Instagram to coraz popularniejszy portal społecznościowy, który posiada setki miliard aktywnych użytkowników każdego miesiąca na całym świecie. To miejsce, w którym można dzielić się ze znajomymi swoimi zdjęciami prosto z telefonu… ale to nie tylko to! Instagram to też miejsce, w którym możesz świetnie reklamować swoją firmę i swoje produkty. Zapomnij o botach, które są nieautentyczne i zainwestuj w płatną reklamę.

Kampanie reklamowe na Instagramie cieszą się sporą popularnością, ponieważ promowanie przynosi ponadprzeciętne wyniki. Instagram wielokrotnie pokazał, że przyciąga szeroką grupę użytkowników, dla której musimy ułożyć nową strategię firmy. Możesz to zlecić naszym specjalistom, którzy założą Twój profil na Instagramie i zajmą się promowaniem Twojej marki.
Logo instagram na telefonie
Przykładowy profil na instagramie

Kampanie reklamowe na Instagramie – rodzaje promocji

Promowanie firmy na Instagramie przynosi wiele korzyści. Jednak, aby osiągnąć zamierzony efekt, trzeba zgłębić tajniki aplikacji i poznać docelowych odbiorców. Jest wiele sposobów na to, aby do nich dotrzeć.

Promowanie konta na tej sieci społecznościowej jest możliwe dzięki panelowi administracyjnemu, z którego można tworzyć kampanie. Instagram korzysta ze sprawdzonego systemu reklamowego Facebooka.

Prowadzenie Instagrama - cennik



  • Tworzenie i publikacja postów
  • Zarządzanie kontem reklamowym
    (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
  • Opracowanie hashtagów dla każdego posta
  • Powiązanie z innymi działaniami
    marketingowymi firmy
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze
    (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji (Insta Stories)
  • Interakcje z innymi użytkownikami
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Komentarze pod wpisami innych użytkowników

Podstawowy

  • Tworzenie i publikacja postów
    1 / tydzień1 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    standardowastandardowa
  • Opracowanie hashtagów dla każdego posta
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji (Insta Stories)
  • Interakcje z innymi użytkownikami
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Komentarze pod wpisami innych użytkowników

Optymalny

  • Tworzenie i publikacja postów
    2 / tydzień2 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    optymalnaoptymalna
  • Opracowanie hashtagów dla każdego posta
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji (Insta Stories)
  • Interakcje z innymi użytkownikami
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Komentarze pod wpisami innych użytkowników

Rozszerzony

  • Tworzenie i publikacja postów
    3 / tydzień3 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    rozszerzonarozszerzona
  • Opracowanie hashtagów dla każdego posta
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji (Insta Stories)
  • Interakcje z innymi użytkownikami
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Komentarze pod wpisami innych użytkowników

Dodatkowo każdy pakiet zawiera:

  • Analiza działań, opracowanie strategii
  • Google Analytics i Pixel Facebooka
  • Obsługa i konfiguracja profilu
  • Harmonogram publikowanych treści
  • Stały kontakt z opiekunem
  • Raporty miesięczne z działań
  • Projekty graficzne

Wybierz jeden z następujących celów reklamy na Instagramie:


  • Rozpoznawalność marki.
  • Zasięg.
  • Pozyskiwanie kontaktów.
  • Ruch.
  • Katalogi produktów.
  • Instalacje aplikacji.
  • Aktywność.
  • Wysyłanie wiadomości.
  • Wyświetlenia filmu.
  • Konwersje.
Osoba zakrywająca twarz
Funkcje, które wykorzystasz do promocji na Instagramie
Instagram został doceniony przez marketingowców, którzy korzystają z aplikacji do zwiększania świadomości marki oraz sprzedawania produktów.

Narzędzie posiada mnóstwo przydatnych funkcji, które można wykorzystać do przyciągnięcia klientów. Dzięki nim marketing na Instagramie staje się o wiele bardziej skuteczny.

Wybierz jedną z wielu funkcji do promocji na Instagramie:

Insta Stories

Insta Stories to funkcje znane z takich portali jak Snapchat i Facebook (do którego Instagram swoją drogą należy). To sposób wyświetlania informacji, który wyróżnia się swoją skutecznością. Publikujesz album zdjęć lub krótki film, a Twoi znajomi lub fani mają 24 godziny na reakcję.
Insta Stories

Transmisje na żywo

Transmisje na żywo też nie są niczym nowym i są domeną takich mediów jak Twitch oraz YouTube, jednak na Instagramie też spełniają swoją funkcję. Dzięki transmisji w czasie rzeczywistym w każdym momencie możesz połączyć się z osobami, które śledzą Twój profil na Instagramie. Możesz zadawać pytania lub pokazywać swoje produkty.
Transmisje na żywo na instagramie

Hashtagi

Hasztagi wprowadził Twitter, jednak stały się tak powszechne i skuteczne, że przeszły również do pozostałych portali społecznościowych, w tym do Instagrama. Dzięki tej funkcji można zdziałać cuda i znacznie zwiększyć zasięgi. Wystarczy użyć odpowiedniego hasła oraz „krzyżyka ”, aby inni szybciej znajdowali na przykład Twoje treści . #teamsolution #sukceswbiznesie.
Hashtagi na instagramie

Oznaczanie produktów

Instagram to miejsce, w którym królują piękne zdjęcia. Nic więc dziwnego, że to idealny portal dla restauracji, sklepów odzieżowych, grafików, fotografów i artystów, którzy mogą prezentować swoje usługi i produkty. Wystarczy zrobić zdjęcie, wrzucić na profil Instagrama i odpowiednio oznaczyć, a post może zrobić furorę.
Oznaczanie produktów na instagramie

Albumy ze zdjęciami

Nowa funkcja tworzenia albumów ze zdjęciami pozwala grupować fotografie, a jednocześnie utrzymywać je w tej samej kategorii. Można tworzyć spersonalizowane albumy, które będą związane tematycznie z Twoim produktem, usługą lub wydarzeniem.

Ile kosztuje reklama na Instagramie? Zobacz, czy Ci się to opłaci

Jaka jest cena prowadzenia konta i promocji na Instagramie? Wiele zależy od celu, który chcesz osiągnąć i tego, co reklamujesz. Jeśli na przykład Twoim zamiarem jest skierowanie odbiorców do sklepu internetowego lub strony – wybierz swój cel jako Ruch, wtedy koszty będą naliczane za każdorazowe kliknięcie w link. Jeśli jednak chcesz promować wideo, zapłacisz za każde wyświetlenie. Ty decydujesz za co płacisz. Możesz wybrać naliczanie od 2 lub 10 sekund, albo całkowite odtworzenie filmu (co najmniej 15 sekund).

Wysokość Twojego budżetu wpłynie na to, do ilu odbiorców z wybranej przez Ciebie grupy dotrze Twoja reklama. Dostępne narzędzie automatycznie oszacuje średni zasięg reklamy. Jako ułatwienie możesz zdecydować, czy chcesz przeznaczyć budżet dzienny, czy promocja ma być prowadzona jedynie w określone dni. Możesz zlecić też prowadzenie konta na Instagramie naszym specjalistom, którzy zajmą się szczegółami. Nie korzystamy przy tym z nieskutecznych botów, które często bardziej szkodzą, niż pomagają w kampaniach reklamowych.
Cennik reklam na instagramie
Interakcje na instagramie

Zachęcaj do interakcji i bądź w kontakcie ze swoimi klientami na Instagramie

Nie wstydź się pytać obecnych klientów o ich zdanie, większość z nich z przyjemnością to zrobi, zwłaszcza jeśli ich do tego zachęcisz. Poproś także o polecenie wśród znajomych, organizuj konkursy lub promocje, które będą przyciągać zarówno tych stałych, jak i nowych klientów.

Instagram jest miejscem, w którym świetnie sprawdzają się tego typu akcje. Na wiarygodność Twoje firmy największy wpływ mają komentarze lub recenzje klientów, które można szybko znaleźć na stronie internetowej. Takie opinie klienci coraz częściej umieszczają też na portalach społecznościowych.
Idź tam, gdzie są Twoi klienci – oni też mają profile na Instagramie
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci – ma to sens w świecie fizycznym, ale może nawet i większy w świecie wirtualnym. Zaangażuj się w świat vlogerów, którzy działają w Twojej branży.

Kiedy nazwa Twojej firmy pojawi się w ich postach, wzmianka ta wyda się nie tylko naturalna, ale również ciekawa. Działalność tak zwanych influencerów na Instagramie może przynieść Ci wielki rozgłos. Takie osoby mają miliony fanów, a ich ulubionym medium jest właśnie Instagram. Można też skorzystać z usług mniejszych influencerów, którzy mają kilka czy kilkadziesiąt tysięcy fanów– to tańsza, ale również skuteczna opcja.
Promowanie konta na Instagramie

Dlaczego promowanie konta na Instagramie pomoże Ci w biznesie?

Instagram to jedna z ulubionych sieci społecznościowych młodszych odbiorców. Z łatwością możesz dotrzeć do nich wraz ze swoimi produktami i ofertą.

Pokazuj zdjęcia swoich produktów, bierz udział w wydarzeniach, prowadź dialog ze swoimi fanami. O jakość promowanych materiałów możemy zadbać my! Oferujemy autentyczne zdjęcia oraz filmy doskonałej jakości i profesjonalną obsługę kampanii reklamowych na Instagramie. Twoja firma potrzebuje dobrego contentu.

Instagram w liczbach

  • Instagram gromadzi miesięcznie powyżej miliarda aktywnych użytkowników.
  • W Polsce z aplikacji mobilnej Instagram korzysta co najmniej 7,2 mln osób.
  • Na Instagramie znajduje się już ponad 40 miliardów zdjęć.
  • Codziennie użytkownicy Instagrama dodają średnio 95 milionów zdjęć.
  • Wpływ z reklam na koniec 2017 sięgnął ponad 4 miliardy dolarów.
  • Każdego dnia z Instagram Stories korzysta 500 milionów osób.
  • Ponad 200 milionów użytkowników odwiedza przynajmniej jeden profil biznesowy dziennie.
  • Potencjalny zasięg reklamowy Instagrama to 850 milionów osób.
  • Portal osiąga zarobki na poziomie 12 miliardów dolarów rocznie.


Logo instagrama w pokoju
Dlaczego warto mieć Instagram?

Instagram jest prostą aplikacją, z której korzystają miliony


Obsługa Instagrama jest bardzo prosta. Portal posiada przejrzystą szatę graficzną i intuicyjny interfejs. Ta prostota sprawiła, że aplikację pokochały miliony użytkowników na całym świecie.

Prostota i lekkość Instagrama daje mu przewagę nad innymi portalami społecznościowymi. Użytkownicy Instagrama dokładnie wiedzą czego chcą i czego mogą się spodziewać po zalogowaniu. Cel jest jeden – przyjemne dzielenie się zdjęciami oraz pozyskiwanie organicznego ruchu i kontaktów w naturalny sposób.
Globalny zasięg instagrama

Kampanie reklamowe na Instagramie mają globalne zasięgi

Instagram to sieć społecznościowa, w której różnica kulturowa i bariera językowa nie sprawiają problemu. W tej aplikacji bardzo dobrze działają hasztagi, a dzięki nim można dotrzeć nie tylko do znajomych, ale także klientów na całym świecie.

Hasztagi i zdjęcia tworzą uniwersalny język, który jest zrozumiały dla każdego – bez względu na wiek, płeć, religię czy język. To kolejna przewaga Instagrama! O ile pisząc po polsku na Facebooku docierasz jedynie do klientów z kraju, tak publikując post (zdjęcie, film lub relację) na Instagramie docierasz do klientów na całym świecie.
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Dako
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Semilac Ireland
  • Lestello