Szybko i precyzyjnie

Google Ads pozwala na szybkie i precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów. Jest również świetnym narzędziem do budowania świadomości marki.

Jako Certyfikowany Partner Google chętnie pokażemy ofertę Twojej firmy w wyszukiwarce Google, w Youtube, w Gmailu, na Mapach Google i na milionach innych stron internetowych. Powierzając nam prowadzenie i obsługę kampanii masz gwarancję, że wykorzystamy wszystkie dostępne narzędzia i opcje, w tym sieć wyszukiwania i reklamową, aby zrealizować Twoje cele reklamowe. Nasze kampanie ppc są monitorowane przy użyciu specjalistycznych narzędzi i optymalizowane na każdym etapie ich trwania. Działamy na jasnych i przejrzystych zasadach współpracy. Zajmiemy się wszystkimi aspektami technicznymi i formalnościami.

Cennik kampanii Google Ads



  • Reklamy w wyszukiwarce Google i partnerów
  • Sieć reklamowa
  • Reklamy GSP w Gmailu
  • Reklamy DSA i RLSA w sieci wyszukiwania
  • Remarketing
  • Kampania YouTube
  • Remarketing dynamiczny
  • Merchant Center i reklamy produktowe

Podstawowy

  • Reklamy w wyszukiwarce Google i partnerów
  • Sieć reklamowa
  • Reklamy GSP w Gmailu
  • Reklamy DSA i RLSA w sieci wyszukiwania
  • Remarketing
  • Kampania YouTube
  • Remarketing dynamiczny
  • Merchant Center i reklamy produktowe

Optymalny

  • Reklamy w wyszukiwarce Google i partnerów
  • Sieć reklamowa
  • Reklamy GSP w Gmailu
  • Reklamy DSA i RLSA w sieci wyszukiwania
  • Remarketing
  • Kampania YouTube
  • Remarketing dynamiczny
  • Merchant Center i reklamy produktowe

Rozszerzony

  • Reklamy w wyszukiwarce Google i partnerów
  • Sieć reklamowa
  • Reklamy GSP w Gmailu
  • Reklamy DSA i RLSA w sieci wyszukiwania
  • Remarketing
  • Kampania YouTube
  • Remarketing dynamiczny
  • Merchant Center i reklamy produktowe

Dodatkowo każdy pakiet zawiera:

  • Kupon Google na pierwszą kampanię do 375,00 zł netto
  • Google Analytics i śledzenie konwersji
  • Rozliczanie płatności z polską firmą
  • Usługa copywritingu
  • Stały kontakt z opiekunem
  • Raporty miesięczne z działań
  • Projekty graficzne

Czym są kampanie Google Ads?

Google Ads jest programem reklamowym o gigantycznym zasięgu i potencjale marketingowym. Kampanie na tej platformie posiadają wiele unikalnych cech, niespotykanych w innych mediach takich jak telewizja, radio czy billboardy. Reklamowanie się w Google Ads jest dostępne praktycznie dla każdej działalności, niezależnie czy zależy Państwu na sprzedaży produktów ze sklepu internetowego, zwiększeniu liczby zamówień na usługi, lokalnej reklamie działalności czy po prostu jak największych zasięgach i budowaniu świadomości marki. 

Szeroki wachlarz możliwości platformy obejmuje sieć wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, sieć reklamową składającą się z milionów stron internetowych oraz Gmail, kampanie wideo (w tym różne reklamy na portalu YouTube), a także reklamy produktowe.  Jako Certyfikowany Partner Google realizujemy wszystkie rodzaje kampanii reklamowych oferowanych w systemie Google Ads.

Dlaczego my?

Szczegółowo poznajemy
Twoją branżę
Wykorzystujemy wszystkie dostępne narzędzia
Wysokie efekty w porównaniu do wydawanych budżetów
Monitoring kampanii
na bieżąco
Częsta
optymalizacja
Jasne i proste
zasady współpracy

Posiadamy status Partnera Google

Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu oraz wiedza, pasja i certyfikaty Google Ads, które posiadamy zagwarantują Twojemu biznesowi realne zyski z kampanii reklamowych. Dzięki statusowi Google Partner możemy w pełni wykorzystywać potencjał Google Ads.

Strach ma wielkie oczy? Spokojnie, wszystkimi formalnościami i aspektami technicznymi zajmiemy się my. Ciesz się czasem – wkrótce realizacja nowych zamówień bądź wykonywanie usług z pewnością Ci go pochłonie, ale spokojnie - podobno od przybytku głowa nie boli.

Nasze kampanie są prowadzone przez specjalistów,

których wiedza i doświadczenie jest potwierdzone certyfikatami Google Ads i Google Analytics:

  • Reklama w sieci wyszukiwania

    tworzenie, pomiar i optymalizacja reklam tekstowych w wyszukiwarce Google i partnerów

  • Reklama w sieci reklamowej

    dotyczy wiedzy z zakresu tworzenia reklam w sieci reklamowej Google oraz sprawdzonych metod ich optymalizacji

  • Reklama wideo

    reklamy wideo na portalu YouTube i w Internecie

  • Reklama w Zakupach Google

    podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z kontem Merchant Center, tworzenia plików danych o produktach i kampanii produktowych

  • Reklama mobilna

    potwierdza wiedzę o zaawansowanych zagadnieniach związanych z reklamą na urządzeniach mobilnych

  • Google Analytics

    wiedza z analityki cyfrowej pozwala na skuteczną optymalizację kampanii AdWords

Jak wygląda
współpraca?

1. Poznajemy cele biznesowe i branżę

Analizujemy założenia reklamowe, badamy konkurencję, wybieramy najlepsze słowa kluczowe.

2. Tworzymy plan kampanii i wycenę

Wybieramy odpowiednie dla danej branży rodzaje kampanii, tworzymy wstępną strukturę i przedstawiamy szacunkowe koszty.

3. Tworzymy strukturę kampanii

Budujemy wszystkie kampanie i grupy reklam, opracowujemy reklamy tekstowe, graficzne, produktowe, video itd.

4. Uruchamiamy kampanię

Po włączeniu kampanii jest ona intensywnie ulepszana i poprawiana.

5. Monitorujemy i optymalizujemy

Optymalizujemy kampanie mają na uwadze cel biznesowy np. jak najwięcej kliknięć, wyświetleń, konwersji, jak najwyższy ROI.

6. Raportujemy

Na bieżąco obserwujemy efekty kampanii, w stałych odstępach czasu wysyłamy raporty naszym klientom.

Kampanie Google Ads dla każdej działalności!

Sieć reklamowa Google wraz z siecią wyszukiwania daje możliwość dotarcia do nawet 96% populacji internautów! Świadczy to o gigantycznym potencjale marketingowym tego narzędzia.

Niezależnie, czy prowadzą Państwo lokalny warsztat samochodowy, sieć kwiaciarni, przedstawiają ogólnokrajowego producenta okien, czy reprezentują Państwo międzynarodowego dewelopera - reklamowanie się poprzez AdWords jest dostępne dla praktycznie każdej działalności. Oprócz tego kampanie Google Ads posiadają wiele unikalnych cech, niespotykanych w innych mediach takich jak telewizja, radio czy billboardy. O wielkim znaczeniu reklam w Internecie świadczy to, że wydatki na nią systematycznie rosną. Szacuje się, że wydatki na reklamę w Sieci wyniosą w Polsce nawet 5,5 mld zł! Znaczący udział w tej promocji w sieci mają udział właśnie kampanie Google Ads.

Zalety AdWords

Kampanie AdWords mają szereg zalet, co czyni je bardzo cennym narzędziem marketingowym:

  • ogromny zasięg, możliwość dotarcia do 96% populacji internautów,
  • mierzalność efektów dzięki m.in. śledzeniu konwersji,
  • możliwość bardzo dokładnego określenia grupy docelowej,
  • dopasowanie treści reklam do konkretnych grup użytkowników,
  • pełna kontrola nad budżetem,
  • prostota i krótki czas oczekiwania na efekty,
  • dokładne statystyki i raporty skuteczności,
  • możliwość startu, zmian czy zatrzymania kampanii w dowolnym momencie.

Dlatego już ponad milion firm na świecie reklamuje się w Google AdWords.

Typy kampanii reklamowych

sieć wyszukiwania

w wyszukiwarce Google i partnerów sieci wyszukiwania

sieć reklamowa

w witrynach partnerskich

produktowa

w wyszukiwarce google i Zakupach Google

wideo

w serwisie YouTube

Sposoby rozliczeń

Płacisz tylko tyle, ile chcesz wydać. Kampanie operują zwykle na podstawie miesięcznych budżetów – masz pewność, że nie zostanie on przekroczony w skali 30 dni.

Podstawowym sposobem płatności w Google Ads jest zwykle opłata za kliknięcie (CPC - Cost Per Click). Oznacza to, że płacimy wyłącznie, jeżeli dany użytkownik kliknie w naszą reklamę. Nie ponosimy żadnych kosztów związanych z wyświetleniem reklamy. Innym sposobem rozliczeń jest płatność za 1000 wyświetleń (CPM - Cost Per Mile), przeznaczona głównie dla przedsiębiorstw, które chcą budować świadomość swojej marki. W kampaniach na portalu YouTube możemy spotkać się z modelem rozliczeń CPV (Cost Per View), czyli opłatą za obejrzenie reklamy wideo.

Jednak jedną z najważniejszych stawek używanych w kampaniach jest CPA (CPA – Cost Per Action), czyli stawka za jedną konwersję – może być to np. zakup produktu, wypełnienie formularza czy inne aktywności na stronie na których nam zależy. Rozwinięciem stawek CPA jest ROAS (Return On Ad Spend) pozwalający na ustalenie stawki pod kątem docelowego zwrotu z nakładu na reklamę.

Nasze konto Google Ads możemy zasilać na wiele sposobów, również na zasadzie otwartej linii kredytowej Google.

Analiza konwersji

Reklamowanie się za pomocą AdWords pozwala bardzo dokładnie zweryfikować skuteczność reklam.

Dzięki mierzeniu konwersji możemy stwierdzić, czy kampanie wywołały pożądany efekt - np. zakup towaru w sklepie on-line, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego, czy zadzwonienie za pomocą smartfona. Po ustaleniu wartości konwersji, pozwala to na dokładną ocenę zwrotu z inwestycji w reklamę. Wyróżnia to reklamy AdWords od innych środków marketingowych.

Remarketing

Reklamy podążające za użytkownikiem.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest remarketing - polega on na wyświetlaniu klientom reklam, którzy np. odwiedzili Państwa stronę, zachęcając ich do powrotu na nią. Ten typ reklam podąża za użytkownikiem, podświadomie utrwalając produkty czy usługi oferowane na stronie zleceniodawcy. Remarketing dynamiczny pozwala na wyświetlanie użytkownikom reklam konkretnych produktów, które np. wrzucili do koszyka na Państwa stronie, ale z niewiadomych przyczyn je porzucili. Dzięki temu mamy gigantyczne możliwości bardzo dokładnego dotarcia do konkretnych użytkowników i zachęceniu ich do powrotu i dokonania konwersji.

Stworzenie i opieka nad kampaniami AdWords

Jesteśmy agencją ze statusem Google Partner, dzięki temu mają Państwo pewność, że powierzają opiekę nad kampaniami AdWords odpowiedzialnej firmie z doświadczeniem. Nasza rola nie sprowadza się tylko do tworzenia reklam, zapewniamy także ciągły nadzór nad nimi. Cały czas weryfikujemy efekty i staramy się optymalizować wydawane pieniądze tak, aby zwrot z inwestycji był jak największy.

Ceny są ustalane w pełni indywidualnie, każda firma chce trafić do innej grupy docelowej, a to wymaga dostosowania i szczegółowej analizy danych. Opieka i optymalizacja kampanii jest rozliczana miesięcznie i jest to kwota stała - ustalana na początku współpracy. Możliwa jest też jednorazowa konfiguracja kampanii, jednakże nie polecamy tego rozwiązania, ponieważ są to wskaźniki zbyt dynamiczne. Gdy ustalimy warunki współpracy proponujemy umowę, która zabezpiecza obie strony i jasno wyznaczy zakres prac.

Skuteczny element Google AdWords

Remarketing jest potężnym narzędziem umożliwiającym wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją witrynę albo używali danej aplikacji mobilnej. Osoby, które odwiedzały już stronę internetową są bardziej skłonni do zakupów czy skorzystania z usług. Warto nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez różnego rodzaju reklamy remarketingowe.

Zalety remarketingu

  • Zasięg - wiele dostępnych narzędzi remarketingowych umożliwiających wyświetlanie reklam śledzących użytkownika na wielu portalach i aplikacjach.
  • Precyzyjne dotarcie do klientów, którzy weszli w interakcję ze stroną. Można utworzyć bardzo precyzyjne reklamy skierowane np. do osób które dodały dany produkt do koszyka, ale ostatecznie nie sfinalizowały transakcji.
  • Opłacalność – pozyskanie klienta, który już jest zaznajomiony z Twoją marką jest tańsze, niż szukanie nowego.
  • Dedykowane reklamy – zachęcające do powrotu na stronę i np. skorzystania z usługi lub dokończenia transakcji.

Rodzaje kampanii remarketingowych

Remarketing w sieci reklamowej

Wyświetlanie reklam displayowych i tekstowych w sieci reklamowej Google użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę. Umożliwia także dotarcie do osób korzystających z Twojej aplikacji.

Remarketing w sieci wyszukiwania

Reklamy RLSA – Remarketing List for Search Ads. Polega na wyświetlaniu reklam tekstowych użytkownikom, którzy odwiedzali witrynę, a następnie korzystali z wyszukiwarki Google.

Remarketing dynamiczny

Reklamy zawierające konkretne produkty lub usługi, które były oglądane przez użytkowników na stronie, np. które były wrzucone do koszyka, lecz ostatecznie porzucone.

Remarketing w YouTube

Polega na wyświetlaniu reklam wideo użytkownikom, którzy wchodzili w interakcję z filmami albo kanałem na YouTube. Reklamy są wyświetlane w czasie oglądania filmów na YouTube.

Inteligentne Kampanie Produktowe

Specjalnym typem kampanii są Inteligentne Kampanie Produktowe przeznaczone specjalne do maksymalizacji konwersji w e-commerce. Jest to połączenie standardowych kampanii produktowych i kampanii remarketingowych w sieci reklamowej. System korzystając z pliku danych o produktach oraz przesłanych kreacji marketingowych automatycznie testuje różne kombinacje, szukając najlepszych rozwiązań, aby zmaksymalizować przychody z kampanii.

Dlaczego my?

Mamy duże doświadczenie w tworzeniu reklam remarketingowych Google Ads. Umieszczamy tagi umożliwiające śledzenie użytkowników, tworzymy listy remarketingowe i reklamy dedykowane dla danych grup odbiorców. Następnie tworzymy i uruchamiamy kampanię reklamową, optymalizując ją w stałych odstępach czasu. Testujemy różne opcje i grupy docelowe, na bieżąco monitorujemy zmiany w systemie i szukamy najlepszych rozwiązań dla danego biznesu.

Na samym dole moim zdaniem nie pasują realizacje CMS, tylko dałbym tam loga firm z kim współpracujemy.

Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland