Wyślij
zapytanie

Skuteczny element Google AdWords

Remarketing jest potężnym narzędziem umożliwiającym wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją witrynę albo używali danej aplikacji mobilnej. Osoby, które odwiedzały już stronę internetową są bardziej skłonni do zakupów czy skorzystania z usług. Warto nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez różnego rodzaju reklamy remarketingowe.

Zalety remarketingu

  • Zasięg - wiele dostępnych narzędzi remarketingowych umożliwiających wyświetlanie reklam śledzących użytkownika na wielu portalach i aplikacjach.
  • Precyzyjne dotarcie do klientów, którzy weszli w interakcję ze stroną. Można utworzyć bardzo precyzyjne reklamy skierowane np. do osób które dodały dany produkt do koszyka, ale ostatecznie nie sfinalizowały transakcji.
  • Opłacalność – pozyskanie klienta, który już jest zaznajomiony z Twoją marką jest tańsze, niż szukanie nowego.
  • Dedykowane reklamy – zachęcające do powrotu na stronę i np. skorzystania z usługi lub dokończenia transakcji.

Rodzaje kampanii remarketingowych

Remarketing w sieci reklamowej

Wyświetlanie reklam displayowych i tekstowych w sieci reklamowej Google użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę. Umożliwia także dotarcie do osób korzystających z Twojej aplikacji.

Remarketing w sieci wyszukiwania

Reklamy RLSA – Remarketing List for Search Ads. Polega na wyświetlaniu reklam tekstowych użytkownikom, którzy odwiedzali witrynę, a następnie korzystali z wyszukiwarki Google.

Remarketing dynamiczny

Reklamy zawierające konkretne produkty lub usługi, które były oglądane przez użytkowników na stronie, np. które były wrzucone do koszyka, lecz ostatecznie porzucone.

Remarketing w YouTube

Polega na wyświetlaniu reklam wideo użytkownikom, którzy wchodzili w interakcję z filmami albo kanałem na YouTube. Reklamy są wyświetlane w czasie oglądania filmów na YouTube.

Dlaczego my?

Mamy duże doświadczenie w tworzeniu reklam remarketingowych Google AdWords. Umieszczamy tagi umożliwiające śledzenie użytkowników, tworzymy listy remarketingowe i reklamy dedykowane dla danych grup odbiorców. Następnie tworzymy i uruchamiamy kampanię reklamową, optymalizując ją w stałych odstępach czasu.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli