Wyślij
zapytanie
Obecność Twojej firmy na różnych portalach społecznościowych pomoże Ci w budowaniu zwartej i oddanej społeczności – to grono fanów, które będzie utożsamiać się z Twoją marką. Zadbaj o to, aby profil firmy znalazł się tam, gdzie powinien – jednym z takich miejsc jest portal dla profesjonalistów – LinkedIn.

Przeprowadzamy kampanie reklamowe w social mediach i wierzymy, że w LinkedIn drzemie wielki potencjał, który możemy wykorzystać przez skuteczny marketing i różne rodzaje reklam.
LinkedIn na tablecie
Koszty reklamy na LinkedIn

Reklama na LinkedIn – czy to Ci się opłaci?

LinkedIn jest największą biznesową siecią społecznościową przeznaczą głównie dla specjalistów. Czy powinieneś reklamować swoją firmę na tym portalu? Jak mierzyć wyniki? Czy Twoje działania będą skuteczne? Zostaw wszystko nam, a my zadbamy o Twój sukces.

Jedno jest pewne! Na LinkedIn nie powinno zabraknąć Twojego profilu firmy. To aż 400 milionów profesjonalistów na całym świecie. W samej Polsce z portalu korzysta przeszło 1,5 miliona osób. Daje to niemal nieograniczone możliwości i szanse, które pomożemy Ci wykorzystać. Marketing na LinkedIn to przyszłość.

Czym jest LinkedIn?

LinkedIn to jeden z najpopularniejszych obok Facebooka, Instagrama i Twittera portali społecznościowych. To przede wszystkim miejsce służące profesjonalnemu rozwojowi pracownika, ale również miejsce, w którym można reklamować swoją firmę.

Jeśli działasz głównie w sektorze B2B, szukasz kontaktu z innymi specjalistami, lub kierujesz do nich swoją ofertę (szukasz może pracowników do swojej firmy?), nie możesz lekceważyć reklamowych możliwości, które daje LinkedIn. Dotrzyj do wąskiej grupy odbiorców i pokaż się tam, gdzie spotykają się specjaliści z Twojej branży.
Rozpoczęcie kampanii na LinkedIn

Co musisz zrobić, aby rozpocząć kampanię na LinkedIn?

Reklama na LinkedIn jest skuteczna i może przynieść ogromne korzyści – w tym nowe kontakty, które będzie można wykorzystać w dalszym rozwoju i działaniach.

Aby zacząć reklamować się na portalu społecznościowym musisz:
  • Posiadać konto osobiste na LinkedIn.
  • Posiadać konto firmowe na LinkedIn.
Na koniec należy połączyć obydwa konta. Zrobisz to z poziomu konta firmowego i nadasz dostęp osobie, która będzie zarządzać reklamami. Po otrzymaniu dostępu w profilu osobistym pojawi się dostęp do konta reklamowego. Prowadzenie LinkedIn i zarządzanie reklamami to jednak zadanie dla specjalistów – znajdziesz ich u nas!

Dostępne formaty i rodzaje reklam na LinkedIn

Wiadomości sponsorowane InMail

Wiadomości InMail są wysyłane bezpośrednio do innego użytkownika LinkedIn, który nie znajduje się w Twojej sieci kontaktów. To jedna z podstawowych form reklamy na LinkedIn.
Wiadomości sponsorowane InMail

Reklama natywna

Pokaż się na stronie głównej. Reklama Twojej firmy będzie wyświetlana innym użytkownikom portalu. Wybierz grupę odbiorców, napisz informację lub artykuł i promuj swoje treści w strumieniu wiadomości na stronie głównej kont. Możesz dołączać filmy, treści i zdjęcia, tak jak na Facebooku.
Reklama natywna LinkedIn

Reklama tekstowa

Docieraj z treściami i reklamą tekstową do swoich odbiorców. To wciąż jedna z najpopularniejszych metod promocji. Twoja krótka informacja będzie wyświetlać się w prawym panelu bocznym. Do wykorzystania masz nagłówek (25 znaków) i właściwą treść (75 znaków). Możesz też dodać swoje logo.
Reklama tekstowa LinkedIn

Reklama dynamiczna

Zupełna nowość na LinkedIn. Reklamy dynamiczne służą do promowania ofert pracy, pozyskiwania obserwujących lub tak zwanego spotlight, czyli przekierowujące do Twojej witryny.
Reklama dynamiczna LinkedIn

Możliwości reklamy LinkedIn

Poznaj dodatkowe możliwości reklamy LinkedIn

LinkedIn oferuje cały wachlarz form reklamowych, więc mamy w czym wybierać. Możemy sprawdzić podstawowe opcje, czyli sponsorowane aktualizacje i reklamowane treści, to jednak dopiero początek!

Poza standardowymi reklamami LinkedIn masz jeszcze dodatkowe możliwości – od banerów i reklam graficznych, po spersonalizowane wiadomości, wysyłane do odbiorców przez skrzynkę pocztową portalu. Wszystko możemy zrobić za Ciebie i stworzyć skuteczną kampanię marketingową, która spełni Twoje założenia!

Ile kosztuje reklama na LinkedIn?

Ile kosztuje reklama na LinkedIn? W przypadku tego portalu cena jest określana indywidualnie, jednak dla poszczególnych rodzajów reklam obowiązują określone limity. Jeśli chcesz, aby Twoja reklama była skuteczniejsza i dbasz o swój budżet, koniecznie skontaktuj się z naszymi specjalistami.

Koszt kampanii na LinkedIn może na pierwszy rzut oka wydawać się wyższy niż na Facebooku czy Google Ads, ale należy mieć świadomość, że reklamy mogą trafiać do bardzo wąskich grup odbiorców. Dzięki czemu mimo np. droższego kliknięcia możesz uzyskać dużo wyższy współczynnik konwersji, dlatego całość działań może być ostatecznie tańsza, w porównaniu do innych platform reklamowych.
Koszty reklamy na LinkedIn

Dla każdego rodzaju kampanii budżet minimalny wynosi 10 euro. Orientacyjny koszt wysłania jednej wiadomości InMail wacha się od kilkunastu do ok. 60 eurocentów, z czego ok. połowa użytkowników otworzy odebraną wiadomość. W przypadku reklam natywnych czy tekstowych koszt kliknięcia w reklamę może wynieść ok. 2 euro. Koszt 1000 wyświetleń Twojej reklamy może wynosić od 0,5 do ok. 30 euro.

Musisz także pamiętać, że końcowy koszt będzie większy z uwagi na przewalutowanie. Napisz do nas, a wspólnie ustalimy optymalny budżet dla Twoich reklam LinkedIn.
Osoba trzymająca w ręce telefon

LinkedIn – sieć kontaktów dla profesjonalistów

Niemal każdy z nas posiada konto na jakimś portalu społecznościowym. Rośnie też świadomość przedsiębiorców, co do praktycznego wykorzystania Facebooka czy Instagrama w celach promocji marki. A co z LinkedIn? Czy można wykorzystać go do promocji firmy?

LinkedIn to nie tylko serwis społecznościowy, w którym możemy opisać swoje doświadczenia zawodowe, budować sieć kontaktów lub znaleźć nową pracę. To nie tylko wirtualne CV, ale również doskonały sposób na dotarcie do wąskiego grona odbiorców. LinkedIn, jak żaden inny serwis, pozwala dotrzeć do profesjonalistów z danej branży, i to na całym świecie! Możesz w ten sposób rozszerzyć działalność swojego przedsiębiorstwa na inne rynki, skontaktować się z potencjalnymi dystrybutorami produktów czy wysłać zaproszenie na jakieś wydarzenie – na przykład targi firmowe.

Gdzie promować swoją firmę? Facebook, Twitter czy LinkedIn?

Dziś przedsiębiorcy mają wiele możliwości jeśli chodzi o promowanie swoich firm. Mając odpowiedni budżet i umiejętności można dotrzeć do milionów użytkowników, którzy faktycznie będą zainteresowani Twoją ofertą. Podstawowe pytanie brzmi – gdzie zacząć działania reklamowe?

Portale społecznościowe stają się coraz popularniejsze. Mamy konta na Twitterze, profile firmowe na Facebooku, wszyscy wiemy też, że można wykorzystać funkcje Instagrama w promocji i sprzedaży. LinkedIn ma jednak istotną przewagę nad innymi portalami – to sieć, która skupia społeczność przedsiębiorców i profesjonalistów, a dzięki temu daje szerokie możliwości reklamy w sektorze B2B.
W jakich mediach społecznościowych się promować?
Optymalizacja wyników reklam na LinkedIn

Optymalizacja wyników – sprawdź czy Twoja reklama LinkedIn jest skuteczna

Masz już profesjonalny profil firmy na LinkedIn? Nie sztuką jest dodać reklamę i zapłacić fakturę za usługi, skoro nie będzie oczekiwanego efektu. Tylko jak sprawdzić, czy działania marketingowe przybliżają nas do celu?

Portal daje nam do dyspozycji szereg narzędzi, które pozwolą nam na śledzenie kampanii. W panelu LinkedIn można obserwować statystyki reklam pod względem osiągniętego zasięgu, wygenerowanych tzw. akcji społecznościowych i wydanego budżetu. Możemy analizować również zaangażowanie poszczególnych grup, do których docieramy z kampanią. Daje nam to wyraźny obraz działań, który dalej posłuży do optymalizacji wyników. Jest to bardzo istotne w przypadku reklam przekierowujących do witryny – w tym przypadku wykorzystujemy tak zwany Insight Tag, który służy do śledzenia konwersji. Mierzenie wyników kampanii typu InMail jest trudniejsze, ponieważ mniej osób przechodzi do witryny, ale przedstawiciel firmy może rozmawiać z klientem telefonicznie lub bezpośrednio poprzez LinkedIn.

Jak przyciągnąć nowego klienta dzięki reklamie LinkedIn?

Nie potrzebujesz ogromnego budżetu i zawiłych kampanii marketingowych, aby szybko przyciągnąć nowych klientów do swojej marki. Internet rządzi się własnymi prawami i ludzie skorzystają z Twoich usług, ale tylko wtedy, kiedy będą o nich wiedzieć. Choć reklamy i inne oczywiste promocje też w pewien sposób działają, to należy zwrócić uwagę na mniej oczywiste rozwiązania, które są niekiedy bardziej skuteczne!

Jednym ze sposobów przyciągnięcia nowych klientów i pokazania swojej firmy jest reklama na portalach społecznościowych. Profil firmowy na LinkedIn i obecność Twojej marki w społeczności profesjonalistów jest wyraźnym sygnałem dla określonej grupy Twoich klientów, że jesteś jednym z nich. Co ważniejsze – Twoje działania są widoczne głównie w gronie wąskiego, starannie dobranego targetu.

Zdobywaj nowe kontakty na LinkedIn

Skuteczny networking to klucz do sukcesu w biznesie. Współpracuj z innymi firmami, nawet jeśli są dla Ciebie konkurencją. Współpraca z innymi przedsiębiorstwami jest niekiedy kluczowym krokiem w kierunku rentowności. Zasada jest prosta – im więcej Twojej firmy w różnych zakątkach internetu, tym bardziej rozwinięta będzie świadomość o Twojej marce.

Poznawaj nowe firmy na LinkedIn. Możesz współdziałać z wielkimi korporacjami lub też połączyć siły z lokalnym biznesem. Często taka współpraca opiera się wyłącznie na:
  • opublikowaniu postów zachęcających do odwiedzin partnera biznesowego,
  • promowaniu konkretnych produktów,
  • informowaniu o wspólnych planach.
Nowe kontakty na LinkedIn
Płatne reklamy na LinkedIn

Ostrożnie używaj płatnych reklam LinkedIn – zaufaj naszym doświadczonym specjalistom

Płatny marketing to często ostatnia deska ratunku dla tonących firm internetowych. Jest potrzebny na samym początku działalności, ale jeśli już zbierzesz grupę klientów, zainwestujesz w dobry branding i inne kanały komunikowania się z odbiorcami, to reklamy z wygórowanym budżetem mogą okazać się zbędne.

Niektórzy przedsiębiorcy wierzą, że płatny marketing to narzędzie do szybkiego i łatwego pozyskiwania większej liczby klientów, jednak aby działał, trzeba starannie zaplanować każdy krok. Dlatego promocję swojej firmy na LinkedIn powinieneś zostawić w rękach naszych specjalistów. Oszacujemy budżet i zaczniemy działać z pełną skutecznością.
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
  • Moto Park Kraków
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Blachotrapez
  • Taurus Investments
  • Poltino
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Dako
  • Lestello
  • Semilac Ireland