Inteligentne auta, lodówki albo całe domy. W obecnych czasach łatwiej jest się z tym faktem pogodzić, niż próbować obronić. Sztuczna inteligencja wkracza (albo już jest) we wszystkie branże, również do digital marketingu. O tym czy to dobre, czy złe rozmyślać nie będziemy, ponieważ dzisiejszym tematem są Inteligentne kampanie produktowe w systemie Google Ads (ang. Smart Shopping Campaigns).
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?
Niezależnie od tego czy prowadzeniem Facebooka dla Twojej firmy zajmujesz się sam czy zlecasz to firmie zewnętrznej, o pewnych podstawach powinno się mieć pojęcie. Jako agencja interaktywna z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że najbardziej zadowolony klient to ten, który doskonale wie na co pożytkowane są jego pieniądze i dobrze rozumie jakie działania podejmujemy dla dobra jego marki w Internecie.
Facebook i Google posiadają potężne systemy reklamowe, które w pewnych obszarach mogą ze sobą konkurować, a w innych mogą się znakomicie uzupełniać. Jednak co w przypadku, gdybyśmy chcieli kierować kampanię Google Ads na naszą stronę na Facebooku?
Pojęcia takie jak UX i UI są znane już od wielu lat. Mają one swoje odzwierciedlenie głównie w sferze prototypowania oraz projektowania wszelkich interfejsów, aplikacji desktopowych, aplikacji mobilnych czy też serwisach i stronach internetowych. Obecnie jednak poruszają one znacznie więcej aspektów.
Każda firma go potrzebuje, pełni bardzo ważną rolę – czym jest? Tak naprawdę to specjalny komputer (można powiedzieć przemysłowy), który działa 24h/dobę w miejscu do tego przeznaczonym (datacenter) z dostępem do monitoringu, wielu łącz operatorskich, awaryjnego zasilania oraz zaawansowanego systemu chłodzenia.
O tym że Google i jego platforma reklamowa - Google Ads jest jednym z największych narzędzi marketingowych naszych czasów wie już raczej każdy. Codziennie, miliony osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealny punkt styku pomiędzy potencjalnym klientem a ofertą firmy. Natomiast ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google Ads? Co wpływa na koszt reklamy i czy zawsze trzeba za nią płacić?
Zapewne wiele osób chciałoby uzyskać prostą i szybką informację. Odpowiedzi jest jednak wiele – zupełnie jak oczekiwań w przypadku funkcjonalności oraz ceny danego rozwiązania. Możliwości z każdym dniem przybywa, wiele projektów mimo obiecującego początku umiera lub użyte w nich technologie przestają być wspierane. Postaram się zwrócić uwagę na najistotniejsze kwestie oraz wskazać rozwiązania najlepsze wg mnie dla kilku grup docelowych. Nie ma bowiem jednego perfekcyjnego systemu dla wszystkich.
Minął już czas, kiedy należy przekonywać ludzi, że era mobile w usługach internetowych się zbliża. Tak naprawdę ona już nastała i albo się jej podporządkujemy wykorzystując ją i czerpiąc z niej szereg korzyści, albo zostaniemy w tyle za konkurencją, zdani w dużej mierze tylko na użytkowników stacjonarnych.
Skoro głównym tematem są różnice, może zaczniemy jednak od tego, co je łączy? W obu przypadkach aby z nich skorzystać potrzebujemy przeglądarki i stały dostęp do Internetu (chociaż nie zawsze).
Jako agencja interaktywna wielokrotnie spotkaliśmy się z tym pytaniem oraz porównaniami do innych firm czy freelancerów. Należy zwrócić uwagę, że cena strony internetowej – nawet tej samej, wycenianej przez kilku twórców zawsze będzie się różnić.
Jedną z ważniejszych zalet dobrego logo jest jego ponadczasowość. W designie, podobnie jak w modzie, mamy jednak do czynienia z tzw. trendami. Te z kolei mają to do siebie, że przemijają. Co zrobić, aby nasze logo wpisywało się w aktualne trendy, ale było nieprzemijalne?
W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób wybrać agencję oraz jak współpracować z nią, aby nie zwariować. Pokażemy też najczęściej popełniane błędy i wyjaśnimy, jak się przed nimi ustrzec.
Strona internetowa to ważne narzędzie w prowadzeniu firmy. Warto zadbać nie tylko o jej aspekt wizualny, ale także o jej optymalizację pod względem wydajnościowym. Aby Twoja witryna nie straciła na atrakcyjności i nie odbiegała od stron internetowych konkurencji warto od czasu do czasu ją zmodernizować. Zmiana serwera i optymalizacja strony to tylko niektóre z czynności, jakie możesz wykonać chcąc uruchomić nową wersję strony. O czym pamiętać podczas migracji? Na to pytanie postaramy Ci się odpowiedzieć w tym artykule.