Analiza fraz

Codziennie miliony użytkowników wpisują frazy w wyszukiwarkach, poszukując interesujących ich produktów, usług czy informacji. Jest to wielki potencjał dla reklamodawców, ponieważ klient od razu określa czego dokładnie szuka, często bardzo precyzyjnie.

Od właściwego doboru słów kluczowych zależy, czy nasza reklama wyświetli się na dane zapytanie użytkownika, następnie czy skłoni ona użytkownika do kliknięcia w nią i przejście na naszą stronę internetową. Dalej może to skutkować np. kupnem produktu albo zapisaniem się na listę mailingową.

Trafność słów kluczowych

Jakich fraz najczęściej używają internauci?

Często zdarza się, że słowa kluczowe uważane za najtrafniejsze są zbyt ogólne (np. buty sportowe), ich współczynnik klikalności może być niski, jednocześnie kliknięcia mogą być drogie z powodu dużej konkurencji. Może okazać sie bardzo trudne lub też nieopłacalne dostanie się na pierwsze miejsca linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Dlatego ważne jest odnalezienie, analiza i wycena bardziej szczegółowych słów kluczowych, które spowodują wyświetlenie reklamy idealnie dopasowanej do zapytania użytkownika (np. buty damskie do biegania trailowego). Ponadto rzadziej wyszukiwane frazy mogą mieć niższą cenę, co zwiększy zwrot z inwestycji.

Słowa kluczowe

Pierwszy istotny krok...

Dobór odpowiednich słów kluczowych jest podstawą do wysokiej klikalności reklam. Nikt nie zna Państwa branży tak jak Wy sami. W pierwszej kolejności poprosimy o zasugerowanie fraz związanych z daną branżą, następnie zweryfikujemy je w kilku narzędziach, m.in. Adwords Planner. Dodamy nasze własne sugestie słów kluczowych i w podziale na grupy zaprezentujemy je wraz z orientacyjną stawką za kliknięcie i miesięczną ilością wyszukań. Pozwoli nam to wspólnie z Państwem oszacować zasięg i opłacalność ewentualnej kampanii reklamowej Adwords.

Proces doboru fraz

Wybór

Klient określa najpopularniejsze słowa kluczowe.

Weryfikacja

Weryfikujemy słowa kluczowe w narzędziach.

Dobór

Dopasowujemy szereg innych słów.

Prezentacja

Prezentujemy klientowi grupy wraz ze stawką i miesięczną ilością wyświetleń.

Kampanie Adwords

Listy przygotowanych słów kluczowych będą podstawą do stworzenia kampanii reklamowych Adwords.

Po ich uruchomieniu, zebrane dane o interakcjach użytkowników z naszymi reklamami pozwolą na optymalizację, czyli np. wyeliminowanie mało trafnych fraz albo na znalezienie nowych. Istotnym krokiem będzie również diagnoza mylnie kierujących do naszych reklam słów. Frazy te będą wykluczane, tak aby nie marnować niepotrzebnie budżetu.

Rynek podlega ciągłym zmianom, dlatego udoskonalenia i poprawki list słów kluczowych będą stałym procesem.

Analiza konkurencji

Coś co z pewnością Cię interesuje.

Prowadząc swój biznes nie możesz zapominać o konkurencji. Często to ona jest wyznacznikiem pewnych decyzji, które podejmujesz. Zdarza się, że musisz podporządkowywać pewne kroki względem niej. Warto zatem przeanalizować ją bardzo dokładnie. Jest to istotny element w prowadzeniu działalności. Dzięki obserwowaniu działań konkurencyjnych firm sami możemy się udoskonalać. Na podstawie wniosków z analizy można przeprowadzać strategiczne akcje, które pomogą nam pozostawić konkurencję w tyle, ulepszyć nasz biznes i umocnić się na rynku.

Konkurencja

Dowiedz się jak najwięcej o swojej konkurencji.

Wszystkie informacje dotyczące Twojej konkurencji mogą wpłynąć na Twój biznes. Istotne jest, aby dokładnie przyjrzeć się temu jak konkurencja działa w Internecie, a także jakie stosuje strategie i techniki by zwiększyć swoją rozpoznawalność. Analizujemy co naszym zdaniem jej w tym pomaga. Warto zbadać słabe strony konkurencji. Zdiagnozowane pod tym kątem aspekty mogą posłużyć nam jako ostrzeżenie, czego w promocji naszej firmy powinniśmy absolutnie unikać.

Możliwości

Warto się inspirować...

Warto zapoznać się z wszystkimi możliwościami jakie są dla nas dostępne. Ważne tylko by używać ich z rozwagą.

Nie tylko nasza bezpośrednia konkurencja może pomóc nam w stworzeniu optymalnej kampanii. Pozostali przedsiębiorcy działający w sieci mogą posiadać bardzo ciekawe rozwiązania, iść za aktualnymi trendami. Warto przyjrzeć się pomysłom innych i korzystać ze skutecznych funkcjonalności dotychczas przez nas nie znanych.

Jak to robimy?

Prześwietlamy wszystko co jest możliwe...

Korzystając z dostępnych narzędzi weryfikujemy wiele informacji na temat kampanii reklamowych konkurencji. Analizujemy m.in. treści reklam, widoczność, zmiany w skali ostatnich miesięcy. Zwracamy uwagę na słowa kluczowe, sprawdzając ich skuteczność. Wszystkie zgromadzone informacje skrupulatnie analizujemy, przedstawiając możliwości konkretnych rozwiązań.

Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland