Wyślij
zapytanie

Optymalizacja

Najważniejsze są cele i sposób w jaki chcemy je zrealizować.

Aby kampania w sieci dobrze działała i przynosiła zadowalające zyski należy ją odpowiednio zoptymalizować. Przed wcieleniem jej w życie należy dokładnie przemyśleć nasze cele i to w jaki sposób chcemy je zrealizować. Odpowiednio wykonana analiza fraz oraz zbadanie konkurencji są bardzo pomocne przy optymalizowaniu kampanii. Gdy przygotujemy odpowiednie słowa kluczowe, ustalimy budżet oraz dodamy adekwatne reklamy z wysokiej jakości treścią, możemy rozpocząć kampanię. Należy pamiętać, że na tym nie można zakończyć pracy.

Stała kontrola

Wyłącznie stale monitorowane kampanie mogą przynieść zamierzony efekt.

Aby kampania była skuteczna wymaga stałej optymalizacji. Stawki za kliknięcie zmieniają się wraz z reakcją konkurencji, więc aby utrzymać odpowiednie wyniki, korygujemy je tak, aby osiągnąć zamierzone cele. Dzięki elastycznym stawkom i możliwościom zmiany budżetu można dowolnie je edytować w zależności od tego czego oczekujemy od kampanii. Jedyne na co nie mamy wpływu to czynnik ludzki - nie możemy dokładnie przewidzieć jak użytkownicy zareagują na nasze reklamy, czy będą nimi zainteresowani oraz jak często będą w nie klikać. Dopiero obserwacja poszczególnych reklam pozwoli wychwycić nam te reakcje.

Reklamy i słowa kluczowe

Twoje reklamy muszą przynosić zyski, a nie straty.

Optymalizowanie reklam i słów kluczowych nie należy do prostych zadań. Należy odpowiednio podzielić je na grupy, stworzyć teksty zachęcające do pożądanych działań oraz dopasować docelowe podstrony. Takie reklamy nie mogą przynosić strat. Dlatego podczas optymalizowania kampanii sprawdzamy jak użytkownicy reagują na wyświetlane im reklamy i odpowiednio modyfikujemy teksty tych, które nas nie satysfakcjonują. Sprawdzamy słowa kluczowe i usuwamy te, które nie przynoszą nam konwersji, a powodują dużą ilość niepotrzebnych wyświetleń reklamy. Jednak gdy mamy frazy generujące ruch w witrynie należy odpowiednio zmaksymalizować wyświetlanie się naszych reklam dla tych słów, co zwiększy współczynnik klikalności kampanii.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli