Gwałt zbiorowy, samookaleczenie, samobójstwo... To tylko kilka z szokujących sytuacji, które użytkownicy Facebook'a odważyli się przedstawić w transmisjach na żywo. Mark Zuckerberg przekonuje, że dąży do zbudowania bezpiecznej społeczności na portalu.
Twórcy na YouTube będą bardziej chronieni, dzięki rozszerzeniu zabezpieczeń w programie partnerskim platformy.
Jesteśmy pewni, że każdy z Was poszukuje informacji na nurtujące pytania w sieci - no chyba, że regularnie sięgacie po encyklopedię leżącą na półce - przyznajcie się, znacie kogoś kto tak robi...?
Instagram zgodnie ze złożoną obietnicą dąży do zachowania jak największego bezpieczeństwa swoim użytkownikom. Treści uznane za wrażliwe zostaną zamazane!
Używasz Messengera? Od teraz Twoja komunikacja ze znajomymi stanie się jeszcze prostsza!
Wiele osób pamięta bardzo popularne, zabawne wideo z 2012 roku o „Vertical Video Syndrome”, czyli zjawisku nagrywania i publikowania pionowych filmików w Internecie.
Nadchodzi moment, w którym wydatki na reklamę mobilną przewyższają koszty inwestowane w reklamę desktopową. Co więcej - będą stale rosły!
Po ostatnim sukcesie Snapchat’a Instagram nie mógł długo pozostać w cieniu. Sprytnie i po cichu uderzył w swojego, w ostatnim czasie największego, konkurenta.
Ilość treści wideo publikowanych w Internecie zdecydowanie nie maleje. Według wielu prognoz, np. Cisco Forecast, do końca bieżącego roku wideo stanowiło będzie 69% całego ruchu w sieci. Szacuje się, że w 2019 roku wynik ten wzrośnie do 80%.
Możliwość wyrażania emocji na Facebooku, nie tylko poprzez „lubię to”, towarzyszy nam już rok. Przez pierwsze miesiące użytkownicy sceptycznie podchodzili do stosowania reakcji. Teraz te nikogo już nie dziwią, choć liczba korzystających nie jest jeszcze zbyt wysoka.
Poznaj praktyczne pomysły na biznesowe wykorzystanie Facebook Live.
Facebook Ads i Google AdWords to obecnie dwie największe platformy reklamowe w Internecie. Którą z nich wybrać do promocji w sieci?