Projektując nowe logo dla firmy, warto zadbać o stworzenie spójnego brandbooka (księgi znaku). Umieścimy w nim wszelkie zasady i wytyczne mówiące o tym, jak prawidłowo posługiwać się nowym znakiem oraz towarzyszącą mu identyfikacją wizualną.
W obecnym otaczającym nas świecie dostęp do Internetu nie jest już czymś ekskluzywnym, lecz jest standardem dostępnym dla każdego.
Pojęcia takie jak UX i UI są znane już od wielu lat. Mają one swoje odzwierciedlenie głównie w sferze prototypowania oraz projektowania wszelkich interfejsów, aplikacji desktopowych, aplikacji mobilnych czy też serwisach i stronach internetowych. Obecnie jednak poruszają one znacznie więcej aspektów.
Każda firma go potrzebuje, pełni bardzo ważną rolę – czym jest? Tak naprawdę to specjalny komputer (można powiedzieć przemysłowy), który działa 24h/dobę w miejscu do tego przeznaczonym (datacenter) z dostępem do monitoringu, wielu łącz operatorskich, awaryjnego zasilania oraz zaawansowanego systemu chłodzenia.
Zapewne wiele osób chciałoby uzyskać prostą i szybką informację. Odpowiedzi jest jednak wiele – zupełnie jak oczekiwań w przypadku funkcjonalności oraz ceny danego rozwiązania. Możliwości z każdym dniem przybywa, wiele projektów mimo obiecującego początku umiera lub użyte w nich technologie przestają być wspierane. Postaram się zwrócić uwagę na najistotniejsze kwestie oraz wskazać rozwiązania najlepsze wg mnie dla kilku grup docelowych. Nie ma bowiem jednego perfekcyjnego systemu dla wszystkich.
Minął już czas, kiedy należy przekonywać ludzi, że era mobile w usługach internetowych się zbliża. Tak naprawdę ona już nastała i albo się jej podporządkujemy wykorzystując ją i czerpiąc z niej szereg korzyści, albo zostaniemy w tyle za konkurencją, zdani w dużej mierze tylko na użytkowników stacjonarnych.
Skoro głównym tematem są różnice, może zaczniemy jednak od tego, co je łączy? W obu przypadkach aby z nich skorzystać potrzebujemy przeglądarki i stały dostęp do Internetu (chociaż nie zawsze).
Jako agencja interaktywna wielokrotnie spotkaliśmy się z tym pytaniem oraz porównaniami do innych firm czy freelancerów. Należy zwrócić uwagę, że cena strony internetowej – nawet tej samej, wycenianej przez kilku twórców zawsze będzie się różnić.
W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób wybrać agencję oraz jak współpracować z nią, aby nie zwariować. Pokażemy też najczęściej popełniane błędy i wyjaśnimy, jak się przed nimi ustrzec.
Strona internetowa to ważne narzędzie w prowadzeniu firmy. Warto zadbać nie tylko o jej aspekt wizualny, ale także o jej optymalizację pod względem wydajnościowym. Aby Twoja witryna nie straciła na atrakcyjności i nie odbiegała od stron internetowych konkurencji warto od czasu do czasu ją zmodernizować. Zmiana serwera i optymalizacja strony to tylko niektóre z czynności, jakie możesz wykonać chcąc uruchomić nową wersję strony. O czym pamiętać podczas migracji? Na to pytanie postaramy Ci się odpowiedzieć w tym artykule.
Mawia się, że dziś bez strony internetowej nie można prowadzić firmy. Jest w tym wiele racji. Jednak nie wystarczy już tylko pospolity projekt, potrzeba rozwiązań szytych na miarę. Najlepszą opcją może być autorska strona internetowa dopasowana do danej firmy – lepiej rozbudować witrynę w przyszłości, niż od początku płacić za niepotrzebne funkcje. Jak wygląda proces twórczy? Jak zaprojektować idealną stronę? W tym artykule dowiesz się wiele na temat tworzenia stron internetowych.