Wyślij
zapytanie

Pierwsze wrażenie

Wizerunek Twojej firmy może zapaść klientowi w pamięć po kilku sekundach lub nie zostać zauważony wcale. Na co się decydujesz?

Pierwsze wrażenie klienta o Twojej firmie może zaważyć na dalszym zainteresowaniu. Wygląd wizualny to najwcześniejszy element z  jakim użytkownicy mają styczność w sieci. Czy to  strona internetowa, przypadkowo zobaczona reklama lub wiadomość mailingowa. Warto zatem zachować spójność między nimi.

Na co zwrócić uwagę?

Na wizerunek marki składa się wiele czynników. Ważne aby uczynić z nich spójną całość...

Wiele nowych firm w swoim początkowym budżecie zdaje się o tym zapominać, nie troszcząc się o jednolitą i dobrze przemyślaną grafikę. A przecież nie ma nic gorszego, kiedy dany klient nie jest pewien czy firma, której stronę odwiedził jest tą samą firmą, którą wskazywał mu znajomy. Istotne jest poprawne, przemyślane i profesjonalnie zaprojektowane logo. Powinno ono być proste i charakterystyczne aby jednoznacznie można było je skojarzyć z marką. Estetyka wykonania jest bardzo ważna, nie powinno się przy jego tworzeniu dodawać zbyt wielu elementów i kolorów, gdyż może to zakłócić właściwy odbiór.

Niezbędne elementy

nazwa i slogan

niepowtarzalne, łatwe do zapamiętania

strona WWW

prezentująca ideologię, ofertę

księga znaku

ustandaryzowane korzystanie z logo

projekt logo

unikalny znak zapadający w pamięć

Rebranding

Odświeżamy wizerunek.

Dla istniejących firm, które zamierzają zerwać ze starymi ramami, brakiem spójności w komunikacji z klientami czy też firm, które poszerzają bądź zmieniają profil działalności, proponujemy proces zwany rebrandingiem. Podobnie jak przy stworzeniu identyfikacji od zera, opracowujemy wszystkie jej elementy, nie zapominając o historii firmy oraz o tym w jaki sposób jest rozpoznawalna przez dotychczasowych klientów i kontrahentów.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli