Wyślij
zapytanie
Reklama na Facebooku czy Instagramie stała się tak popularna, że już nikogo nie dziwią sponsorowane wpisy, prośby o polubienia czy udostępniania. Większość firm ma swoje fanpage, które często służą jako zamiennik lub urozmaicenie oferty na stronach internetowych. A może by tak wykorzystać również i inne portale społecznościowe? Kampanie reklamowe i marketing na Twitterze mogą być nawet skuteczniejsze!

Twitter, podobnie jak każda inna platforma social media, oferuje różne rodzaje i formaty reklam, które często pozwalają osiągać doskonałe wyniki. Twitter to miejsce, w którym swoimi spostrzeżeniami dzielą się każdego dnia miliony ludzi z całego świata. Dotrzyj do nich ze swoją ofertą! My pomożemy Ci to zrobić.
Twitter na ekranie telefonu
Opłacalność reklamy na twitterze

Reklama na Twitterze. Czy to się opłaca?

Dawniej Twitter był miejscem, w którym rozpisywali się dziennikarze i politycy, szybko dołączyli do nich aktorzy, muzycy i artyści. Dziś to sieć społecznościowa, z której korzystają 4,6 miliona Polaków, z czego większość ma powyżej 26 lat.

Wraz z rosnącą liczbą użytkowników, nowe możliwości zyskali również reklamodawcy. Od niedawna również i polskie firmy mogą korzystać z płatnej promocji na Twitterze. To doskonały sposób na to, aby docierać do najbardziej wartościowej grupy odbiorców – klientów, którzy są naprawdę zainteresowani tym, co masz do zaoferowania.

Twitter dla firm – stworzymy wartościowe treści i dotrzemy do Twoich klientów

Tworzymy wartościowe posty i docieramy dla szerokiego grona odbiorców na Twitterze. Robimy to dla Ciebie i z myślą o Twoim biznesie!

Content marketing polega na tworzeniu rozmaitych treści i rozpowszechnianiu ich w sieci. Może być to wpis blogowy, notka na portalach społecznościowych, galeria zdjęć, filmy a nawet memy. Forma nie ma większego znaczenia, liczy się tylko to, aby dzięki skutecznym treściom zyskać nowych klientów i zdobyć ich zaufanie.
Wartościowe treści na twitterze

Poznaj swoich odbiorców na Twitterze i reklamuj swoją firmę

Warto skupić się na narzędziach, które w rzeczywisty sposób mogą przełożyć się na ułatwienie i zwiększenie kontaktu z klientami. Trzeba dotrzeć do takich odbiorców, którzy naprawdę będą chcieli skorzystać z usług, które oferujesz na swojej stronie internetowej. Bez poznania ich potrzeb, zainteresowań i możliwości finansowych nie będziesz w stanie tego zrobić.

Zadbamy o skuteczny marketing na Twitterze, który dotrze do szerszego grona odbiorców. Stale będziemy monitorować nasze działania marketingowe i zwiększać zasięgi. To najpopularniejsza strategia, która pozwoli Ci szybko i tanio zdobyć nowych użytkowników i klientów.

Co można zyskać przez sprawną reklamę na Twitterze?

Treści publikowane na Twitterze pozwalają na przyciągnięcie większej grupy Twoich klientów. Dzięki dobrym treściom, które możemy dla Ciebie tworzyć i publikować, zyskasz m.in.:
  • zbudujesz solidną i zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki,
  • więcej odwiedzin na Twojej strony internetowej,
  • więcej zapytań ofertowych,
  • zwiększysz sprzedaż i zyski,
  • zwiększysz widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach.
Sprawna reklama na twitterze
Dostępne formaty i rodzaje reklam na Twitterze

Dostępne formaty i rodzaje reklam na Twitterze

Reklama na Twitterze może służyć realizacji różnych celów reklamowych. Chcesz zwiększyć zasięgi swojej strony? Chcesz wypromować swoją markę? Chcesz dotrzeć do określonego grona odbiorców?

Twitter staje się coraz popularniejszy w świecie marketingu. Dostajemy coraz to nowsze sposoby i narzędzia, które ułatwiają nam promocję firm w sieci. Do dyspozycji mamy wiele formatów reklamy, z czego najpopularniejsze to: promowane tweety, promowane konta i promowane trendy. Najlepsze wyniki przyniesie oczywiście łączenie wszystkich sposobów.

Zobacz dostępne formy reklamy na Twitterze

Promowane tweety

Twitter daje nam możliwość zaplanowania i uruchomienia kampanii reklamowej w dowolnym momencie. Promowane wpisy – tweety, będą wyświetlać się znacznie częściej niż standardowe posty i będą docierać nie tylko do znajomych, ale również do określonego grona Twoich przyszłych klientów. Do wpisów można dołączyć też linki lub zdjęcia.
Promowane tweety

Promowane konta

Promocja kont doskonale sprawdzi się w przypadku, gdy mamy do czynienia ze specyficznymi, wyróżniającymi się kontami i zależy nam na pozyskaniu obserwujących. Promowane konto będzie pojawiać się jako pierwsza propozycja w kolumnie „Warci obserwowania”.
Promowane konta na twitterze

Promowane trendy

Promocja trendów trwa tylko 24 godziny. To szybka kampania marketingowa, która pomimo ograniczeń czasowych ma jednak wiele zalet. W ten sposób można dotrzeć dziennie nawet do 1,3 miliona użytkowników w kraju. Ta forma promocji świetnie sprawdzi się w przypadku jakichś większych wydarzeń – mecz, koncert czy premiera filmu.
Promowane trendy na twitterze

Reklama na Twitterze. Czy warto promować tam Twoją firmę?

Wiemy już, że reklama na portalach społecznościowych jest bardzo skuteczna. Obok Facebooka, Instagrama i LinkedIn mamy również Twittera. Czy Twoja firma powinna mieć tam swój profil?

Reklamę na Twitterze można wykorzystać w wielu branżach. Reklama sprawnie dociera do wielu użytkowników z kraju, a jeszcze lepiej sprawdzi się w przypadku promocji w USA, Niemczech czy Anglii, czyli w krajach, w których ta sieć społecznościowa jest popularniejsza nawet od Facebooka.
Tablica twittera na ekranie telefonu

Czy warto zainwestować w reklamę na Twitterze? Zobacz dane:

  • Twitter posiada ponad 320 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
  • W Polsce jest około 4,6 miliona zarejestrowanych użytkowników Twittera.
  • Statystyczny użytkownik Twittera w Polsce ma 34 lata.
  • Treści na Twitterze są indeksowana przez Google, a przez to widoczne nawet dla niezarejestrowanych użytkowników.

Jak Twitter pomoże osiągnąć cele biznesowe poprzez dobrą kampanię reklamową?

  • Dotrzesz do szerszego grona odbiorców przez promowane tweety.
  • Zbudujesz solidną społeczność wokół swojej marki.
  • Mierz wyniki swoich działań marketingowych.
  • Płać tylko za efekty działań marketingowych.
Przycisk twitter jako enter
Cennik kampanii reklamowej na twitterze

Ile kosztuje kampania reklamowa i czy warto inwestować w Twittera?

Jeszcze do niedawna zakładanie i prowadzenie kampanii na Twitterze w Polsce było możliwe jedynie przez dedykowaną agencję i wymagało sporego nakładu finansowego. Dziś polscy przedsiębiorcy otrzymali wiele narzędzi, a cena reklamy znacznie spadła. Już nie potrzebujesz dużego budżetu ! Ile kosztuje reklama na Twitterze? Czy warto inwestować w swój profil firmy?

Dziś wystarczy utworzyć reklamę z panelu sieci społecznościowej i wyznaczyć określony budżet. Koszt działań reklamowych jest nieporównywalnie niższy niż w przypadku reklam na Facebooku lub Instagramie. Nawet z budżetem wysokości kilkudziesięciu złotych można dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie. Wybieramy rodzaj kampanii, metodę płatności oraz cel, a płacimy tylko za wyniki.

Jak działa Twitter? Jak zacząć i jak zdobyć obserwujących? Zobacz krótki poradnik

Samo założenie konta jest proste. Tworzenie reklam na Twitterze wymaga jedynie kilku kroków. Pierwszym z nich jest założenie konta reklamowego. Zrobisz to na dedykowanej stronie internetowej: ads.twitter.com. System sprawnie przeprowadzi Cię przez każdy etap tworzenia reklamy.

Będziesz musiał uzupełnić dane swojej firm, podać numer karty kredytowej i gotowe! Teraz świat reklamy na Twitterze staje przed Tobą otworem. Następnie będziesz musiał wybrać rodzaj reklamy oraz określić budżet.

Jak wygląda panel reklamowy Twittera?


Panel reklamowy Twittera składa się z kilku elementów:
  • Campaigns – kampanie.
  • Creatives – Twoje posty wraz z ich statystykami.
  • Analytics – panel analityczny.
  • Tools – zestaw przydatnych narzędzi, które pomogą w zwiększeniu konwersji.



Poradnik jak działa twitter
Twitter a pozycjonowanie

Dlaczego warto mieć konto firmowe na Twitterze? To sieć, która pomoże w pozycjonowaniu strony internetowej

Facebook i Instagram zdominowały świat marketingu. Przedsiębiorcy powinni zdać sobie sprawę z tego, że działania w social mediach przynoszą zysk. Twitter jest jednak platformą, która w Polsce nie jest zbyt popularna wśród marketingowców. Czas wykorzystać tę niszę! Dlaczego warto założyć konto firmowe na Twitterze? Powodów jest mnóstwo.

Google+ i Twitter to jedyne platformy internetowe, których wpisy są indeksowane przez wyszukiwarkę Google, a przez to pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że sama aktywność na Twitterze, pomijając już nawet płatne formy reklamy, może przynieść nam większe korzyści w postaci pozycjonowania określonych fraz kluczowych.
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
  • Skalski
  • Euro-Fliz
  • Nowy Subaru XV
  • Instytut Spraw Publicznych
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland