Tworzenie odpowiednich grup odbiorców na Facebooku, do których chcemy trafiać z naszym komunikatem, jest niezwykle ważne, ale i trudne. O najlepszych grupach na Facebooku pisaliśmy już w jednym z naszych artykułów. Po stworzeniu tychże grup przychodzi czas na sprawdzenie ich zazębiania, co jest równie ważną kwestią, jeśli nie chcemy dopuścić do sytuacji przepalania budżetu.
Blog o marketingu i sprzedaży
Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?
Niezależnie od tego czy prowadzeniem Facebooka dla Twojej firmy zajmujesz się sam czy zlecasz to firmie zewnętrznej, o pewnych podstawach powinno się mieć pojęcie. Jako agencja interaktywna z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że najbardziej zadowolony klient to ten, który doskonale wie na co pożytkowane są jego pieniądze i dobrze rozumie jakie działania podejmujemy dla dobra jego marki w Internecie.
Facebook i Google posiadają potężne systemy reklamowe, które w pewnych obszarach mogą ze sobą konkurować, a w innych mogą się znakomicie uzupełniać. Jednak co w przypadku, gdybyśmy chcieli kierować kampanię Google Ads na naszą stronę na Facebooku?
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej! Patrząc przez pryzmat kampanii marketingowych możemy śmiało stwierdzić, że już czas przygotowywać się do tego magicznego okresu. Facebook w tym roku wychodzi nam naprzeciw. Jeśli prowadzicie fanpage swojej firmy, ale nie zatrudniacie grafika do pomocy, nasz mały poradnik przypadnie Wam do gustu!
Konkursy w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, mogą być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości marki, zdobycie nowych fanów, zainteresowanie odbiorców ofertą czy po prostu okazać się dobrą zabawą na profilu.
Gwałt zbiorowy, samookaleczenie, samobójstwo... To tylko kilka z szokujących sytuacji, które użytkownicy Facebook'a odważyli się przedstawić w transmisjach na żywo. Mark Zuckerberg przekonuje, że dąży do zbudowania bezpiecznej społeczności na portalu.
Używasz Messengera? Od teraz Twoja komunikacja ze znajomymi stanie się jeszcze prostsza!
Wiele osób pamięta bardzo popularne, zabawne wideo z 2012 roku o „Vertical Video Syndrome”, czyli zjawisku nagrywania i publikowania pionowych filmików w Internecie.
Nadchodzi moment, w którym wydatki na reklamę mobilną przewyższają koszty inwestowane w reklamę desktopową. Co więcej - będą stale rosły!
Po ostatnim sukcesie Snapchat’a Instagram nie mógł długo pozostać w cieniu. Sprytnie i po cichu uderzył w swojego, w ostatnim czasie największego, konkurenta.
Ilość treści wideo publikowanych w Internecie zdecydowanie nie maleje. Według wielu prognoz, np. Cisco Forecast, do końca bieżącego roku wideo stanowiło będzie 69% całego ruchu w sieci. Szacuje się, że w 2019 roku wynik ten wzrośnie do 80%.
Możliwość wyrażania emocji na Facebooku, nie tylko poprzez „lubię to”, towarzyszy nam już rok. Przez pierwsze miesiące użytkownicy sceptycznie podchodzili do stosowania reakcji. Teraz te nikogo już nie dziwią, choć liczba korzystających nie jest jeszcze zbyt wysoka.
Poznaj praktyczne pomysły na biznesowe wykorzystanie Facebook Live.