Wyślij
zapytanie

O czym mowa?

Coś więcej niż narzędzie do komunikacji.

Social media (media społecznościowe) jest terminem funkcjonującym od niedawna. Odnosi się on do serwisów internetowych, za pomocą których użytkownicy mogą się ze sobą komunikować i wymieniać treściami w bardzo łatwy sposób. Ostatnie lata pokazują jak ogromną popularność zyskały w Polsce i na świecie media społecznościowe. Jednym z powodów jest zwiększona potrzeba porozumiewania się, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Dodatkowo wciąż rozwijająca się technika, dająca coraz ciekawsze i bardziej przydatne możliwości, przychyla się ku zjawisku wzmożonego korzystania z usług social media, uświadamiając, że nie jest to już tylko narzędzie do komunikacji, ale również dzielenia się opiniami czy zwiększaniu swojej popularności przez samą obecność na nich.

Marketing w social media

Czy zdajesz sobie sprawę jaki wpływ na dzisiejszy rynek mają media społecznościowe?

W marketingu internetowym serwisów tych nie wykorzystuje się jako bezpośrednie narzędzia sprzedaży, ale jako miejsce do budowania relacji z odbiorcami. Główną ideą social media jest prowadzenie interakcji pomiędzy odbiorcami. Dzięki temu, w nienachalny sposób możemy powiększać świadomość naszej marki wśród potencjalnych klientów, wykorzystując pozostawione komentarze i opinie. Ciekawy content przedstawia ją z innej perspektywy, przybliżając wizję firmy, a tym samym zapadając w pamięci użytkowników.

Warto zatem w umiejętny sposób wykorzystać te możliwości!

Facebook

Idealnym przykładem social mediów jest serwis FACEBOOK!

W naszym kraju posiada on już ponad 14 milionów użytkowników, co czyni go zdecydowanym numerem 1. Dzięki zgromadzeniu tylu ludzi w jednym miejscu, oprócz niekomercyjnej formy, FACEBOOK dał firmom i markom zaawansowane narzędzie do informowania oraz sprzedaży swoich produktów i usług z możliwością docierania do bardzo określonych grup osób.

Wspieramy takie portale, jak:


  • Facebook,
  • Instagram,
  • YouTube,
  • Twitter,
  • Google+,
  • i wiele innych.

Przedstawiamy Klientowi serwisy, które najbardziej pasują do profilu działalności oraz będą miały największą skuteczność.

Co oferujemy?

Media społecznościowe szeroko wykorzystywane są w działaniach public relations dzięki możliwości sprecyzowania grupy docelowej (poprzez zainteresowania, upodobania, lokalizację, wiek, płeć, wykształcenie, stan cywilny czy też powiązania towarzyskie).

Dzięki powszechności mediów społecznościowych i niesłabnącej popularności, wiele firm postanawia w nich zaistnieć. Pomagamy im to uczynić przez tworzenie profili marek lub firm, tzw. fanpage'y. Prowadzimy kampanie reklamowe oraz organizujemy konkursy. Jesteśmy w stanie zaangażować dużo użytkowników i przeprowadzić analizę efektywności przeprowadzonych akcji. Interakcje na Facebook'u bardzo często przekładają się na oczekiwaną konwersję, a w rezultacie przynoszą realne przychody.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli