Profesjonalne prowadzenie Facebooka jest zajęciem, o którym jeszcze kilkanaście lat temu mało kto mógłby pomyśleć. Marketing kojarzył się kiedyś wyłącznie z outdoorowymi banerami. Popularne od zawsze były ogłoszenia w papierowych gazetach albo reklama w radio czy telewizji. Na większość z tych rzeczy mogły pozwolić sobie tylko bogatsze firmy. Mniejsze biznesy budowały świadomość marki głównie dzięki poczcie pantoflowej.
W ostatnim czasie bardzo wielu przedsiębiorców rozwija swoje marki w Internecie i wspiera swoją komunikację kampaniami na Facebooku. Jeśli jesteście w tej grupie lub po prostu interesuje Was jak skutecznie wypromować swój pierwszy lub kolejny post na Facebooku, bardzo dobrze trafiliście. W klarowny sposób postaramy się przedstawić Wam plusy i minusy promowania reklam z poziomu fanpage, czyli za pomocą guzika „Promuj post”. Ponadto wskażemy Wam też alternatywne rozwiązanie do skutecznej promocji.
Obecność w Internecie jest coraz popularniejsza. Znajdują się tam nasi znajomi, czasami rodzice, a coraz częściej nawet dziadkowie. To również idealne miejsce dla Twojej firmy, oczywiście jeśli w założeniach masz jej rozwój. Kreowanie wizerunku marki, interakcje z klientami czy też możliwość reklamy to jedynie kilka z możliwości jakie otwierają się po wejściu w prawie niekończący się świat digital marketingu. Jednym z punktów styku marki z potencjalnymi klientami jest profil firmowy, czyli strona na Facebooku (fanpage), o którym dziś opowiemy.
Z reklamy na Facebooku korzystają zarówno mikrofirmy wydające po 100 zł miesięcznie na reklamę, jak i międzynarodowe korporacje operujące budżetami na poziomie milionów złotych. Tylko jak oszacować, ile powinna wydać nasza firma na reklamę na Facebooku?