Kampanie Google Ads (dawniej nazywające się Google AdWords) są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pełno różnorodnych reklam może pomóc Ci spełnić cele biznesowe. Kampanie pomogą Ci budować rozpoznawalność marki, sprzedawać produkty w sklepie internetowym, zbierać leady czy promować Twoją aplikację mobilną.
Korzystasz z Google Ads? Buszując po systemie reklamowym Google zapewne miałeś już okazję spotkać się z niejakimi wykluczającymi słowami kluczowymi. W tym artykule pokażemy Ci jak w pełni wykorzystać ich potencjał i zaprzęgnąć je do zadań, które zaoszczędzą dużą część Twojego czasu.
Twojej firmy nie ma w Google Maps? Dla wielu osób nie istniejesz! Po prostu nie mogą Cię znaleźć na popularnych mapach czy w wyszukiwarce Google. Jeżeli chcesz rozpocząć biznes, założenie konta Google Moja Firma powinno być jedną z pierwszych czynności. Możesz nie mieć strony internetowej czy konta firmowego w mediach społecznościowych. Jednak to właśnie wizytówka Google Maps jest niezbędna w prawie każdym typie działalności.
Często mówi się: "wygugluj mi coś” lub znajdź mi coś na przysłowiowych "guglach". Co ciekawe, wiele osób nazywa to rozwiązanie po prostu "internetem" - nie dziwne, gdyż jest to miejsce, w którym znaleźć można dosłownie wszystko i to w ułamku sekundy. Mowa tu oczywiście o rozpoznawalnej na całym świecie wyszukiwarce Google i jej właścicielu - firmie Google LLC, która w swoim portfolio posiada jeszcze kilka innych innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań.
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
Inteligentne auta, lodówki albo całe domy. W obecnych czasach łatwiej jest się z tym faktem pogodzić, niż próbować obronić. Sztuczna inteligencja wkracza (albo już jest) we wszystkie branże, również do digital marketingu. O tym czy to dobre, czy złe rozmyślać nie będziemy, ponieważ dzisiejszym tematem są Inteligentne kampanie produktowe w systemie Google Ads (ang. Smart Shopping Campaigns).
Facebook i Google posiadają potężne systemy reklamowe, które w pewnych obszarach mogą ze sobą konkurować, a w innych mogą się znakomicie uzupełniać. Jednak co w przypadku, gdybyśmy chcieli kierować kampanię Google Ads na naszą stronę na Facebooku?
O tym że Google i jego platforma reklamowa - Google Ads jest jednym z największych narzędzi marketingowych naszych czasów wie już raczej każdy. Codziennie, miliony osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealny punkt styku pomiędzy potencjalnym klientem a ofertą firmy. Natomiast ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google Ads? Co wpływa na koszt reklamy i czy zawsze trzeba za nią płacić?
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam produktowych, reklam tekstowych, graficznych i wideo – mogą się one wyświetlać w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, na YouTube czy w skrzynce Gmail, a także w różnych witrynach i aplikacjach mobilnych. Usługa przed 24 lipca 2018 roku była znana pod nazwą Google AdWords. Jak skutecznie korzystać z Google Ads? Jak osiągać zyski z reklam w internecie? Czym jest CPC, CPV, CTR? Tego wszystkiego dowiesz się czytając ten artykuł!
W świecie ciągłego rozwoju nieustannie potrzebujemy nowej, świeżej wiedzy, aby zdobywać coraz to lepsze umiejętności i rozwijać swoją firmę lub po prostu, by być bardziej atrakcyjnym na rynku pracy. Wynika to też z faktu, że do takiej sytuacji jesteśmy przyzwyczajani przez wszystkie otaczające nas źródła. W świecie marketingu jednym z nich jest Google i jego kurs - Internetowe Rewolucje, który promuje następującym hasłem - “Poznaj podstawy marketingu internetowego, dzięki którym możesz rozwinąć firmę i osiągnąć sukces zawodowy.”
Czy wiedzieliście, że od teraz mamy większą kontrolę nad zakładką Wiadomości w Google?
Dzisiaj bliżej przyjrzymy się lekcjom informatyki w polskich szkołach. Pozostawiają wiele do życzenia, prawda? W dobie rozwijającej się technologii, umiejętność włączenia przeglądarki i wyszukania potrzebnych informacji, nie jest już żadnym problemem dla najmłodszych uczniów. Niejednokrotnie młoda latorośl w dziedzinie IT potrafi więcej niż wychowawca. Czy Wy czasami też odnosicie wrażenie, że uczeń podstawówki jest bardziej "na bieżąco" z nowinkami technologicznymi niż jego profesor...?
Google wie, że jest jednym z pierwszych miejsc w Internecie, w którym ludzie poszukują ofert pracy! Jeśli niedawno ją straciłeś lub poszukujesz nowych wyzwań przeczytaj ten artykuł do końca.
Jesteśmy pewni, że każdy z Was poszukuje informacji na nurtujące pytania w sieci - no chyba, że regularnie sięgacie po encyklopedię leżącą na półce - przyznajcie się, znacie kogoś kto tak robi...?