięciu nie został przeniesiony na stronę główną firmy, która zawiera wiele informacji, lecz na specjalnie przygotowaną podstronę - stronę docelową (Landing Page).

W skrócie

We właściwym kierunku by osiągnąć oczekiwany skutek!

Każdy użytkownik decydując się na kliknięcie w reklamę robi to wyłącznie dlatego, iż zainteresowała go jej treść! Warto wykorzystać te sekundy, które poświęcił nam potencjalny klient.  Dzięki oddzieleniu landing page od reszty strony użytkownik, który zdecydował się kliknąć w naszą reklamę znajduje kontynuację informacji. W przeciwnym razie musi on wertować cały serwis, co często skutkuje zniechęceniem do dalszych poszukiwań.

Pełna kontrola

By użytkownik wykonał zamierzoną przez nas czynność.

Obecnie konsumenci podejmują bardzo świadome decyzje zakupowe. Natłok ofert marketingowych niejednokrotnie ich przytłacza. Dlatego należy od początku do końca skutecznie i rozsądnie prowadzić kampanię mailingową. Dzięki stosowaniu Landing Page'a skupiamy uwagę użytkownika, wymuszamy na nim konkretne operacje (np. wypełnienie formularza) oraz podwyższamy współczynnik konwersji (pożądanych operacji). Użytkownika, który znalazł się na naszym Landing Page'u nie może nic rozproszyć ani odwrócić jego uwagi, dlatego często rezygnuje się z używania klasycznego menu oraz reszty contentu strony.

Raport

Dzięki zgromadzonym danym poprawiamy skuteczność.

Każda tego typu strona posiada osobne statystyki, dzięki którym przekazujemy wszystkie możliwe informacje o odwiedzających, ich zachowaniu oraz cechach charakterystycznych. Zebrane wskaźniki pomogą m. in. w przyszłym - bardziej precyzyjnym określaniu grup docelowych. Sprawdzimy też jaki rodzaj przekazu przynosi najlepszy rezultat.
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland