Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.
Jesteśmy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online stał się niezwykle ważną częścią naszego życia, dostępną dla każdego dzięki niewielkiemu urządzeniu w kieszeni. Internet daje także niesamowite możliwości dla rozwoju firm, oferując rozwiązania reklamowe znacznie różniące się od tradycyjnego marketingu.
Szaleństwo zakupowe jakim jest Black Friday, Cyber Monday, a właściwie cały „Cyber Week”, przyjęły się w Polsce na dobre. Obserwowaliśmy to 24 listopada oraz przez kilka kolejnych dni. Pomimo, że polskie promocje na Czarny Piątek często są symboliczne i odbiegają od tych w USA, to rozpoczynają magię zakupów przedświątecznych również w naszym kraju.