Wyślij
zapytanie

Czym jest AdWords?

Opracowany przez koncern Google program reklamowy o gigantycznym zasięgu...

Szacuje się, że sieć reklamowa tej firmy wraz z siecią wyszukiwania daje możliwość dotarcia do 96% populacji internautów! Świadczy to o gigantycznym potencjale marketingowym tego narzędzia.

Niezależnie, czy prowadzą Państwo lokalny warsztat samochodowy, sieć kwiaciarni, przedstawiają ogólnokrajowego producenta okien, czy reprezentują Państwo międzynarodowego dewelopera - reklamowanie się poprzez AdWords jest dostępne dla praktycznie każdej działalności. O wielkim znaczeniu reklam w internecie świadczy to, że wydatki na nią systematycznie rosną. Oprócz tego kampanie AdWords posiadają wiele unikalnych cech, niespotykanych w innych mediach takich jak telewizja, radio czy billboardy.

Zalety AdWords

Kampanie AdWords mają szereg zalet, co czyni je bardzo cennym narzędziem marketingowym:
  • ogromny zasięg, możliwość dotarcia do 96% populacji internautów,
  • możliwość bardzo dokładnego określenia grupy docelowej,
  • dopasowanie treści reklam do konkretnych grup użytkowników,
  • pełna kontrola nad budżetem,
  • prostota i krótki czas oczekiwania na efekty,
  • dokładne statystyki i raporty skuteczności,
  • możliwość startu, zmian czy zatrzymania kampanii w dowolnym momencie.
Dlatego już ponad milion firm na świecie reklamuje się w Google AdWords.

4 główne typy kampanii

sieć wyszukiwania

w wyszukiwarce google

sieć reklamowa

w witrynach partnerskich

produktowa

w wyszukiwarce google

wideo

w serwisie YouTube

Sposoby rozliczeń

Płacisz tylko tyle, ile chcesz wydać.

Podstawowym sposobem płatności w AdWords jest zwykle opłata za kliknięcie (CPC - Cost Per Click). Oznacza to, że płacimy wyłącznie, jeżeli dany użytkownik kliknie w naszą reklamę. Nie ponosimy żadnych kosztów związanych z wyświetleniem reklamy. Innym sposobem rozliczeń jest płatność za 1000 wyświetleń (CPM - Cost Per Mile), przeznaczona głównie dla przedsiębiorstw, które chcą budować świadomość swojej marki. W kampaniach na portalu YouTube możemy spotkać się z modelem rozliczeń CPV (Cost Per View), czyli opłatą za obejrzenie reklamy wideo. Równie popularna jest stawka CPA (CPA - Cost Per Action), dzięki której możemy nastawić się na maksymalizację konwersji.

Nasze konto AdWords możemy zasilać na wiele sposobów, również na zasadzie otwartej linii kredytowej Google.

Analiza konwersji

Reklamowanie się za pomocą AdWords pozwala bardzo dokładnie zweryfikować skuteczność reklam.

Dzięki mierzeniu konwersji możemy stwierdzić, czy kampanie wywołały pożądany efekt - np. zakup towaru w sklepie on-line, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego, czy zadzwonienie za pomocą smartfona. Po ustaleniu wartości konwersji, pozwala to na dokładną ocenę zwrotu z inwestycji w reklamę. Wyróżnia to reklamy AdWords od innych środków marketingowych.

Remarketing

Reklamy podążające za użytkownikiem.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest remarketing - polega on na wyświetlaniu klientom reklam, którzy np. odwiedzili Państwa stronę, zachęcając ich do powrotu na nią. Ten typ reklam podąża za użytkownikiem, podświadomie utrwalając produkty czy usługi oferowane na stronie zleceniodawcy. Remarketing dynamiczny pozwala na wyświetlanie użytkownikom reklam konkretnych produktów, które np. wrzucili do koszyka na Państwa stronie, ale z niewiadomych przyczyn je porzucili. Dzięki temu mamy gigantyczne możliwości bardzo dokładnego dotarcia do konkretnych użytkowników i zachęceniu ich do powrotu i dokonania konwersji.

Stworzenie i opieka nad kampaniami AdWords

Jesteśmy agencją ze statusem Google Partner, dzięki temu mają Państwo pewność, że powierzają opiekę nad kampaniami AdWords odpowiedzialnej firmie z doświadczeniem. Nasza rola nie sprowadza się tylko do tworzenia reklam, zapewniamy także ciągły nadzór nad nimi. Cały czas weryfikujemy efekty i staramy się optymalizować wydawane pieniądze tak, aby zwrot z inwestycji był jak największy.

Ceny są ustalane w pełni indywidualnie, każda firma chce trafić do innej grupy docelowej, a to wymaga dostosowania i szczegółowej analizy danych. Opieka i optymalizacja kampanii jest rozliczana miesięcznie i jest to kwota stała - ustalana na początku współpracy. Możliwa jest też jednorazowa konfiguracja kampanii, jednakże nie polecamy tego rozwiązania, ponieważ są to wskaźniki zbyt dynamiczne. Gdy ustalimy warunki współpracy proponujemy umowę, która zabezpiecza obie strony i jasno wyznaczy zakres prac.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli