Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
Google
Google Ads (dawniej Google AdWords) - co to jest, jak zacząć i co możesz zyskać? Poradnik dla przedsiębiorcy
Często mówi się: "wygugluj mi coś” lub znajdź mi coś na przysłowiowych "guglach". Co ciekawe, wiele osób nazywa to rozwiązanie po prostu "internetem" - nie dziwne, gdyż jest to miejsce, w którym znaleźć można dosłownie wszystko i to w ułamku sekundy. Mowa tu oczywiście o rozpoznawalnej na całym świecie wyszukiwarce Google i jej właścicielu - firmie Google LLC, która w swoim portfolio posiada jeszcze kilka innych innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań.
Google
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
O tym że Google i jego platforma reklamowa - Google Ads jest jednym z największych narzędzi marketingowych naszych czasów wie już raczej każdy. Codziennie, miliony osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealny punkt styku pomiędzy potencjalnym klientem a ofertą firmy. Natomiast ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google Ads? Co wpływa na koszt reklamy i czy zawsze trzeba za nią płacić?
Google
Kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords) – skuteczny sposób na reklamę
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam produktowych, reklam tekstowych, graficznych i wideo – mogą się one wyświetlać w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, na YouTube czy w skrzynce Gmail, a także w różnych witrynach i aplikacjach mobilnych. Usługa przed 24 lipca 2018 roku była znana pod nazwą Google AdWords. Jak skutecznie korzystać z Google Ads? Jak osiągać zyski z reklam w internecie? Czym jest CPC, CPV, CTR? Tego wszystkiego dowiesz się czytając ten artykuł!