26 września 2022 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wypuścił wytyczne dla branży influencerskiej w formie praktycznego poradnika z przykładami. Poniżej prezentujemy naszym zdaniem najważniejsze elementy przedstawionych porad.
Nie bądź „boomerem” i poznaj jedną z najszybciej rozwijających się społeczności na świecie! W artykule opiszemy w skrócie, co to w ogóle jest ten cały TikTok i kto z niego korzysta. Następnie skupimy się na aspekcie biznesowym. Opiszemy, jak działa niesamowity algorytm TikToka i czy jest tam miejsce na Twoją firmę.
Reklama dźwignią handlu! Jednak ogromna liczba narzędzi i platform reklamowych w Internecie może przytłaczać. Które wybrać do promocji swojej firmy?
Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
Czy wiesz, że wyszukiwarka na YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie? I szacunkowo ponad 70% internautów w Polsce korzysta z tego serwisu?
Media społecznościowe stały się miejscem, bez którego większość ludzi nie wyobraża sobie już funkcjonowania. Od lat znane jest stwierdzenie, że osoby, których nie możemy znaleźć w sieci, nie istnieją zupełnie. Nie każdy jednak jest aktywnym użytkownikiem portali społecznościowych. Czasami niektórzy przedsiębiorcy wolą być biernymi obserwatorami z garstką znajomych.
Koncepcji na ciekawą reklamę na Facebooku można wymieniać nieskończenie wiele. Wciąż zmieniające się trendy mobilizują reklamodawców, by wymyślać i tworzyć kreatywne reklamy na Facebooku. Wszystkie pomysły trzeba jednak najpierw dopasować do celu jaki chcemy osiągnąć, a także do dostępnych formatów, o których dziś również nieco Wam opowiemy.
Pisanie tego typu artykułów sprawia nam największą przyjemność, ponieważ taka tematyka może przydać się wszystkim, a z pomysłów może skorzystać każdy kto wykazuje aktywność w social mediach. Nieważne czy posiadasz markę, której wygląd chcesz urozmaicić na Instagramie, czy jesteś prywatnym użytkownikiem tego portalu. Własne wyjątkowe naklejki na Instagramie możesz dodawać kiedy tylko chcesz! W naszym artykule pokażemy Ci jakie to jest proste.
Artykułów takich jak ten w sieci znajdziecie bardzo wiele, jednak na ogół prezentują one bardzo podstawowe informacje na temat tego jak połączyć dwie strony na Facebooku. Może okazać się, że Wasz przypadek dotyczący tej kwestii nie będzie taki sam jak inne, a scalenie dwóch fanpage, pomimo sumiennego wykonywania popularnych instrukcji, się nie powiedzie. Czy wiecie, że czasem nawet posiadając funkcję administratora nie będziecie w stanie połączyć stron? Tak, to możliwe! Taki przypadek omówimy w tym wpisie.
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.
W dzisiejszym artykule pod lupę weźmiemy korzyści płynące z założenia profilu firmowego na LinkedIn. Ponadto wspomnimy również o budowaniu marki osobistej na prywatnym koncie, ponieważ te dwie rzeczy bardzo często się ze sobą łączą. Warto pozostać z nami do końca, zwłaszcza jeśli jeszcze nie posiadacie swojego konta!
Konkursy w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, mogą być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości marki, zdobycie nowych fanów, zainteresowanie odbiorców ofertą czy po prostu okazać się dobrą zabawą na profilu.
Nie od dziś wiadomo, że marki budowane są przez klientów. Anonimowość i łatwość dostępu do wielu platform, którą użytkownicy odczuwają w Internecie, często może okazać się motorem do wyrażania własnych obaw, problemów, a także i pochwał na temat firm, z którymi wchodzą w interakcje.
Możliwość wyrażania emocji na Facebooku, nie tylko poprzez „lubię to”, towarzyszy nam już rok. Przez pierwsze miesiące użytkownicy sceptycznie podchodzili do stosowania reakcji. Teraz te nikogo już nie dziwią, choć liczba korzystających nie jest jeszcze zbyt wysoka.