Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
Blog o marketingu i sprzedaży
Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
Zapewne już nieraz miałeś/aś okazję korzystać z tego rozwiązania, być może nawet o tym nie wiedząc. Miliony ludzi na świecie każdego dnia wyszukuje, sprawdza i kupuje właśnie za pomocą tej funkcji. Mowa tu o „Zakupach Google", czyli o specjalnej zakładce w wyszukiwarce giganta z Mountain View, która jest z nami nie od dziś. Od niedawna jednak pokazuje ona oprócz wyników płatnych także produkty organicznie, niezależnie od tego, czy dany sklep płaci za reklamy w Google.
Zgodzisz się z tym, że oczywistym odruchem podczas publikowania wpisów na IG jest wyciągnięcie telefonu z kieszeni, prawda? Wiadomo również, że Instagram dostępny jest przez przeglądarkę. Ale czy wiedziałeś, że dodać zdjęcie na Instagram można także używając laptopa lub komputera?
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
Czas pandemii zmusił coraz więcej przedsiębiorstw do skierowania swoich działań wyłącznie w internecie, który jest bardzo otwartym światem i każdy ma w nim szansę, aby osiągnąć założony cel. Jednak aby ten cel osiągnąć, trzeba wiedzieć z jakich narzędzi korzystać.
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam produktowych, reklam tekstowych, graficznych i wideo – mogą się one wyświetlać w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, na YouTube czy w skrzynce Gmail, a także w różnych witrynach i aplikacjach mobilnych. Usługa przed 24 lipca 2018 roku była znana pod nazwą Google AdWords. Jak skutecznie korzystać z Google Ads? Jak osiągać zyski z reklam w internecie? Czym jest CPC, CPV, CTR? Tego wszystkiego dowiesz się czytając ten artykuł!
Konkursy w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, mogą być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości marki, zdobycie nowych fanów, zainteresowanie odbiorców ofertą czy po prostu okazać się dobrą zabawą na profilu.
Największe święto dla kupujących za nami! Jesteście ciekawi jak prezentują się wyniki Black Friday 2017? Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą lub nie rozumieją całego szumu wokół piątkowego dnia, wyjaśniamy. Black Friday to coroczne szaleństwo wyprzedaży, które przybyło do nas ze Stanów Zjednoczonych.
W świecie ciągłego rozwoju nieustannie potrzebujemy nowej, świeżej wiedzy, aby zdobywać coraz to lepsze umiejętności i rozwijać swoją firmę lub po prostu, by być bardziej atrakcyjnym na rynku pracy. Wynika to też z faktu, że do takiej sytuacji jesteśmy przyzwyczajani przez wszystkie otaczające nas źródła. W świecie marketingu jednym z nich jest Google i jego kurs - Internetowe Rewolucje, który promuje następującym hasłem - “Poznaj podstawy marketingu internetowego, dzięki którym możesz rozwinąć firmę i osiągnąć sukces zawodowy.”
Co można uznać za początek sezonu świątecznego? Czasami można odnieść wrażenie, że w Polsce 3 listopada sklepy chowają znicze i wyciągają świąteczne ozdoby.
Facebook Ads i Google AdWords to obecnie dwie największe platformy reklamowe w Internecie. Którą z nich wybrać do promocji w sieci?