Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
LinkedIn (LI) posiada bardzo rozbudowany system reklamowy, jednak nadal wiele firm nie zdaje sobie sprawy z potencjału jaki w nim tkwi. Ba! Jesteśmy przekonani, że są marki które posiadają konta na LinkedInie, ale nie wiedzą o tym, że mogą tam również reklamować swoje usługi i produkty. Być może dlatego, że platforma nie nakłania użytkowników do sponsorowania treści tak intensywnie jak dzieje się to np. na Facebooku. Oznaczenia reklam również są minimalistyczne i można je łatwo przeoczyć pomiędzy innymi wpisami.
W dzisiejszym artykule pod lupę weźmiemy korzyści płynące z założenia profilu firmowego na LinkedIn. Ponadto wspomnimy również o budowaniu marki osobistej na prywatnym koncie, ponieważ te dwie rzeczy bardzo często się ze sobą łączą. Warto pozostać z nami do końca, zwłaszcza jeśli jeszcze nie posiadacie swojego konta!