26 września 2022 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wypuścił wytyczne dla branży influencerskiej w formie praktycznego poradnika z przykładami. Poniżej prezentujemy naszym zdaniem najważniejsze elementy przedstawionych porad.
Kampanie Google Ads (dawniej nazywające się Google AdWords) są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Pełno różnorodnych reklam może pomóc Ci spełnić cele biznesowe. Kampanie pomogą Ci budować rozpoznawalność marki, sprzedawać produkty w sklepie internetowym, zbierać leady czy promować Twoją aplikację mobilną.
Korzystasz z Google Ads? Buszując po systemie reklamowym Google zapewne miałeś już okazję spotkać się z niejakimi wykluczającymi słowami kluczowymi. W tym artykule pokażemy Ci jak w pełni wykorzystać ich potencjał i zaprzęgnąć je do zadań, które zaoszczędzą dużą część Twojego czasu.
Prowadząc biznes prędzej czy później zapewne staniesz przed poważnym wyzwaniem. Będzie nim znalezienie kogoś odpowiedzialnego za opracowanie profesjonalnej strategii promocji bądź skalowania Twojego biznesu. Dlaczego będzie to wyzwanie? Ponieważ znalezienie i wybór odpowiedniej „pomocy” to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jeśli nie masz czasu ani doświadczenia, ten wpis pokaże Ci, jak powinna wyglądać taka współpraca i prawdopodobnie uchroni przed błędami, jakie możesz popełnić.
Nie bądź „boomerem” i poznaj jedną z najszybciej rozwijających się społeczności na świecie! W artykule opiszemy w skrócie, co to w ogóle jest ten cały TikTok i kto z niego korzysta. Następnie skupimy się na aspekcie biznesowym. Opiszemy, jak działa niesamowity algorytm TikToka i czy jest tam miejsce na Twoją firmę.
Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Twojej firmy nie ma w Google Maps? Dla wielu osób nie istniejesz! Po prostu nie mogą Cię znaleźć na popularnych mapach czy w wyszukiwarce Google. Jeżeli chcesz rozpocząć biznes, założenie konta Google Moja Firma powinno być jedną z pierwszych czynności. Możesz nie mieć strony internetowej czy konta firmowego w mediach społecznościowych. Jednak to właśnie wizytówka Google Maps jest niezbędna w prawie każdym typie działalności.
Często mówi się: "wygugluj mi coś” lub znajdź mi coś na przysłowiowych "guglach". Co ciekawe, wiele osób nazywa to rozwiązanie po prostu "internetem" - nie dziwne, gdyż jest to miejsce, w którym znaleźć można dosłownie wszystko i to w ułamku sekundy. Mowa tu oczywiście o rozpoznawalnej na całym świecie wyszukiwarce Google i jej właścicielu - firmie Google LLC, która w swoim portfolio posiada jeszcze kilka innych innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań.
Każdego roku do największych miast Polski zjeżdżają się młodzi ludzie z całego kraju (i nie tylko) w celu dalszej edukacji na studiach wyższych, a także w celu podnoszenia swoich kwalifikacji w przypadku studiów podyplomowych. W ostatnim czasie sytuacja ta uległa diametralnej zmianie. Spora część, a często nawet całość zajęć została przeniesiona do Internetu.
Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
Zgodzisz się z tym, że oczywistym odruchem podczas publikowania wpisów na IG jest wyciągnięcie telefonu z kieszeni, prawda? Wiadomo również, że Instagram dostępny jest przez przeglądarkę. Ale czy wiedziałeś, że dodać zdjęcie na Instagram można także używając laptopa lub komputera?
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
Czas pandemii zmusił coraz więcej przedsiębiorstw do skierowania swoich działań wyłącznie w internecie, który jest bardzo otwartym światem i każdy ma w nim szansę, aby osiągnąć założony cel. Jednak aby ten cel osiągnąć, trzeba wiedzieć z jakich narzędzi korzystać.