Instagram to tuż obok Facebooka ulubione miejsce marek do prezentowania swoich produktów. Czy wiecie, że platforma została uruchomiona już ponad 10 lat temu? Przez ponad dekadę zmieniła się diametralnie. Z aplikacji do publikowania ładnych zdjęć z naszego życia, przeistoczyła się w bardzo dobre narzędzie sprzedażowe.
Każdego roku do największych miast Polski zjeżdżają się młodzi ludzie z całego kraju (i nie tylko) w celu dalszej edukacji na studiach wyższych, a także w celu podnoszenia swoich kwalifikacji w przypadku studiów podyplomowych. W ostatnim czasie sytuacja ta uległa diametralnej zmianie. Spora część, a często nawet całość zajęć została przeniesiona do Internetu.
Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
W obecnym otaczającym nas świecie dostęp do Internetu nie jest już czymś ekskluzywnym, lecz jest standardem dostępnym dla każdego.
Czy wiesz, że wyszukiwarka na YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? I szacunkowo ponad 70% internautów w Polsce korzysta z tego serwisu?
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
Media społecznościowe stały się miejscem, bez którego większość ludzi nie wyobraża sobie już funkcjonowania. Od lat znane jest stwierdzenie, że osoby, których nie możemy znaleźć w sieci, nie istnieją zupełnie. Nie każdy jednak jest aktywnym użytkownikiem portali społecznościowych. Czasami niektórzy przedsiębiorcy wolą być biernymi obserwatorami z garstką znajomych.
Zagłębiając się w świat szeroko pojętego marketingu prędzej czy później nadchodzi moment, w którym natrafia się na enigmatyczne pojęcie remarketing. Jeśli i Ty jesteś w tym momencie swojej przygody z marketingiem i nie wiesz, co to jest remarketing, to ten artykuł jest dla Ciebie.
Z pewnością już chociaż raz widzieliście kolorową nakładkę na zdjęciu swojego znajomego. Pewnie nigdy nie zastanawialiście się, jak została ona stworzona, do czasu kiedy sami zechcieliście zrobić ją na jakąś okazję. W dzisiejszym wpisie postaramy się przekonać Was, jak ciekawą formą promocji marki albo eventu mogą być spersonalizowane nakładki na zdjęcie profilowe. Wspólnie przebrniemy również przez wszystkie kroki tworzenia nakładki na avatar oraz przedstawimy sugerowane wymiary nakładki na FB.
Koncepcji na ciekawą reklamę na Facebooku można wymieniać nieskończenie wiele. Wciąż zmieniające się trendy mobilizują reklamodawców, by wymyślać i tworzyć kreatywne reklamy na Facebooku. Wszystkie pomysły trzeba jednak najpierw dopasować do celu jaki chcemy osiągnąć, a także do dostępnych formatów, o których dziś również nieco Wam opowiemy.
Zgodzisz się z tym, że oczywistym odruchem podczas publikowania wpisów na IG jest wyciągnięcie telefonu z kieszeni, prawda? Wiadomo również, że Instagram dostępny jest przez przeglądarkę. Ale czy wiedziałeś, że dodać zdjęcie na Instagram można także używając laptopa lub komputera?
Pisanie tego typu artykułów sprawia nam największą przyjemność, ponieważ taka tematyka może przydać się wszystkim, a z pomysłów może skorzystać każdy kto wykazuje aktywność w social mediach. Nieważne czy posiadasz markę, której wygląd chcesz urozmaicić na Instagramie, czy jesteś prywatnym użytkownikiem tego portalu. Własne wyjątkowe naklejki na Instagramie możesz dodawać kiedy tylko chcesz! W naszym artykule pokażemy Ci jakie to jest proste.
Dziś zapraszamy Was do przeczytania artykułu, w którym zmierzymy się z niezwykle ciekawym i inspirującym tematem jakim jest idealne zdjęcie w tle na Facebooku. Wspólnie zastanowimy się czy cover photo na Facebooku jest czymś ważnym dla marki, czy należy go często zmieniać, jakie powinno mieć wymiary i czy czasami aż zanadto nie przejmujemy się jego perfekcyjnym wyglądem? W międzyczasie sprawdzimy jaka moda na covery panowała wiele lat temu.
W ostatnim czasie bardzo wielu przedsiębiorców rozwija swoje marki w Internecie i wspiera swoją komunikację kampaniami na Facebooku. Jeśli jesteście w tej grupie lub po prostu interesuje Was jak skutecznie wypromować swój pierwszy lub kolejny post na Facebooku, bardzo dobrze trafiliście. W klarowny sposób postaramy się przedstawić Wam plusy i minusy promowania reklam z poziomu fanpage, czyli za pomocą guzika „Promuj post”. Ponadto wskażemy Wam też alternatywne rozwiązanie do skutecznej promocji.