Wyślij
zapytanie

Na czym polega zarządzanie kampaniami AdWords?

Kampanie mogą Państwo stworzyć i poprowadzić sami, ale czy warto?

Ze względu na ogrom możliwości jakie posiada nasza firma, możemy reklamę dowolnie skonfigurować - ilość parametrów jest bardzo duża. Dodatkowo aby korzystnie zoptymalizować efekty potrzeba doświadczenia. Nie warto zatem marnować pieniędzy i czasu próbując samemu poprowadzić tego typu akcję reklamową. Zlecając kampanię profesjonalnej firmie mogą Państwo liczyć na integrację i mierzenie efektów reklam nie tylko za pośrednictwem panelu AdWords, ale także Google Analytics czy Google Merchant Center.

Powierzając naszej firmie stworzenie i prowadzenie kampanii AdWords mają Państwo pewność, że:

  • dokładnie zbadamy środowisko branżowe, w celu wyczerpania powiązanych z Państwa produktami bądź usługami fraz,
  • rzetelnie przygotujemy wszystkie reklamy tak, aby przynosiły pożądany skutek,
  • konsekwentnie będziemy optymalizować wszystkie kampanie by procentowały jak największą konwersją.

Zalety kampanii AdWords

Tworząc kampanię możemy zauważyć szereg zalet.

Najpopularniejszymi są m.in. krótki czas oczekiwania na efekty, możliwość dowolnej zmiany reklam, słów kluczowych oraz pełnej kontroli nad budżetem przeznaczonym na ten cel. Mamy również pewność, iż nasza reklama jest wyświetlana, a koszty kliknięcia nie są dublowane i sztucznie windowane. Niewątpliwie największą zaletą jest możliwość zróżnicowania przekazu reklamy ze względu na profil osoby przeglądającej. Dobre dopasowanie treści do użytkownika znacznie zwiększa szanse na osiągnięcie celu. Dowolną kampanię możemy w każdej chwili edytować, eksperymentować z nią lub też ją wstrzymać.

Certyfikaty

Nasza wiedza poparta jest certyfikatami.

Jesteśmy agencją ze statusem Google Partner, dzięki czemu mają Państwo pewność, że powierzają opiekę i nadzór odpowiedzialnej firmie z doświadczeniem. Nasza rola nie sprowadza się tylko do stworzenia kampanii, cały czas weryfikujemy efekty i staramy się optymalizować wydawane pieniądze tak, aby wskaźnik ROI był jak największy. Z pewnością już od pierwszych dni zauważą Państwo wpływ reklam na swoją firmę poprzez wzrost liczby telefonów, zapytań mailowych, zwiększoną liczbę transakcji itd.

Konwersje i remarketing

Dzięki możliwości mierzenia konwersji mamy realny wskaźnik czy reklama wywołała pożądany efekt - np. zapisanie się do newslettera, zrobienie zakupów, wypełnienie formularza kontaktowego. Pozwala to zweryfikować, która reklama jest skuteczna i  w jakich godzinach, a  także daje możliwość wykluczenia reklam, które nie przynoszą zysku, a powodują tylko zwiększenie ilości odwiedzin.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest remarketing - pozwala on na podpowiadanie klientom, którzy wcześniej odwiedzili Państwa stronę, reklam oraz produktów. Ten typ reklamy podąża za użytkownikiem, dzięki czemu podświadomie utrwala produkty i usługi oferowane na stronach zleceniodawcy. Istotnym elementem jest to, iż mamy możliwość tworzenia grup użytkowników (np. zainteresowanych konkretną usługą), dzięki czemu trafność reklamy jest znacznie większa. Zajmujemy się oczywiście umieszczaniem specjalnych znaczników na stronie, które są wymagane, aby korzystać z remarketingu czy konwersji.

Etapy formalne i ceny

Ceny są ustalane w pełni indywidualnie.

Indywidualność ustalania stawek wynika z tego, iż każda firma chce trafić do innej grupy docelowej, a to wymaga dostosowania i szczegółowej analizy danych. Opieka i optymalizacja kampanii jest rozliczana miesięcznie i jest to stała kwota ustalona na początku współpracy. Możliwa jest też jednorazowa konfiguracja kampanii, jednakże nie polecamy tego rozwiązania, ponieważ są to wskaźniki zbyt dynamiczne. Gdy ustalimy warunki współpracy proponujemy umowę, która zabezpieczy obie strony i jasno wyznaczy zakres prac.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli