Wyślij
zapytanie

Do czego wykorzystasz mailing?

Właściwy przekaz może przynieść wiele korzyści.

Mailing jest wiadomością wysyłaną na skrzynkę potencjalnego odbiorcy. Użytkownicy bardzo często mechanicznie klikają w otrzymane maile, dlatego też ich treść najczęściej opiera się o atrakcyjną grafikę, która przyciągnie wzrok. Warto wykorzystać każdą sekundę! Ciekawe hasło promocyjne bądź przykuwający uwagę obrazek może zagwarantować zainteresowanie się ofertą i przejście na wskazaną podstronę. Mailingi pełnią głównie rolę informacyjną, można za ich pomocą poinformować odbiorców o takich rzeczach, jak np.:
  • nowy produkt,
  • ciekawa promocja,
  • zachęta do założenia konta,
  • zachęta do udziału w wydarzeniu.

Jak zbudować wartościowy mailing?

Każdy odbiorca zobaczy naszą wiadomość prawdopodobnie tylko raz.

Ludzie są na ogół wzrokowcami, dlatego tekst w mailingach schodzi na drugie miejsce. Bogate są one za to w warstwę graficzną. Otrzymując wiadomość, która w pierwszych kilku sekundach zachęci odbiorców do przeczytania szczegółów, możemy przypuszczać, iż będą oni chcieli wiedzieć więcej. Aby wiadomość była skuteczna, po zobaczeniu mailingu odbiorca musi kliknąć w wyznaczonym miejscu. Powinien wtedy zostać przeniesiony na stronę docelową. Ważne aby strona docelowa, do której zostanie poprowadzony użytkownik była wartościowa i związana z treścią wiadomości jaką otrzymał. W przeciwnym razie zniechęci go i użytkownik szybko opuści witrynę, co zwiększy niepożądany współczynnik odrzuceń.

Monitoruj skuteczność

Samodzielnie sprawdzaj rezultaty swoich kampanii mailingowych!

Opierając się o system newslettera możesz swobodnie weryfikować wyniki i analizować całą kampanię. Raporty przedstawiają szereg danych m.in. prezentują mapy ciepła, podają dni i godziny oraz w jakich ilościach użytkownicy otwierali wiadomości - taki komunikat pozwala zaobserwować zachowanie naszej grupy docelowej, panujące trendy i zależności. Zawarte informacje dają obszerny obraz działań i sugerują odpowiednie zmiany i rozwiązania marketingowe na przyszłość.

Dlaczego wysyłać mailingi?

Każda forma działań marketingowych może w określony sposób wpłynąć na przychody.

Warto eksperymentować i testować jaka forma reklamy sprawdza się najlepiej w naszym przypadku. O wyborze mailingowego sposobu reklamy świadczy wiele zalet:
  • niski koszt,
  • duża skuteczność,
  • możliwość wybrania docelowej grupy, tzw. targetowania,
  • możność samodzielnego monitorowania skuteczności,
  • opcja personalizacji wiadomości.

Po co nam Landing Page?

Klucz do skuteczności reklamy!

Istnieje wiele form reklamy, takich jak kampanie AdWords, mailing, newsletter czy też banery reklamowe umieszczane w różnych serwisach. Niezaprzeczalnie są one ważne, lecz musimy pamiętać, że sama reklama nie zawsze jest skuteczna. Jest ona tylko informacją ogólną o promocji, wydarzeniu, produkcie. Ważną rzeczą jest, aby użytkownik po kliknięciu nie został przeniesiony na stronę główną firmy, która zawiera wiele informacji, lecz na specjalnie przygotowaną podstronę - stronę docelową (Landing Page).

W skrócie

We właściwym kierunku by osiągnąć oczekiwany skutek!

Każdy użytkownik decydując się na kliknięcie w reklamę robi to wyłącznie dlatego, iż zainteresowała go jej treść! Warto wykorzystać te sekundy, które poświęcił nam potencjalny klient.  Dzięki oddzieleniu landing page od reszty strony użytkownik, który zdecydował się kliknąć w naszą reklamę znajduje kontynuację informacji. W przeciwnym razie musi on wertować cały serwis, co często skutkuje zniechęceniem do dalszych poszukiwań.

Pełna kontrola

By użytkownik wykonał zamierzoną przez nas czynność.

Obecnie konsumenci podejmują bardzo świadome decyzje zakupowe. Natłok ofert marketingowych niejednokrotnie ich przytłacza. Dlatego należy od początku do końca skutecznie i rozsądnie prowadzić kampanię mailingową. Dzięki stosowaniu Landing Page'a skupiamy uwagę użytkownika, wymuszamy na nim konkretne operacje (np. wypełnienie formularza) oraz podwyższamy współczynnik konwersji (pożądanych operacji). Użytkownika, który znalazł się na naszym Landing Page'u nie może nic rozproszyć ani odwrócić jego uwagi, dlatego często rezygnuje się z używania klasycznego menu oraz reszty contentu strony.

Raport

Dzięki zgromadzonym danym poprawiamy skuteczność.

Każda tego typu strona posiada osobne statystyki, dzięki którym przekazujemy wszystkie możliwe informacje o odwiedzających, ich zachowaniu oraz cechach charakterystycznych. Zebrane wskaźniki pomogą m. in. w przyszłym - bardziej precyzyjnym określaniu grup docelowych. Sprawdzimy też jaki rodzaj przekazu przynosi najlepszy rezultat.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli