Katalog produktów zawierający kategorie dwu progowe z możliwością dodawania, publikowania, edycji, usuwania oraz promowania. Moduł zawiera intuicyjne dodawanie nowych produktów, dowiązywanie do nich zdjęć, plików i certyfikatów. Sortowanie kategorii jak i produktów odbywa się za pomocą przeciągnij upuść.
Zapytania związane z terminem rezerwacji złożone przez stronę trafiają do systemu, a następnie są przetwarzane i synchronizowane z Google Calendar. Moduł zapewnia integralność danych - zapytania trafiają do kalendarza głównego a następnie po modyfikacjach w wewnętrznym kalendarzom system aktualizuje dane i pobiera ich rzeczywisty stan.
Zbiór kilku powiązanych ze sobą modułów, służących do obsługi serwisu dla developera. Oferty podzielone są na kilka wiodących typów, dzięki czemu pola do uzupełnienia dynamicznie się zmieniają. Obiekt na sprzedaż jest dostępny jako bryła 3D, można wybrać mieszkanie bezpośrednio z wizualizacji. Możliwość zdefiniowania powierzchni, cen oraz synchronizacja z programami do obsługi sprzedaży.
Galeria z podziałem na albumy - zapewnia udostępnianie zabezpieczonej galerii z hasłem za pośrednictwem unikalnego linku. Umożliwia to przesłanie zdjęć, które automatycznie zostaną przetworzone i zabezpieczone znakiem wodnym oraz będą widoczne tylko klientów posiadających hasło i link do galerii.
Moduł zawierający funkcjonalne narzędzie do edycji repertuaru w kinie, zawiera dwa widoki (dat oraz repertuarów). Czytelnie przedstawione dane ułatwiają poruszanie się pomiędzy dziesiątkami filmów i dat. Do każdego filmu, można dowiązać galerię zdjęć, zwiastuny filmów, plakat oraz gatunki.
Kalendarz wydarzeń z zaawansowaną wyszukiwarką, dzięki któremu użytkownik ma możliwość dodania podstawowych informacji o danej imprezie, biletach, miejscu, typie imprezy, plakacie oraz wybraniu lokalizacji na mapach Google. Dodatkowym narzędziem ułatwiającym tworzenie wydarzeń jest możliwość duplikowania obecnych, dzięki czemu cykliczne imprezy można dodać w parę sekund. Imprezy są przedstawione w formie kalendarza na stronie, ale za pomocą wyszukiwarki można odnaleźć wszystkie wydarzenia w promieniu X km od danego kodu pocztowego.
Dzięki temu modułowi wszystkie komentarze widoczne są w jednym miejscu, dzięki czemu administrowanie nimi staje się dziecinnie proste. Użytkownik, który uzna komentarz za obraźliwy może go oznaczyć a osoba zarządzająca portalem ma możliwość jego zmiany, usunięcia lub zatwierdzenia komentarza (nie będzie można go ponownie zgłosić).
Synchronizacja z płatnościami on-line oparta o serwis PayU, zapewnia pełen wgląd we wszystkie operacje wymiany danych zachodzące pomiędzy serwisami. Zaawansowana wyszukiwarka pozwala w prosty sposób odszukać potrzebne informacje. Moduł współpracuje z historią płatności opartą o tradycyjne metody płatnicze.
Rozbudowany moduł zamówień zawierający w sobie zarządzanie także klientami i produktami. Wygodny interfejs pozwala szybko stworzyć zamówienia a automatyczna kalkulacja i generowanie pdf'ów upraszcza obsługę administracyjną. Moduł może współpracować z fakturami oraz zamówieniami wewnętrznymi co znacznie upraszcza tworzenie kolejnych dokumentów. Produkty oraz klienci są filtrowanie już od wpisania 3 (trzeciego) znaku a system dodatkowo podpowiada nazwy pasujące do wyszukiwania.
Niezbędny moduł do oceny skuteczności i działania. Dzięki niemu bez logowania do zewnętrznych statystyk sprawdzimy dane zawarte w Google Analytics - a co najważniejsze są one pobierane w czasie rzeczywistym. Wybraliśmy najważniejsze i najbardziej istotne elementy potrzebne do oceny zainteresowania, ilości odwiedzin, danych geograficznych.
Prezentacja członków zespołu w unikalny sposób. Dzięki oddzieleniu w systemie poszczególnych osób można lepiej zarządzać zdjęciami do nich, opisami a wyświetlanie ich będzie pozwalało na stworzenie dowolnego widoku. Do edycji treści został wdrożony wygodny edytor WYSIWYG, a sortowanie odbywa się za pomocą przeciągnij i upuść.
Zaawansowane narzędzie do planowania wizyt - pozwala na wykluczenie dni niedostępnych do wyboru, następnie stworzeniu zakresów godzin dla poszczególnych dni tygodnia oraz ustawienia czasu poszczególnej wizyty. Użytkownik ma możliwość wybrania aktywnego dnia a system podpowiada wolne terminy do umówienia się na spotkanie/wizytę.
Tworzenie cennika dzięki temu modułowi jest bardzo proste, system sam przelicza pozycje a później pozwala zapisać jako pdf. Dodatkową zaletą jest to, iż do tworzenia cennika możemy używać biblioteki produktów, którą również można w pełni zarządzać. Ilość cenników jest nieograniczona, można je dowolnie modyfikować czy usuwać.
Rozbudowany moduł oferujący wystawianie dokumentów księgowych (faktura zaliczkowa, końcowa) oraz dokumentów gwarancyjnych i protokołu odbioru. System może powiązać ze sobą dokumenty, dzięki czemu pozycje będą automatycznie importowane do kolejnego elementu. W skład modułu wchodzi zarządzanie klientami, produktami, gwarancjami, protokołami odbioru.
Szybkie dodawanie wydarzeń ze strony na Facebook'a za pomocą WebAPI. Moduł umożliwia jednym kliknięciem utworzenie nowego eventu, synchronizacji oraz niezależnej edycji na stronie i w serwisie Facebook. Aby zabezpieczyć możliwość dodania wpisu przez niepożądaną osobę użyliśmy autoryzacji oAuth2.0.
Dodatek upraszczający życie - aby logować się do CMS'a już nie potrzeba pamiętać danych (loginu i hasła) wystarczy telefon z aplikacją CLEF i dostęp do internetu. Za pośrednictwem protokołu oAuth2.0 możemy z telefonu sterować życiem sesji logowania w naszym systemie. Wystarczy zeskanowanie kodu paskowego na ekranie a system nas autoryzuje jak przy użyciu loginu i hasła.