Na czym polega zarządzanie kampaniami AdWords?

Kampanie mogą Państwo stworzyć i poprowadzić sami, ale czy warto?

Ze względu na ogrom możliwości jakie posiada nasza firma, możemy reklamę dowolnie skonfigurować - ilość parametrów jest bardzo duża. Dodatkowo aby korzystnie zoptymalizować efekty potrzeba doświadczenia. Nie warto zatem marnować pieniędzy i czasu próbując samemu poprowadzić tego typu akcję reklamową. Zlecając kampanię profesjonalnej firmie mogą Państwo liczyć na integrację i mierzenie efektów reklam nie tylko za pośrednictwem panelu AdWords, ale także Google Analytics czy Google Merchant Center.

Powierzając naszej firmie stworzenie i prowadzenie kampanii AdWords mają Państwo pewność, że:

  • dokładnie zbadamy środowisko branżowe, w celu wyczerpania powiązanych z Państwa produktami bądź usługami fraz,
  • rzetelnie przygotujemy wszystkie reklamy tak, aby przynosiły pożądany skutek,
  • konsekwentnie będziemy optymalizować wszystkie kampanie by procentowały jak największą konwersją.

Zalety kampanii AdWords

Tworząc kampanię możemy zauważyć szereg zalet.

Najpopularniejszymi są m.in. krótki czas oczekiwania na efekty, możliwość dowolnej zmiany reklam, słów kluczowych oraz pełnej kontroli nad budżetem przeznaczonym na ten cel. Mamy również pewność, iż nasza reklama jest wyświetlana, a koszty kliknięcia nie są dublowane i sztucznie windowane. Niewątpliwie największą zaletą jest możliwość zróżnicowania przekazu reklamy ze względu na profil osoby przeglądającej. Dobre dopasowanie treści do użytkownika znacznie zwiększa szanse na osiągnięcie celu. Dowolną kampanię możemy w każdej chwili edytować, eksperymentować z nią lub też ją wstrzymać.

Certyfikowana agencja Google

Nasza wiedza poparta jest certyfikatami.

Jesteśmy agencją ze statusem Google Partner, dzięki czemu mają Państwo pewność, że powierzają opiekę i nadzór odpowiedzialnej firmie z doświadczeniem. Nasza rola nie sprowadza się tylko do stworzenia kampanii, cały czas weryfikujemy efekty i staramy się optymalizować wydawane pieniądze tak, aby wskaźnik ROI był jak największy. Z pewnością już od pierwszych dni zauważą Państwo wpływ reklam na swoją firmę poprzez wzrost liczby telefonów, zapytań mailowych, zwiększoną liczbę transakcji itd.

Konwersje i remarketing

Dzięki możliwości mierzenia konwersji mamy realny wskaźnik czy reklama wywołała pożądany efekt - np. zapisanie się do newslettera, zrobienie zakupów, wypełnienie formularza kontaktowego. Pozwala to zweryfikować, która reklama jest skuteczna i  w jakich godzinach, a  także daje możliwość wykluczenia reklam, które nie przynoszą zysku, a powodują tylko zwiększenie ilości odwiedzin.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest remarketing - pozwala on na podpowiadanie klientom, którzy wcześniej odwiedzili Państwa stronę, reklam oraz produktów. Ten typ reklamy podąża za użytkownikiem, dzięki czemu podświadomie utrwala produkty i usługi oferowane na stronach zleceniodawcy. Istotnym elementem jest to, iż mamy możliwość tworzenia grup użytkowników (np. zainteresowanych konkretną usługą), dzięki czemu trafność reklamy jest znacznie większa. Zajmujemy się oczywiście umieszczaniem specjalnych znaczników na stronie, które są wymagane, aby korzystać z remarketingu czy konwersji.

Etapy formalne i ceny

Ceny są ustalane w pełni indywidualnie.

Indywidualność ustalania stawek wynika z tego, iż każda firma chce trafić do innej grupy docelowej, a to wymaga dostosowania i szczegółowej analizy danych. Opieka i optymalizacja kampanii jest rozliczana miesięcznie i jest to stała kwota ustalona na początku współpracy. Możliwa jest też jednorazowa konfiguracja kampanii, jednakże nie polecamy tego rozwiązania, ponieważ są to wskaźniki zbyt dynamiczne. Gdy ustalimy warunki współpracy proponujemy umowę, która zabezpieczy obie strony i jasno wyznaczy zakres prac.

Optymalizacja kampanii reklamowych

Najważniejsze są cele i sposób w jaki chcemy je zrealizować.

Aby kampania w sieci dobrze działała i przynosiła zadowalające zyski należy ją odpowiednio zoptymalizować. Przed wcieleniem jej w życie należy dokładnie przemyśleć nasze cele i to w jaki sposób chcemy je zrealizować. Odpowiednio wykonana analiza fraz oraz zbadanie konkurencji są bardzo pomocne przy optymalizowaniu kampanii. Gdy przygotujemy odpowiednie słowa kluczowe, ustalimy budżet oraz dodamy adekwatne reklamy z wysokiej jakości treścią, możemy rozpocząć kampanię. Należy pamiętać, że na tym nie można zakończyć pracy.

Stała kontrola

Wyłącznie stale monitorowane kampanie mogą przynieść zamierzony efekt.

Aby kampania była skuteczna wymaga stałej optymalizacji. Stawki za kliknięcie zmieniają się wraz z reakcją konkurencji, więc aby utrzymać odpowiednie wyniki, korygujemy je tak, aby osiągnąć zamierzone cele. Dzięki elastycznym stawkom i możliwościom zmiany budżetu można dowolnie je edytować w zależności od tego czego oczekujemy od kampanii. Jedyne na co nie mamy wpływu to czynnik ludzki - nie możemy dokładnie przewidzieć jak użytkownicy zareagują na nasze reklamy, czy będą nimi zainteresowani oraz jak często będą w nie klikać. Dopiero obserwacja poszczególnych reklam pozwoli wychwycić nam te reakcje.

Reklamy i słowa kluczowe

Twoje reklamy muszą przynosić zyski, a nie straty.

Optymalizowanie reklam i słów kluczowych nie należy do prostych zadań. Należy odpowiednio podzielić je na grupy, stworzyć teksty zachęcające do pożądanych działań oraz dopasować docelowe podstrony. Takie reklamy nie mogą przynosić strat. Dlatego podczas optymalizowania kampanii sprawdzamy jak użytkownicy reagują na wyświetlane im reklamy i odpowiednio modyfikujemy teksty tych, które nas nie satysfakcjonują. Sprawdzamy słowa kluczowe i usuwamy te, które nie przynoszą nam konwersji, a powodują dużą ilość niepotrzebnych wyświetleń reklamy. Jednak gdy mamy frazy generujące ruch w witrynie należy odpowiednio zmaksymalizować wyświetlanie się naszych reklam dla tych słów, co zwiększy współczynnik klikalności kampanii.

Monitorowanie

Wiemy jaką wartość niesie stałe monitorowanie!

Gdy uzyskamy już akceptację uruchamiamy kampanię, stale monitorując ją poprzez odpowiednią konfigurację narzędzi Google oraz umieszczenie specjalnych znaczników w kodzie strony. Monitorowanie jest konieczne, ponieważ wszystkie wskaźniki zmieniają się dynamiczne, trzymanie ręki na pulsie pozwala w odpowiednim momencie edytować stawki, budżet, dodawać nowe przydatne frazy zwiększające skuteczność reklam oraz usuwać te niegenerujące satysfakcjonującego ruchu. Dzięki temu zapewnimy sobie zyski oraz do minimum ograniczymy wydatki.

Skrypty generujące raport

Docieramy do każdej informacji.

Nie wszystkie dane dostępne są od razu. Często do pewnych informacji musimy dotrzeć sami. Zastosowanie konkretnych skryptów daje nam możliwość kontroli nad wieloma  aspektami. Możemy np. zweryfikować poprawność linków w kampanii w razie jakichkolwiek zmian. Skrypty generują raporty w formie dokumentu .pdf z danymi na temat naszych kampanii AdWords.

Autorskie narzędzie

Chronimy Twoje kampanie przed złośliwymi kliknięciami!

Często bywa tak, iż budżet przeznaczony na kampanie pochłaniany jest przez puste, pomyłkowe kliknięcia, przez osoby zupełnie nie zainteresowane naszymi reklamami. Zdarza się również, że dzienna kwota którą przeznaczamy na nasze kampanie zostanie z samego rana "wyklikana" przez naszą konkurencję... Reklamy nie posiadające środków przez resztę dnia nie wyświetlają się już użytkownikom.

Dysponujemy naszym autorskim narzędziem, za pomocą którego śledzimy pewne zależności, wychwytując osoby podejrzane. Następnie blokujemy im wyświetlanie się reklam w oparciu o adres IP.

Codzienne raporty

By być na bieżąco...

W dowolnej chwili możemy wygenerować raport dotyczący analizy Twoich kampanii reklamowych oraz ich możliwości. Przesyłamy dane dotyczące m.in. skuteczności reklam. Powyższe wartości ulegają częstym zmianom, dlatego tak ważne jest ich regularne monitorowanie by mieć pewność, że satysfakcjonujące nas wyniki utrzymują się. Łatwo możemy zdiagnozować co należy poprawić. Poznając systematycznie pewne zależności dostrzegamy panujące trendy, rzutujące na odbiór naszych reklam.

Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Dako
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Semilac Ireland
  • Lestello