Wśród znaków rozpoznawczych każdej firmy nieodzownym elementem jest logo. Powinno być przygotowane w przemyślany sposób, odzwierciedlając charakter przedsiębiorstwa i będąc ważnym elementem w działaniach promocyjnych. Zapewne nieraz zastanawiałeś się jak przebiega prawidłowe tworzenie logo firmy. Oto wszystko co powinieneś wiedzieć na ten temat.
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam produktowych, reklam tekstowych, graficznych i wideo – mogą się one wyświetlać w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, na YouTube czy w skrzynce Gmail, a także w różnych witrynach i aplikacjach mobilnych. Usługa przed 24 lipca 2018 roku była znana pod nazwą Google AdWords. Jak skutecznie korzystać z Google Ads? Jak osiągać zyski z reklam w internecie? Czym jest CPC, CPV, CTR? Tego wszystkiego dowiesz się czytając ten artykuł!
Mawia się, że dziś bez strony internetowej nie można prowadzić firmy. Jest w tym wiele racji. Jednak nie wystarczy już tylko pospolity projekt, potrzeba rozwiązań szytych na miarę. Najlepszą opcją może być autorska strona internetowa dopasowana do danej firmy – lepiej rozbudować witrynę w przyszłości, niż od początku płacić za niepotrzebne funkcje. Jak wygląda proces twórczy? Jak zaprojektować idealną stronę? W tym artykule dowiesz się wiele na temat tworzenia stron internetowych.
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej! Patrząc przez pryzmat kampanii marketingowych możemy śmiało stwierdzić, że już czas przygotowywać się do tego magicznego okresu. Facebook w tym roku wychodzi nam naprzeciw. Jeśli prowadzicie fanpage swojej firmy, ale nie zatrudniacie grafika do pomocy, nasz mały poradnik przypadnie Wam do gustu!
Konkursy w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, mogą być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości marki, zdobycie nowych fanów, zainteresowanie odbiorców ofertą czy po prostu okazać się dobrą zabawą na profilu.
Szaleństwo zakupowe jakim jest Black Friday, Cyber Monday, a właściwie cały „Cyber Week”, przyjęły się w Polsce na dobre. Obserwowaliśmy to 24 listopada oraz przez kilka kolejnych dni. Pomimo, że polskie promocje na Czarny Piątek często są symboliczne i odbiegają od tych w USA, to rozpoczynają magię zakupów przedświątecznych również w naszym kraju.
Nie od dziś wiadomo, że marki budowane są przez klientów. Anonimowość i łatwość dostępu do wielu platform, którą użytkownicy odczuwają w Internecie, często może okazać się motorem do wyrażania własnych obaw, problemów, a także i pochwał na temat firm, z którymi wchodzą w interakcje.
Największe święto dla kupujących za nami! Jesteście ciekawi jak prezentują się wyniki Black Friday 2017? Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą lub nie rozumieją całego szumu wokół piątkowego dnia, wyjaśniamy. Black Friday to coroczne szaleństwo wyprzedaży, które przybyło do nas ze Stanów Zjednoczonych.
W świecie ciągłego rozwoju nieustannie potrzebujemy nowej, świeżej wiedzy, aby zdobywać coraz to lepsze umiejętności i rozwijać swoją firmę lub po prostu, by być bardziej atrakcyjnym na rynku pracy. Wynika to też z faktu, że do takiej sytuacji jesteśmy przyzwyczajani przez wszystkie otaczające nas źródła. W świecie marketingu jednym z nich jest Google i jego kurs - Internetowe Rewolucje, który promuje następującym hasłem - “Poznaj podstawy marketingu internetowego, dzięki którym możesz rozwinąć firmę i osiągnąć sukces zawodowy.”
Co można uznać za początek sezonu świątecznego? Czasami można odnieść wrażenie, że w Polsce 3 listopada sklepy chowają znicze i wyciągają świąteczne ozdoby.
Czy wiedzieliście, że od teraz mamy większą kontrolę nad zakładką Wiadomości w Google?
Dzisiaj bliżej przyjrzymy się lekcjom informatyki w polskich szkołach. Pozostawiają wiele do życzenia, prawda? W dobie rozwijającej się technologii, umiejętność włączenia przeglądarki i wyszukania potrzebnych informacji, nie jest już żadnym problemem dla najmłodszych uczniów. Niejednokrotnie młoda latorośl w dziedzinie IT potrafi więcej niż wychowawca. Czy Wy czasami też odnosicie wrażenie, że uczeń podstawówki jest bardziej "na bieżąco" z nowinkami technologicznymi niż jego profesor...?
Z Instagrama korzysta już ponad 700 000 użytkowników, w tym coraz więcej firm! To dobry powód, by ułatwić sobie publikowanie zdjęć w tej konkretnej platformie społecznościowej. I niech Was nie zmyli jej przeznaczenie na urządzenia mobilne - zdjęcia wstawiać możemy również z komputera!
Google wie, że jest jednym z pierwszych miejsc w Internecie, w którym ludzie poszukują ofert pracy! Jeśli niedawno ją straciłeś lub poszukujesz nowych wyzwań przeczytaj ten artykuł do końca.