Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Czy wiesz, że wyszukiwarka na YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? I szacunkowo ponad 70% internautów w Polsce korzysta z tego serwisu?
System reklamowy Google Ads oraz jego możliwości promocji to jedna z najpopularniejszych form reklamy online. Oferuje on pełen wachlarz możliwości promowania, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez większość marketerów.
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.
Jesteśmy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online stał się niezwykle ważną częścią naszego życia, dostępną dla każdego dzięki niewielkiemu urządzeniu w kieszeni. Internet daje także niesamowite możliwości dla rozwoju firm, oferując rozwiązania reklamowe znacznie różniące się od tradycyjnego marketingu.
Inteligentne auta, lodówki albo całe domy. W obecnych czasach łatwiej jest się z tym faktem pogodzić, niż próbować obronić. Sztuczna inteligencja wkracza (albo już jest) we wszystkie branże, również do digital marketingu. O tym czy to dobre, czy złe rozmyślać nie będziemy, ponieważ dzisiejszym tematem są Inteligentne kampanie produktowe w systemie Google Ads (ang. Smart Shopping Campaigns).
Facebook i Google posiadają potężne systemy reklamowe, które w pewnych obszarach mogą ze sobą konkurować, a w innych mogą się znakomicie uzupełniać. Jednak co w przypadku, gdybyśmy chcieli kierować kampanię Google Ads na naszą stronę na Facebooku?
O tym że Google i jego platforma reklamowa - Google Ads jest jednym z największych narzędzi marketingowych naszych czasów wie już raczej każdy. Codziennie, miliony osób wyszukują interesujące ich treści właśnie w tym miejscu, zatem jest to idealny punkt styku pomiędzy potencjalnym klientem a ofertą firmy. Natomiast ile tak naprawdę kosztuje reklama w Google Ads? Co wpływa na koszt reklamy i czy zawsze trzeba za nią płacić?
Google Ads to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam produktowych, reklam tekstowych, graficznych i wideo – mogą się one wyświetlać w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i partnerów, na YouTube czy w skrzynce Gmail, a także w różnych witrynach i aplikacjach mobilnych. Usługa przed 24 lipca 2018 roku była znana pod nazwą Google AdWords. Jak skutecznie korzystać z Google Ads? Jak osiągać zyski z reklam w internecie? Czym jest CPC, CPV, CTR? Tego wszystkiego dowiesz się czytając ten artykuł!