Szybko i precyzyjnie
Jako Certyfikowany Partner Google chętnie pokażemy ofertę Twojej firmy w wyszukiwarce Google, w Youtube, w Gmailu, na Mapach Google i na milionach innych stron internetowych. Powierzając nam prowadzenie i obsługę kampanii masz gwarancję, że wykorzystamy wszystkie dostępne narzędzia i opcje, w tym sieć wyszukiwania i reklamową, aby zrealizować Twoje cele reklamowe. Nasze kampanie ppc są monitorowane przy użyciu specjalistycznych narzędzi i optymalizowane na każdym etapie ich trwania. Działamy na jasnych i przejrzystych zasadach współpracy. Zajmiemy się wszystkimi aspektami technicznymi i formalnościami.
Czym są kampanie Google Ads?
Google Ads jest programem reklamowym o gigantycznym zasięgu i potencjale marketingowym. Kampanie na tej platformie posiadają wiele unikalnych cech, niespotykanych w innych mediach takich jak telewizja, radio czy billboardy. Reklamowanie się w Google Ads jest dostępne praktycznie dla każdej działalności, niezależnie czy zależy Państwu na sprzedaży produktów ze sklepu internetowego, zwiększeniu liczby zamówień na usługi, lokalnej reklamie działalności czy po prostu jak największych zasięgach i budowaniu świadomości marki.
Szeroki wachlarz możliwości platformy obejmuje sieć wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, sieć reklamową składającą się z milionów stron internetowych oraz Gmail, kampanie wideo (w tym różne reklamy na portalu YouTube), a także reklamy produktowe. Jako Certyfikowany Partner Google realizujemy wszystkie rodzaje kampanii reklamowych oferowanych w systemie Google Ads.
Dlaczego my?
Twoją branżę
na bieżąco
optymalizacja
zasady współpracy
Posiadamy status Partnera Google
Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu oraz wiedza, pasja i certyfikaty Google Ads, które posiadamy zagwarantują Twojemu biznesowi realne zyski z kampanii reklamowych. Dzięki statusowi Google Partner możemy w pełni wykorzystywać potencjał Google Ads.
Strach ma wielkie oczy? Spokojnie, wszystkimi formalnościami i aspektami technicznymi zajmiemy się my. Ciesz się czasem – wkrótce realizacja nowych zamówień bądź wykonywanie usług z pewnością Ci go pochłonie, ale spokojnie - podobno od przybytku głowa nie boli.
-
Reklama w sieci wyszukiwania
tworzenie, pomiar i optymalizacja reklam tekstowych w wyszukiwarce Google i partnerów
-
Reklama w sieci reklamowej
dotyczy wiedzy z zakresu tworzenia reklam w sieci reklamowej Google oraz sprawdzonych metod ich optymalizacji
-
Reklama wideo
reklamy wideo na portalu YouTube i w Internecie
-
Reklama w Zakupach Google
podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z kontem Merchant Center, tworzenia plików danych o produktach i kampanii produktowych
-
Reklama mobilna
potwierdza wiedzę o zaawansowanych zagadnieniach związanych z reklamą na urządzeniach mobilnych
-
Google Analytics
wiedza z analityki cyfrowej pozwala na skuteczną optymalizację kampanii AdWords
Jak wygląda
współpraca?
1. Poznajemy cele biznesowe i branżę
Analizujemy założenia reklamowe, badamy konkurencję, wybieramy najlepsze słowa kluczowe.
2. Tworzymy plan kampanii i wycenę
Wybieramy odpowiednie dla danej branży rodzaje kampanii, tworzymy wstępną strukturę i przedstawiamy szacunkowe koszty.
3. Tworzymy strukturę kampanii
Budujemy wszystkie kampanie i grupy reklam, opracowujemy reklamy tekstowe, graficzne, produktowe, video itd.
4. Uruchamiamy kampanię
Po włączeniu kampanii jest ona intensywnie ulepszana i poprawiana.
5. Monitorujemy i optymalizujemy
Optymalizujemy kampanie mają na uwadze cel biznesowy np. jak najwięcej kliknięć, wyświetleń, konwersji, jak najwyższy ROI.
6. Raportujemy
Na bieżąco obserwujemy efekty kampanii, w stałych odstępach czasu wysyłamy raporty naszym klientom.
Kampanie Google Ads dla każdej działalności!
Niezależnie, czy prowadzą Państwo lokalny warsztat samochodowy, sieć kwiaciarni, przedstawiają ogólnokrajowego producenta okien, czy reprezentują Państwo międzynarodowego dewelopera - reklamowanie się poprzez AdWords jest dostępne dla praktycznie każdej działalności. Oprócz tego kampanie Google Ads posiadają wiele unikalnych cech, niespotykanych w innych mediach takich jak telewizja, radio czy billboardy. O wielkim znaczeniu reklam w Internecie świadczy to, że wydatki na nią systematycznie rosną. Szacuje się, że wydatki na reklamę w Sieci wyniosą w Polsce nawet 5,5 mld zł! Znaczący udział w tej promocji w sieci mają udział właśnie kampanie Google Ads.
Zalety AdWords
Kampanie AdWords mają szereg zalet, co czyni je bardzo cennym narzędziem marketingowym:
- ogromny zasięg, możliwość dotarcia do 96% populacji internautów,
- mierzalność efektów dzięki m.in. śledzeniu konwersji,
- możliwość bardzo dokładnego określenia grupy docelowej,
- dopasowanie treści reklam do konkretnych grup użytkowników,
- pełna kontrola nad budżetem,
- prostota i krótki czas oczekiwania na efekty,
- dokładne statystyki i raporty skuteczności,
- możliwość startu, zmian czy zatrzymania kampanii w dowolnym momencie.
Dlatego już ponad milion firm na świecie reklamuje się w Google AdWords.
Typy kampanii reklamowych
sieć wyszukiwania
sieć reklamowa
produktowa
wideo
Sposoby rozliczeń
Płacisz tylko tyle, ile chcesz wydać. Kampanie operują zwykle na podstawie miesięcznych budżetów – masz pewność, że nie zostanie on przekroczony w skali 30 dni.
Podstawowym sposobem płatności w Google Ads jest zwykle opłata za kliknięcie (CPC - Cost Per Click). Oznacza to, że płacimy wyłącznie, jeżeli dany użytkownik kliknie w naszą reklamę. Nie ponosimy żadnych kosztów związanych z wyświetleniem reklamy. Innym sposobem rozliczeń jest płatność za 1000 wyświetleń (CPM - Cost Per Mile), przeznaczona głównie dla przedsiębiorstw, które chcą budować świadomość swojej marki. W kampaniach na portalu YouTube możemy spotkać się z modelem rozliczeń CPV (Cost Per View), czyli opłatą za obejrzenie reklamy wideo.
Jednak jedną z najważniejszych stawek używanych w kampaniach jest CPA (CPA – Cost Per Action), czyli stawka za jedną konwersję – może być to np. zakup produktu, wypełnienie formularza czy inne aktywności na stronie na których nam zależy. Rozwinięciem stawek CPA jest ROAS (Return On Ad Spend) pozwalający na ustalenie stawki pod kątem docelowego zwrotu z nakładu na reklamę.
Nasze konto Google Ads możemy zasilać na wiele sposobów, również na zasadzie otwartej linii kredytowej Google.
Analiza konwersji
Reklamowanie się za pomocą AdWords pozwala bardzo dokładnie zweryfikować skuteczność reklam.
Dzięki mierzeniu konwersji możemy stwierdzić, czy kampanie wywołały pożądany efekt - np. zakup towaru w sklepie on-line, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego, czy zadzwonienie za pomocą smartfona. Po ustaleniu wartości konwersji, pozwala to na dokładną ocenę zwrotu z inwestycji w reklamę. Wyróżnia to reklamy AdWords od innych środków marketingowych.
Reklamy podążające za użytkownikiem.
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest remarketing - polega on na wyświetlaniu klientom reklam, którzy np. odwiedzili Państwa stronę, zachęcając ich do powrotu na nią. Ten typ reklam podąża za użytkownikiem, podświadomie utrwalając produkty czy usługi oferowane na stronie zleceniodawcy. Remarketing dynamiczny pozwala na wyświetlanie użytkownikom reklam konkretnych produktów, które np. wrzucili do koszyka na Państwa stronie, ale z niewiadomych przyczyn je porzucili. Dzięki temu mamy gigantyczne możliwości bardzo dokładnego dotarcia do konkretnych użytkowników i zachęceniu ich do powrotu i dokonania konwersji.
Stworzenie i opieka nad kampaniami AdWords
Jesteśmy agencją ze statusem Google Partner, dzięki temu mają Państwo pewność, że powierzają opiekę nad kampaniami AdWords odpowiedzialnej firmie z doświadczeniem. Nasza rola nie sprowadza się tylko do tworzenia reklam, zapewniamy także ciągły nadzór nad nimi. Cały czas weryfikujemy efekty i staramy się optymalizować wydawane pieniądze tak, aby zwrot z inwestycji był jak największy.
Ceny są ustalane w pełni indywidualnie, każda firma chce trafić do innej grupy docelowej, a to wymaga dostosowania i szczegółowej analizy danych. Opieka i optymalizacja kampanii jest rozliczana miesięcznie i jest to kwota stała - ustalana na początku współpracy. Możliwa jest też jednorazowa konfiguracja kampanii, jednakże nie polecamy tego rozwiązania, ponieważ są to wskaźniki zbyt dynamiczne. Gdy ustalimy warunki współpracy proponujemy umowę, która zabezpiecza obie strony i jasno wyznaczy zakres prac.
Skuteczny element Google AdWords
Remarketing jest potężnym narzędziem umożliwiającym wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją witrynę albo używali danej aplikacji mobilnej. Osoby, które odwiedzały już stronę internetową są bardziej skłonni do zakupów czy skorzystania z usług. Warto nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez różnego rodzaju reklamy remarketingowe.
Zalety remarketingu
- Zasięg - wiele dostępnych narzędzi remarketingowych umożliwiających wyświetlanie reklam śledzących użytkownika na wielu portalach i aplikacjach.
- Precyzyjne dotarcie do klientów, którzy weszli w interakcję ze stroną. Można utworzyć bardzo precyzyjne reklamy skierowane np. do osób które dodały dany produkt do koszyka, ale ostatecznie nie sfinalizowały transakcji.
- Opłacalność – pozyskanie klienta, który już jest zaznajomiony z Twoją marką jest tańsze, niż szukanie nowego.
- Dedykowane reklamy – zachęcające do powrotu na stronę i np. skorzystania z usługi lub dokończenia transakcji.
Rodzaje kampanii remarketingowych
Remarketing w sieci reklamowej
Remarketing w sieci wyszukiwania
Remarketing dynamiczny
Remarketing w YouTube
Inteligentne Kampanie Produktowe
Dlaczego my?
Mamy duże doświadczenie w tworzeniu reklam remarketingowych Google Ads. Umieszczamy tagi umożliwiające śledzenie użytkowników, tworzymy listy remarketingowe i reklamy dedykowane dla danych grup odbiorców. Następnie tworzymy i uruchamiamy kampanię reklamową, optymalizując ją w stałych odstępach czasu. Testujemy różne opcje i grupy docelowe, na bieżąco monitorujemy zmiany w systemie i szukamy najlepszych rozwiązań dla danego biznesu.