Zbliżamy się do ulubionego święta w handlu internetowym, czyli do Black Friday. Marketerzy zakasują rękawy, aby przyciągnąć klientów do swoich witryn. Przed nimi spore wyzwanie! Inflacja od pewnego czasu dosięgnęła już zakupów online. A właściwie stało się to w momencie wybuchu pandemii, gdy wiele sklepów stacjonarnych zostało zamkniętych. Handel jeszcze mocniej przeniósł się do Internetu, choć to zabawnie brzmi, zrobiło się tutaj ciasno.
W ramach koordynowania akcji marketingowych dla naszych klientów zdobyliśmy niemałe doświadczenie. Od kilku lat mamy okazję planować działania marketingowe promowane nazwiskami znanych osób.
Na naszym blogu nie poświęciliśmy jeszcze zbyt wiele uwagi temu niezwykle istotnemu tematowi, jakim jest tagowanie reklam na Facebooku, ale nadrabiamy zaległości! W pracy każdego marketera śledzenie konwersji za pomocą tagów UTM to kluczowa sprawa. Tylko dzięki dobremu i sumiennemu otagowaniu reklam możemy dowiedzieć się, czy nasze działania są skuteczne. Jeśli tworzycie kampanie na niebieskim portalu albo na Instagramie koniecznie zostańcie z nami do końca.
Prowadząc biznes prędzej czy później zapewne staniesz przed poważnym wyzwaniem. Będzie nim znalezienie kogoś odpowiedzialnego za opracowanie profesjonalnej strategii promocji bądź skalowania Twojego biznesu. Dlaczego będzie to wyzwanie? Ponieważ znalezienie i wybór odpowiedniej „pomocy” to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jeśli nie masz czasu ani doświadczenia, ten wpis pokaże Ci, jak powinna wyglądać taka współpraca i prawdopodobnie uchroni przed błędami, jakie możesz popełnić.
Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Zagłębiając się w świat szeroko pojętego marketingu prędzej czy później nadchodzi moment, w którym natrafia się na enigmatyczne pojęcie remarketing. Jeśli i Ty jesteś w tym momencie swojej przygody z marketingiem i nie wiesz, co to jest remarketing, to ten artykuł jest dla Ciebie.
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.
Czas pandemii zmusił coraz więcej przedsiębiorstw do skierowania swoich działań wyłącznie w internecie, który jest bardzo otwartym światem i każdy ma w nim szansę, aby osiągnąć założony cel. Jednak aby ten cel osiągnąć, trzeba wiedzieć z jakich narzędzi korzystać.
Jesteśmy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online stał się niezwykle ważną częścią naszego życia, dostępną dla każdego dzięki niewielkiemu urządzeniu w kieszeni. Internet daje także niesamowite możliwości dla rozwoju firm, oferując rozwiązania reklamowe znacznie różniące się od tradycyjnego marketingu.
Każdy kto zaczyna budować swoją markę w Internecie chce, aby wyróżniała się ona na tle konkurencji, posiadała niepowtarzalną tożsamość i budziła pozytywne emocje wśród innych. Dla wszystkich oczywiste jest, że wraz z solidnym biznesplanem należy zadbać o oryginalną nazwę i zaprojektować logo. Niestety najczęściej w tym miejscu kończą się pomysły na kreowanie wizerunku marki. Aby zdobywać zaufanie i lojalność klientów oraz budować z nimi dobre relacje potrzeba więcej wysiłku.
Sporo firm zadaje sobie to pytanie - zarówno agencje jak i odbiorcy ich usług. Istnieje wiele modeli rozliczeń, każdy jednak ma swoje wady i zalety. W tym artykule przybliżymy ten najbardziej uczciwy, czyli rozliczanie się za poświęcony czas.
Szaleństwo zakupowe jakim jest Black Friday, Cyber Monday, a właściwie cały „Cyber Week”, przyjęły się w Polsce na dobre. Obserwowaliśmy to 24 listopada oraz przez kilka kolejnych dni. Pomimo, że polskie promocje na Czarny Piątek często są symboliczne i odbiegają od tych w USA, to rozpoczynają magię zakupów przedświątecznych również w naszym kraju.
Największe święto dla kupujących za nami! Jesteście ciekawi jak prezentują się wyniki Black Friday 2017? Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą lub nie rozumieją całego szumu wokół piątkowego dnia, wyjaśniamy. Black Friday to coroczne szaleństwo wyprzedaży, które przybyło do nas ze Stanów Zjednoczonych.
Co można uznać za początek sezonu świątecznego? Czasami można odnieść wrażenie, że w Polsce 3 listopada sklepy chowają znicze i wyciągają świąteczne ozdoby.
Nadchodzi moment, w którym wydatki na reklamę mobilną przewyższają koszty inwestowane w reklamę desktopową. Co więcej - będą stale rosły!