Wyślij
zapytanie
Dlaczego warto zadbać o swoją identyfikację wizualną? Czy Twojej firmie potrzebny jest rebranding? Szacuje się, że przeciętny użytkownik decyduje w ciągu 5 sekund, czy zostanie na Twojej stronie internetowej, czy ją opuści. Zadbamy o kompleksowy wizerunek firmy.
Czy wiesz, że masz jedynie moment na to, aby zaciekawić potencjalnego klienta swoją ofertą? Jak to zrobić? Najlepiej zadbać o dopracowany i spójny wizerunek, który zachwyci odbiorcę już od samego początku. My dokładnie wiemy, jak ważne są nawet najmniejsze detale, w tym projektowanie logo i księga znaku. Wszystko składa się w jedną całość – wizerunek i branding marki, który pokochasz Ty oraz Twoi klienci
Elementy kreatywnej identyfikacji wizualnej
Elementy brandingu - mockup

Branding marki – poznaj elementy, które mówią o tym, czym jest Twoja firma

Branding to sztuka budowania spójnej marki. To także kierunek dalszego rozwoju Twojej firmy. Składa się z wielu elementów, które muszą tworzyć jednolitą i pasującą do siebie całość.

Każdy element przemyślanej identyfikacji wizualnej utrwala w myślach Twoich aktualnych i przyszłych klientów świadomość istnienia Twojej firmy. Jako agencja interaktywna, dysponujemy sporym arsenałem, który możemy wykorzystać do tego, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To między innym:
  • rozpoznawalne i czytelne logo,
  • przemyślana szata graficzna,
  • spójna kolorystyka,
  • nazwa firmy i produktów,
  • hasło i slogan,
  • content marketing,
  • komunikacja w social mediach.

Dlaczego logo jest takie istotne? To znak firmy, który będzie kojarzył się z Twoim biznesem

Przemyślane i atrakcyjne logo, które wyróżni się na tle konkurencji, to klucz do sukcesu. Dzięki niemu zdobędziesz więcej klientów i sprawisz, że będą chętniej wracać, aby skorzystać z Twoich usług.

Dzięki logotypowi Twoja marka stanie się rozpoznawalna i będzie budziła zaufanie. Jak zaprojektować takie logo? Trzeba znać aktualne trendy i oczekiwania klientów. My śledzimy je codziennie! Logo to nieodłączny element identyfikacji wizualnej, który powie o Twojej firmie więcej niż tysiąc słów.

Księga znaku logo – zobacz, co u nas dostaniesz

Korzystając z naszych usług, poza zaprojektowanym logo firmy, dostajesz również księgę znaku logo. Czym jest taka księga? Jakie elementy zawiera? Dlaczego jej potrzebujesz?

Właściwe logo

Logo może składać się z kilku części – graficznego zapisu nazwy, pojedynczego znaku graficznego lub obydwu tych elementów. W tej sekcji księgi znaku znajdziesz przykłady właściwego wykorzystania Twojego logotypu.
Właściwe logo

Warianty kolorystyczne znaku

W tej sekcji księgi znaku znajdziesz różne warianty kolorystyczne Twojego logo. Wartości podane z palety barw: RGB, CMYK lub Pantone powiedzą Tobie i Twoim partnerom, jak poprawnie korzystać z różnych wersji znaku.
Warianty kolorystyczne znaku

Obszar ochronny logo

Każde logo to starannie przygotowana kompozycja, której nie powinno się zmieniać. Odpowiednie wartości i proporcje każdego z elementów powinny być zachowane w każdym przypadku – na stronie internetowej, plakacie czy banerze reklamowym. Dzięki księdze znaku dowiesz się, jak to zrobić.
Obszar ochronny logo

Wielkości minimalne logo

Poznaj zasady skalowania oraz minimalny rozmiar Twojego logo. Dzięki wartościom podanym w księdze znaku, logo Twojej firmy zawsze będzie eleganckie i czytelne. To przydatne informacje dla każdego, kto w przyszłości będzie wykorzystywał Twój znak firmowy.
Wielkości minimalne logo

Kroje fontów do wykorzystania wraz z logo

Wskazanie krojów czcionek oraz wskazówki dotyczące edycji tekstu to przydatne informacje, które pozwolą na poprawne korzystanie z logo. W tej części księgi znaku dowiesz się, jak powinna być zapisana nazwa, dane firmy i slogan, które towarzyszą logotypowi.
Kroje fontów do wykorzystania wraz z logo

Zasady prawidłowego korzystania z logo

Masz już piękne logo, które godnie reprezentuje Twoją firmę? Teraz naucz się prawidłowo z niego korzystać – poznaj zasady stosowania Twojego logo, wraz z dobrymi i złymi praktykami. Zobacz, kiedy znak będzie prezentował się najlepiej i stosuj tę wiedzę do promocji swojej marki.
Zasady prawidłowego korzystania z logo
Brandbook - księga znaku

Co to jest księga znaku i dlaczego jej potrzebujesz?

Księga znaku jest dokumentem, który zawiera przydatne informacje na temat korzystania z Twojego nowego logotypu. To pomoc nie tylko dla Ciebie, ale również dla Twoich kontrahentów i partnerów – wszystkich osób, które będą w przyszłości korzystać z Twojego logo.

Zamawiając u nas logo otrzymujesz pełną księgę znaku, która pokaże Ci, jak skutecznie wykorzystać potencjał swojego znaku oraz czego nie robić, aby nie przedstawiać wizytówki swojej marki w złym świetle. Zobacz, jak Twoje logo będzie prezentowało się na wizytówkach, papierze firmowym, teczce lub w sieci (reklamy graficzne) praz innych materiałach reklamowych zanim jeszcze je zamówisz.

Co to jest identyfikacja wizualna?

Trudno jednoznacznie zdefiniować pojęcie identyfikacji wizualnej – w wielkim skrócie są to wszelkie działania podejmowane przez firmę, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki. Jest to popularna i skuteczna praktyka, którą stosuje wiele firm.

Przez starannie zaprojektowane logo, wybór fontów i kolorów oraz inne symbole, można znacząco podnieść zysk Twojego biznesu. Coraz więcej firm, korzystając z doświadczenia znanych marek, zaczyna dostrzegać zalety dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej i przekonuje się, że dzięki niej można szybko i na długo zaistnieć w świadomości klientów. Dziś ze spójnej identyfikacji wizualnej korzystają nawet początkujący przedsiębiorcy, którzy szybko pną się po drabinie sukcesu. Pomożemy Ci na tej drodze.
Identyfikacja wizualna dla cukierni

Dlaczego kompleksowy branding wpłynie na Twój sukces?

Twoja marka powinna opowiadać jakąś ciekawą historię. Wiemy, jak zaciekawić Twoich klientów i sprawić, aby przywiązali się do Twoje firmy. Kluczem do sukcesu jest starannie opracowana wizja marki. Nie odniesiesz sukcesu, jeśli zanudzisz swojego klienta dziesiątkami akapitów treści bez wizji i pomysłu, nie zrobisz tego też prezentując znane i darmowe zdjęcia, które pojawiają się wszędzie. Nie zadziała również logotyp, który będzie kojarzył się negatywnie. Zostaw to nam – jesteśmy specjalistami od skutecznego brandingu.

Czasy, w których trzeba było kliknąć dziesiątki razy, aby dotrzeć do tej jednej, interesującej nas informacji, minęły bezpowrotnie. Skończyliśmy też z kolorowymi grafikami i tysiącami różnych krojów czcionek, które jedynie odwracały uwagę od tego, co ważne i przydatne. Dzisiaj użytkownicy cenią prostotę, czytelność i minimalizm. Projektując identyfikację wizualną, dbamy o to, aby maksymalnie ułatwić życie Twoim klientom. Witryny i wszystkie elementy identyfikacji wizualnej projektujemy tak, aby klient mógł szybko dotrzeć do Twojej oferty, formularza kontaktowego lub Call to Action. Stawiamy na skuteczność!

Ile kosztuje branding? Jednorazowy wydatek – mnóstwo korzyści

Ile kosztuje branding? Tak naprawdę, wiele zależy od zakresu prac. My wiemy jednak, że całościowe koszty projektu są jednym z najważniejszych czynników podczas podejmowania decyzji i dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie konkurencyjną ofertę.

Proces projektowania identyfikacji wizualnej może obejmować wiele zadań, które z kolei wymagają oddzielnych wydatków. Mając to na uwadze, jeszcze przed rozpoczęciem projektu, zapytaj nas o szczegóły wyceny, aby od początku mieć świadomość pełnych wydatków. Pamiętaj jednak, że koszt brandingu to jednorazowy wydatek, który w przyszłości przyniesie Ci wiele korzyści i zysk. Branding to inwestycja w rozwój rozpoznawalność Twojej marki i Twojego biznesu.
Drewniane elementy brandingu
Rebranding i nowa identyfikacja firmy

Nowa identyfikacja firmy, czyli rebranding – odśwież swój wizerunek!

Pokaż się z jak najlepszej strony i odśwież swój wizerunek! Działasz na rynku już wiele lat? Twoja strona internetowa i logo były projektowane wieki temu i nie są dostosowane do dzisiejszych standardów? Poznaj naszą ofertę – odświeżanie wizerunku to nasza specjalność!

Rebranding marki lub rebranding logo to zabiegi, które polegają na odświeżeniu elementów identyfikacji wizualnej w taki sposób, aby była jeszcze bardziej skuteczna, atrakcyjna i dostosowana do dzisiejszych oczekiwań klientów. Twoja marka zasługuje na nowoczesny logotyp i wizerunek, który pokochają miliony.

Czym jest rebranding?

To nowe spojrzenie na Twoją markę, Twoje produkty i usługi. To proces, który polega na zmianie pewnych cech w identyfikacji wizualnej, aby dotrzeć to innego lub szerszego grona odbiorców. Aby kampania odniosła sukces, trzeba kompleksowo podejść do wszelkich zadań i odświeżyć poszczególnego elementy branding u, takie jak logo, strona internetowa czy elementy graficzne.

Działania polegające na rebrandingu powinny być starannie zaplanowane i szybko wdrożone. Liczy się czas i skuteczność. Stajemy przed niełatwym wyzwaniem, aby jednocześnie zdobywać nowych odbiorców i nie wprowadzać w błąd dotychczasowych klientów.
Przykłady rebrandingu - logo pepsi i google

Rebranding – zobacz przykłady i poznaj nasze portfolio

Głównym zadaniem rebrandingu jest odnowienie marki , w tym na przykład dodanie jej określonych właściwości czy podkreślenie nowych cech lub zmian, które zachodzą w Twojej firmie. Wprowadzasz nowe produkty lub usługi? Ruszasz na podbój nowego rynku? Pomoże Ci w tym rebranding. To metoda, z której korzystają największe firmy. Poznaj nasze portfolio! Zobacz przykłady rebrandingu innych znanych firm.
  • Pepsi – PepsiCo, producent znanego napoju, przeprowadził jeden z najbardziej spektakularnych rebrandingów w historii. Mimo, że posiadali już znaną markę, zdecydowali się całkowicie odmienić swoją identyfikację wizualną, jako pierwsi wprowadzając styl flat design. Postanowiono zrezygnować z koncepcji nakrętki w logo. Stworzono nowy font i zastosowano w nim kursywę.
  • Google – światowy gigant w branży IT nieustannie się zmienia i wprowadza nowe elementy, zmieniając stare. Rebranding logo i szaty graficznej jest widoczny na naszych oczach. Logo staje się przejrzyste i coraz bardziej czytelne, a grafiki widoczne na stronach i innych produktach marki stają się bardziej użyteczne dla swoich klientów.

Przyciągaj klientów content marketingiem – to jeden z elementów brandingu

Masz już swoją markę i stronę internetową, o której marzyłeś? Teraz pora ją pokazać światu i zachęcić Internautów do jej odwiedzenia. Jest wiele praktyk i strategii, które pozwolą osiągnąć zamierzony cel – na początek warto zainwestować w dobre treści, które nie tylko zaciekawią odwiedzających, ale również zwiększą widoczność Twojej strony WWW w wyszukiwarkach.

Czym jest content marketing? Content marketing (marketing treści) to rodzaj strategii marketingowej, która ma na celu pozyskanie nowych klientów. Dobry content marketing polega na tworzeniu ciekawych, wartościowych i unikalnych treści, a następnie na dotarciu z nimi do docelowej grupy odbiorców. Mogą być to ciekawe wpisy na Twoim blogu, mogą to być treści sponsorowane, a mogą to być też po prostu treści na Twojej stronie internetowej, napisane tak, aby porywały tłumy. Uwierz nam, Twoja strona internetowa potrzebuje poczytnych tekstów, które Ci zapewnimy!
Osoba czytająca informacje o content markteing
Podstawowe działania content marketingowe
Na czym polega content marketing?
Podstawowe działania content marketingowe to m.in.:
  • tworzenie i publikowanie interesujących treści,
  • przyciąganie uwagi wybranej grupy docelowej, która zmieni się w Twoich klientów,
  • budowa zaangażowanej społeczności, otaczającej Twoją stronę internetową, profil firmy w mediach społecznościowych lub blog.


Wizualizacje 3D - Realizm, a rzeczywistość. Przenieś się w wirtualny świat.

Wizualizacje 3D wciąż zyskują na popularności. Dzięki nim jesteśmy w stanie zaprezentować produkt, który nie jest jeszcze wyprodukowany, zobaczyć mieszkania, które nie zostały jeszcze zbudowane. Przy pomocy nowoczesnych narzędzi oraz rozwiązań, nasze wizualizacje są realistyczne oraz idealnie odwzorowują otaczającą nas rzeczywistość. Przeglądając rzeczy w tradycyjnym sklepie, klient może dokładnie je obejrzeć i dotknąć. Jest to niezaprzeczalny atut zakupów offline.

Nie mniej jednak, dzięki wciąż rozwijającej się technologii możemy zacierać granicę pomiędzy miejscami, w których klienci robią zakupy - sklepem tradycyjnym i internetowym. Wykorzystanie wizualizacji 3D daje naszym konsumentom możliwość spojrzenia na artykuły w rzeczywistym formacie.

W naszej ofercie można znaleźć m.in.:
  • wizualizacje produktu (ofertowa, katalogowa),
  • wizualizacje wnętrz oraz architektoniczne (statyczne oraz dynamiczne),
  • animacje 3D (filmy, spoty, krótkie animacje elementów),
  • rendery 360°, które można przeglądać na stronie internetowej z dowolnego urządzenia.
Każdy pomysł oraz wizję można stworzyć i zinterpretować na kilka sposobów. Dzięki naszemu doświadczeniu pomagamy w podjęciu wielu kluczowych decyzji.
Render 3D i wizualizacja produktu
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
  • Instytut Spraw Publicznych
  • Germania Simetric
  • Poltino
  • Compet
  • Euro-Fliz
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland