Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
Google
10 popularnych błędów w kampaniach Google Ads (dawniej Google AdWords)
Kampanie Google Ads (dawniej nazywające się Google AdWords) są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pełno różnorodnych reklam może pomóc Ci spełnić cele biznesowe. Kampanie pomogą Ci budować rozpoznawalność marki, sprzedawać produkty w sklepie internetowym, zbierać leady czy promować Twoją aplikację mobilną.
casestudy
Jak zbudować aktywną grupę na Facebooku — CASE STUDY. Grupa na Facebooku dla kliniki zdrowia.
Grupy na Facebooku to nadal bardzo silna karta przetargowa na rynku Social Mediów. Oczywiście, niektóre branże są już po brzegi wypełnione grupami, jak np. branża związana z modą. Bardzo ciężko jest wymyślić coś unikatowego. Popularne motywy przewodnie dla grup najprawdopodobniej są już wykorzystane. Takie grupy liczą wiele członków, co dodatkowo przyciąga też nowe osoby. Ludzie nie ufają grupom z małą liczbą osób.
marketing
Tagowanie reklam na Facebooku — czym są tagi UTM
Na naszym blogu nie poświęciliśmy jeszcze zbyt wiele uwagi temu niezwykle istotnemu tematowi, jakim jest tagowanie reklam na Facebooku, ale nadrabiamy zaległości! W pracy każdego marketera śledzenie konwersji za pomocą tagów UTM to kluczowa sprawa. Tylko dzięki dobremu i sumiennemu otagowaniu reklam możemy dowiedzieć się, czy nasze działania są skuteczne. Jeśli tworzycie kampanie na niebieskim portalu albo na Instagramie koniecznie zostańcie z nami do końca.
marketing
Jak wygląda współpraca z agencją reklamową i jak ją wybrać? Jak to wygląda w Team Solution?
Prowadząc biznes prędzej czy później zapewne staniesz przed poważnym wyzwaniem. Będzie nim znalezienie kogoś odpowiedzialnego za opracowanie profesjonalnej strategii promocji bądź skalowania Twojego biznesu. Dlaczego będzie to wyzwanie? Ponieważ znalezienie i wybór odpowiedniej „pomocy” to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jeśli nie masz czasu ani doświadczenia, ten wpis pokaże Ci, jak powinna wyglądać taka współpraca i prawdopodobnie uchroni przed błędami, jakie możesz popełnić.
Google
Założenie i pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma. Jak dodać firmę do Google Maps?
Twojej firmy nie ma w Google Maps? Dla wielu osób nie istniejesz! Po prostu nie mogą Cię znaleźć na popularnych mapach czy w wyszukiwarce Google. Jeżeli chcesz rozpocząć biznes, założenie konta Google Moja Firma powinno być jedną z pierwszych czynności. Możesz nie mieć strony internetowej czy konta firmowego w mediach społecznościowych. Jednak to właśnie wizytówka Google Maps jest niezbędna w prawie każdym typie działalności.
Google
Google Ads (dawniej Google AdWords) - co to jest, jak zacząć i co możesz zyskać? Poradnik dla przedsiębiorcy
Często mówi się: "wygugluj mi coś” lub znajdź mi coś na przysłowiowych "guglach". Co ciekawe, wiele osób nazywa to rozwiązanie po prostu "internetem" - nie dziwne, gdyż jest to miejsce, w którym znaleźć można dosłownie wszystko i to w ułamku sekundy. Mowa tu oczywiście o rozpoznawalnej na całym świecie wyszukiwarce Google i jej właścicielu - firmie Google LLC, która w swoim portfolio posiada jeszcze kilka innych innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań.
social media
Skuteczne prowadzenie fanpage - 6 podstawowych zasad prowadzenia Facebooka
Profesjonalne prowadzenie Facebooka jest zajęciem, o którym jeszcze kilkanaście lat temu mało kto mógłby pomyśleć. Marketing kojarzył się kiedyś wyłącznie z outdoorowymi banerami. Popularne od zawsze były ogłoszenia w papierowych gazetach albo reklama w radio czy telewizji. Na większość z tych rzeczy mogły pozwolić sobie tylko bogatsze firmy. Mniejsze biznesy budowały świadomość marki głównie dzięki poczcie pantoflowej.
social media
Jak prowadzić profil na Instagramie i jak pozyskać obserwujących? Korzystanie z Creator Studio Instagram
Instagram to tuż obok Facebooka ulubione miejsce marek do prezentowania swoich produktów. Czy wiecie, że platforma została uruchomiona już ponad 10 lat temu? Przez ponad dekadę zmieniła się diametralnie. Z aplikacji do publikowania ładnych zdjęć z naszego życia, przeistoczyła się w bardzo dobre narzędzie sprzedażowe.
casestudy
Marketing internetowy dla szkoły wyższej - #CASESTUDY. Kampanie reklamowe dla uczelni.
Każdego roku do największych miast Polski zjeżdżają się młodzi ludzie z całego kraju (i nie tylko) w celu dalszej edukacji na studiach wyższych, a także w celu podnoszenia swoich kwalifikacji w przypadku studiów podyplomowych. W ostatnim czasie sytuacja ta uległa diametralnej zmianie. Spora część, a często nawet całość zajęć została przeniesiona do Internetu.
social media
Jak często publikować w różnych mediach społecznościowych?
Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.