Kampanie Google Ads (dawniej nazywające się Google AdWords) są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pełno różnorodnych reklam może pomóc Ci spełnić cele biznesowe. Kampanie pomogą Ci budować rozpoznawalność marki, sprzedawać produkty w sklepie internetowym, zbierać leady czy promować Twoją aplikację mobilną.
Korzystasz z Google Ads? Buszując po systemie reklamowym Google zapewne miałeś już okazję spotkać się z niejakimi wykluczającymi słowami kluczowymi. W tym artykule pokażemy Ci jak w pełni wykorzystać ich potencjał i zaprzęgnąć je do zadań, które zaoszczędzą dużą część Twojego czasu.
Prowadząc biznes prędzej czy później zapewne staniesz przed poważnym wyzwaniem. Będzie nim znalezienie kogoś odpowiedzialnego za opracowanie profesjonalnej strategii promocji bądź skalowania Twojego biznesu. Dlaczego będzie to wyzwanie? Ponieważ znalezienie i wybór odpowiedniej „pomocy” to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jeśli nie masz czasu ani doświadczenia, ten wpis pokaże Ci, jak powinna wyglądać taka współpraca i prawdopodobnie uchroni przed błędami, jakie możesz popełnić.
Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Twojej firmy nie ma w Google Maps? Dla wielu osób nie istniejesz! Po prostu nie mogą Cię znaleźć na popularnych mapach czy w wyszukiwarce Google. Jeżeli chcesz rozpocząć biznes, założenie konta Google Moja Firma powinno być jedną z pierwszych czynności. Możesz nie mieć strony internetowej czy konta firmowego w mediach społecznościowych. Jednak to właśnie wizytówka Google Maps jest niezbędna w prawie każdym typie działalności.
Często mówi się: "wygugluj mi coś” lub znajdź mi coś na przysłowiowych "guglach". Co ciekawe, wiele osób nazywa to rozwiązanie po prostu "internetem" - nie dziwne, gdyż jest to miejsce, w którym znaleźć można dosłownie wszystko i to w ułamku sekundy. Mowa tu oczywiście o rozpoznawalnej na całym świecie wyszukiwarce Google i jej właścicielu - firmie Google LLC, która w swoim portfolio posiada jeszcze kilka innych innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań.
Każdego roku do największych miast Polski zjeżdżają się młodzi ludzie z całego kraju (i nie tylko) w celu dalszej edukacji na studiach wyższych, a także w celu podnoszenia swoich kwalifikacji w przypadku studiów podyplomowych. W ostatnim czasie sytuacja ta uległa diametralnej zmianie. Spora część, a często nawet całość zajęć została przeniesiona do Internetu.
Czy wiesz, że wyszukiwarka na YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? I szacunkowo ponad 70% internautów w Polsce korzysta z tego serwisu?
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
W dzisiejszym artykule pod lupę weźmiemy korzyści płynące z założenia profilu firmowego na LinkedIn. Ponadto wspomnimy również o budowaniu marki osobistej na prywatnym koncie, ponieważ te dwie rzeczy bardzo często się ze sobą łączą. Warto pozostać z nami do końca, zwłaszcza jeśli jeszcze nie posiadacie swojego konta!
Czas pandemii zmusił coraz więcej przedsiębiorstw do skierowania swoich działań wyłącznie w internecie, który jest bardzo otwartym światem i każdy ma w nim szansę, aby osiągnąć założony cel. Jednak aby ten cel osiągnąć, trzeba wiedzieć z jakich narzędzi korzystać.
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej! Patrząc przez pryzmat kampanii marketingowych możemy śmiało stwierdzić, że już czas przygotowywać się do tego magicznego okresu. Facebook w tym roku wychodzi nam naprzeciw. Jeśli prowadzicie fanpage swojej firmy, ale nie zatrudniacie grafika do pomocy, nasz mały poradnik przypadnie Wam do gustu!