Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
social media
Ile kosztuje reklama na YouTube?
Czy wiesz, że wyszukiwarka na YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? I szacunkowo ponad 70% internautów w Polsce korzysta z tego serwisu?
Google
Darmowa reklama sklepu w Google? Jak to zrobić
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
social media
Kreowanie własnego wizerunku w Social Media - marka osobista
Media społecznościowe stały się miejscem, bez którego większość ludzi nie wyobraża sobie już funkcjonowania. Od lat znane jest stwierdzenie, że osoby, których nie możemy znaleźć w sieci, nie istnieją zupełnie. Nie każdy jednak jest aktywnym użytkownikiem portali społecznościowych. Czasami niektórzy przedsiębiorcy wolą być biernymi obserwatorami z garstką znajomych.
marketing
Na czym polega remarketing?
Zagłębiając się w świat szeroko pojętego marketingu prędzej czy później nadchodzi moment, w którym natrafia się na enigmatyczne pojęcie remarketing. Jeśli i Ty jesteś w tym momencie swojej przygody z marketingiem i nie wiesz, co to jest remarketing, to ten artykuł jest dla Ciebie.
social media
Nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku – stwórz ją jako marka!
Z pewnością już chociaż raz widzieliście kolorową nakładkę na zdjęciu swojego znajomego. Pewnie nigdy nie zastanawialiście się, jak została ona stworzona, do czasu kiedy sami zechcieliście zrobić ją na jakąś okazję. W dzisiejszym wpisie postaramy się przekonać Was, jak ciekawą formą promocji marki albo eventu mogą być spersonalizowane nakładki na zdjęcie profilowe. Wspólnie przebrniemy również przez wszystkie kroki tworzenia nakładki na avatar oraz przedstawimy sugerowane wymiary nakładki na FB.
social media
Jak reklamować się na Facebooku? Sprawdź najlepsze przykłady reklam
Koncepcji na ciekawą reklamę na Facebooku można wymieniać nieskończenie wiele. Wciąż zmieniające się trendy mobilizują reklamodawców, by wymyślać i tworzyć kreatywne reklamy na Facebooku. Wszystkie pomysły trzeba jednak najpierw dopasować do celu jaki chcemy osiągnąć, a także do dostępnych formatów, o których dziś również nieco Wam opowiemy.
social media
Jak dodać naklejki na Instagram Stories?
Pisanie tego typu artykułów sprawia nam największą przyjemność, ponieważ taka tematyka może przydać się wszystkim, a z pomysłów może skorzystać każdy kto wykazuje aktywność w social mediach. Nieważne czy posiadasz markę, której wygląd chcesz urozmaicić na Instagramie, czy jesteś prywatnym użytkownikiem tego portalu. Własne wyjątkowe naklejki na Instagramie możesz dodawać kiedy tylko chcesz! W naszym artykule pokażemy Ci jakie to jest proste.
social media
Idealne zdjęcie w tle na Facebooku + aktualne wymiary Cover Photo 2021
Dziś zapraszamy Was do przeczytania artykułu, w którym zmierzymy się z niezwykle ciekawym i inspirującym tematem jakim jest idealne zdjęcie w tle na Facebooku. Wspólnie zastanowimy się czy cover photo na Facebooku jest czymś ważnym dla marki, czy należy go często zmieniać, jakie powinno mieć wymiary i czy czasami aż zanadto nie przejmujemy się jego perfekcyjnym wyglądem? W międzyczasie sprawdzimy jaka moda na covery panowała wiele lat temu.
social media
Promowanie postów z poziomu fanpage – czy korzystać z przycisku „Promuj post”?
W ostatnim czasie bardzo wielu przedsiębiorców rozwija swoje marki w Internecie i wspiera swoją komunikację kampaniami na Facebooku. Jeśli jesteście w tej grupie lub po prostu interesuje Was jak skutecznie wypromować swój pierwszy lub kolejny post na Facebooku, bardzo dobrze trafiliście. W klarowny sposób postaramy się przedstawić Wam plusy i minusy promowania reklam z poziomu fanpage, czyli za pomocą guzika „Promuj post”. Ponadto wskażemy Wam też alternatywne rozwiązanie do skutecznej promocji.
social media
Kampanie reklamowe na LinkedInie
LinkedIn (LI) posiada bardzo rozbudowany system reklamowy, jednak nadal wiele firm nie zdaje sobie sprawy z potencjału jaki w nim tkwi. Ba! Jesteśmy przekonani, że są marki które posiadają konta na LinkedInie, ale nie wiedzą o tym, że mogą tam również reklamować swoje usługi i produkty. Być może dlatego, że platforma nie nakłania użytkowników do sponsorowania treści tak intensywnie jak dzieje się to np. na Facebooku. Oznaczenia reklam również są minimalistyczne i można je łatwo przeoczyć pomiędzy innymi wpisami.
social media
Jak połączyć dwie strony na Facebooku?
Artykułów takich jak ten w sieci znajdziecie bardzo wiele, jednak na ogół prezentują one bardzo podstawowe informacje na temat tego jak połączyć dwie strony na Facebooku. Może okazać się, że Wasz przypadek dotyczący tej kwestii nie będzie taki sam jak inne, a scalenie dwóch fanpage, pomimo sumiennego wykonywania popularnych instrukcji, się nie powiedzie. Czy wiecie, że czasem nawet posiadając funkcję administratora nie będziecie w stanie połączyć stron? Tak, to możliwe! Taki przypadek omówimy w tym wpisie.
Google
Jaką kampanię w Google Ads wybrać? 6 typów kampanii
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
marketing
Jak rozwijać swój biznes zdalnie?
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.