Nowa opcja dostępna jest dopiero na niektórych fanpage (02.2020), umożliwia zadawanie sekwencji pytań w celu np. sprawdzenia czy użytkownicy mogą być potencjalnymi klientami Twojej firmy lub czy zainteresowani są współpracą z marką. Co ważne, ten formularz wyświetli się osobom, które są na stronie po raz pierwszy! Sprawdźcie czy ta funkcja jest dostępna na Waszym Facebooku firmowym i jak najszybciej poprawnie wypełnijcie formularz, aby zrobić świetnie pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.
Blog o marketingu i sprzedaży
Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
Kolorowe obwódki zdjęć profilowych w mediach społecznościowych zagościły na naszych ekranach już na dobre. Pierwszym portalem, gdzie zdobyły gigantyczną popularność był Snapchat. Kluczem do sukcesu była ulotność materiału, który dzięki znikaniu po 24 godzinach pozwalał na mniej zobowiązujący content. Po sukcesie tego formatu lawina ruszyła i obecnie każda większa platforma społecznościowa korzysta ze Stories.
Tworzenie odpowiednich grup odbiorców na Facebooku, do których chcemy trafiać z naszym komunikatem, jest niezwykle ważne, ale i trudne. O najlepszych grupach na Facebooku pisaliśmy już w jednym z naszych artykułów. Po stworzeniu tychże grup przychodzi czas na sprawdzenie ich zazębiania, co jest równie ważną kwestią, jeśli nie chcemy dopuścić do sytuacji przepalania budżetu.
Jesteśmy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online stał się niezwykle ważną częścią naszego życia, dostępną dla każdego dzięki niewielkiemu urządzeniu w kieszeni. Internet daje także niesamowite możliwości dla rozwoju firm, oferując rozwiązania reklamowe znacznie różniące się od tradycyjnego marketingu.
Każdy kto zaczyna budować swoją markę w Internecie chce, aby wyróżniała się ona na tle konkurencji, posiadała niepowtarzalną tożsamość i budziła pozytywne emocje wśród innych. Dla wszystkich oczywiste jest, że wraz z solidnym biznesplanem należy zadbać o oryginalną nazwę i zaprojektować logo. Niestety najczęściej w tym miejscu kończą się pomysły na kreowanie wizerunku marki. Aby zdobywać zaufanie i lojalność klientów oraz budować z nimi dobre relacje potrzeba więcej wysiłku.
Sporo firm zadaje sobie to pytanie - zarówno agencje jak i odbiorcy ich usług. Istnieje wiele modeli rozliczeń, każdy jednak ma swoje wady i zalety. W tym artykule przybliżymy ten najbardziej uczciwy, czyli rozliczanie się za poświęcony czas.
Inteligentne auta, lodówki albo całe domy. W obecnych czasach łatwiej jest się z tym faktem pogodzić, niż próbować obronić. Sztuczna inteligencja wkracza (albo już jest) we wszystkie branże, również do digital marketingu. O tym czy to dobre, czy złe rozmyślać nie będziemy, ponieważ dzisiejszym tematem są Inteligentne kampanie produktowe w systemie Google Ads (ang. Smart Shopping Campaigns).
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?
Niezależnie od tego czy prowadzeniem Facebooka dla Twojej firmy zajmujesz się sam czy zlecasz to firmie zewnętrznej, o pewnych podstawach powinno się mieć pojęcie. Jako agencja interaktywna z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że najbardziej zadowolony klient to ten, który doskonale wie na co pożytkowane są jego pieniądze i dobrze rozumie jakie działania podejmujemy dla dobra jego marki w Internecie.
Facebook i Google posiadają potężne systemy reklamowe, które w pewnych obszarach mogą ze sobą konkurować, a w innych mogą się znakomicie uzupełniać. Jednak co w przypadku, gdybyśmy chcieli kierować kampanię Google Ads na naszą stronę na Facebooku?
Pojęcia takie jak UX i UI są znane już od wielu lat. Mają one swoje odzwierciedlenie głównie w sferze prototypowania oraz projektowania wszelkich interfejsów, aplikacji desktopowych, aplikacji mobilnych czy też serwisach i stronach internetowych. Obecnie jednak poruszają one znacznie więcej aspektów.
Każda firma go potrzebuje, pełni bardzo ważną rolę – czym jest? Tak naprawdę to specjalny komputer (można powiedzieć przemysłowy), który działa 24h/dobę w miejscu do tego przeznaczonym (datacenter) z dostępem do monitoringu, wielu łącz operatorskich, awaryjnego zasilania oraz zaawansowanego systemu chłodzenia.
O tym że Google i jego platforma reklamowa - Google Ads jest jednym z największych narzędzi marketingowych naszych czasów wie już raczej każdy. Codziennie, miliony osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealny punkt styku pomiędzy potencjalnym klientem a ofertą firmy. Natomiast ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google Ads? Co wpływa na koszt reklamy i czy zawsze trzeba za nią płacić?
Zapewne wiele osób chciałoby uzyskać prostą i szybką informację. Odpowiedzi jest jednak wiele – zupełnie jak oczekiwań w przypadku funkcjonalności oraz ceny danego rozwiązania. Możliwości z każdym dniem przybywa, wiele projektów mimo obiecującego początku umiera lub użyte w nich technologie przestają być wspierane. Postaram się zwrócić uwagę na najistotniejsze kwestie oraz wskazać rozwiązania najlepsze wg mnie dla kilku grup docelowych. Nie ma bowiem jednego perfekcyjnego systemu dla wszystkich.