Wyślij
zapytanie

Analiza słów kluczowych

Wyczerpujemy temat pod każdym kątem.

Przeprowadzamy z Państwem wywiad, który ma na celu ustalenie jakie są główne słowa kluczowe odzwierciedlające konkretną branżę. Weryfikujemy konkurencję oraz przeprowadzamy rozpoznanie wśród wybranych fraz. Ustalamy jaka jest średnia ilość wyszukiwań miesięcznie, a także czy występuje znacząca sezonowość. Doradzamy w doborze słów kluczowych, dzięki czemu zwiększają Państwo swoje szanse na zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki. Nie wszystkie frazy są odpowiednie, pomimo iż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że przyniosą tysiące odwiedzin. Naszym celem nie jest wyłącznie zwiększenie ilości wizyt, ale przede wszystkim spowodowanie konwersji – czyli reakcji ze strony użytkownika jakiej Państwo oczekują.

Przeprowadzane przez nas analizy są BEZPŁATNE!

Optymalizacja kodu, dołączenie do GSC i Analytics

Niezbędne kroki!

Posiadając raport i przeprowadzoną analizę słów kluczowych, przystępujemy do optymalizacji strony oraz korekt treści pod wybrane frazy. W zależności od technologii wykonanej strony oczekujemy dostępu do FTP i CMS. Zmniejszamy (na ile to możliwe - bez znacznej ingerencji w kod) czas ładowania strony, użyte skrypty oraz grafiki. Porządkujemy linki wewnętrzne, przekierowania i metatagi. Po tym etapie strona jest spójna i dobrze reprezentuje wybrane frazy nie tylko pod kątem SEO, ale przede wszystkim dla użytkowników. Jeśli witryna nie była wcześniej podpięta pod statystyki Google Analytics i GSC wykonujemy to dla Państwa. Są to niezbędne narzędzia do analizy i weryfikacji strony, pozwalające zasięgnąć ważnych informacji i szybko podejmować działania w przypadku niepożądanych efektów SEM.

System monitoringu fraz

Stworzyliśmy specjalnie dla naszych klientów system do weryfikacji pozycji w Google.

Ponieważ rozliczamy się miesięcznie niezbędne jest narzędzie, które pozwoli ocenić naszą pracę. Po dodaniu domeny i fraz do systemu otrzymacie Państwo dane dostępowe, dzięki którym będziecie widzieli historię pozycji, konkretne DataCenter Google, które zwróciło pozycję oraz raport do pobrania w formacie pdf. Na początku pozycja jest niestabilna, a różnica pomiędzy odpowiedziami z Google może się wahać. Dlatego też weryfikujemy, jaką maszynę Google odpytujemy o pozycję. Wbrew pozorom wpisując frazę w wyszukiwarkę nie odpowiada nam jeden serwer, stąd właśnie wynikają różnice. System pozwoli zweryfikować efekty naszej pracy oraz w pełni kontrolować poniesione koszty.

Płatność abonamentowa i za efekty

Posiadamy dwa modele rozliczeniowe - abonament miesięczny i płatność za efekt.

Aby uczciwie podchodzić do rozliczeń podzieliliśmy pierwszą stronę Google (która zawiera 10 wyników organicznych + reklamy AdWords + grafiki + miejsca Google). W rozliczeniu za efekt płacą Państwo zatem za pozycję 1-3, 4-7, 8-10 za każdy dzień obecności na poszczególnym miejscu. Jeśli Państwa fraza jest na drugiej stronie Google nie pobieramy żadnych opłat za ten dzień.

W wariancie abonamentowym będziemy informować w jaki sposób dysponujemy środkami w danym miesiącu za pomocą raportu z: działań pozycjonerskich, analizy, planingu, wykonywanych zabiegów. Frazy układamy wg priorytetu i tak też realizujemy pozycjonowanie. Zadbamy także o wizytówkę w Google Maps aby była odpowiednio skonfigurowana. Płatność abonamentowa także jest warunkowa - jeśli minimum 20% fraz podstawowych będzie w TOP10. Jest to znacznie bardziej elastyczna forma w kwestii podmiany/dodawania nowych fraz. Na początku nowego miesiąca przesyłamy do Państwa raport + fakturę za poprzedni okres rozliczeniowy.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli