Blog o marketingu i sprzedaży

Jako agencja interaktywna Team Solution realizujemy się na wielu płaszczyznach
zbieżnych z naszą ofertą, takich jak marketing, social media, narzędzia reklamowe Google
czy też nowe technologie związane z tworzeniem stron internetowych.
O tym wszystkim chcemy Wam trochę opowiedzieć i podzielić się
naszą wiedzą, zapraszamy do lektury!
marketing
Tagowanie reklam na Facebooku — czym są tagi UTM
Na naszym blogu nie poświęciliśmy jeszcze zbyt wiele uwagi temu niezwykle istotnemu tematowi, jakim jest tagowanie reklam na Facebooku, ale nadrabiamy zaległości! W pracy każdego marketera śledzenie konwersji za pomocą tagów UTM to kluczowa sprawa. Tylko dzięki dobremu i sumiennemu otagowaniu reklam możemy dowiedzieć się, czy nasze działania są skuteczne. Jeśli tworzycie kampanie na niebieskim portalu albo na Instagramie koniecznie zostańcie z nami do końca.
marketing
Jak wygląda współpraca z agencją reklamową i jak ją wybrać? Jak to wygląda w Team Solution?
Prowadząc biznes prędzej czy później zapewne staniesz przed poważnym wyzwaniem. Będzie nim znalezienie kogoś odpowiedzialnego za opracowanie profesjonalnej strategii promocji bądź skalowania Twojego biznesu. Dlaczego będzie to wyzwanie? Ponieważ znalezienie i wybór odpowiedniej „pomocy” to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jeśli nie masz czasu ani doświadczenia, ten wpis pokaże Ci, jak powinna wyglądać taka współpraca i prawdopodobnie uchroni przed błędami, jakie możesz popełnić.
social media
Skuteczne prowadzenie fanpage - 6 podstawowych zasad prowadzenia Facebooka
Profesjonalne prowadzenie Facebooka jest zajęciem, o którym jeszcze kilkanaście lat temu mało kto mógłby pomyśleć. Marketing kojarzył się kiedyś wyłącznie z outdoorowymi banerami. Popularne od zawsze były ogłoszenia w papierowych gazetach albo reklama w radio czy telewizji. Na większość z tych rzeczy mogły pozwolić sobie tylko bogatsze firmy. Mniejsze biznesy budowały świadomość marki głównie dzięki poczcie pantoflowej.
social media
Jak często publikować w różnych mediach społecznościowych?
Prawie każdy biznes, organizacja czy urząd ma już swój profil w mediach społecznościowych. Samo założenie fanpage'u to jednak zdecydowanie za mało. Tak samo nieregularna i zbyt rzadka publikacja treści nie przyniesie nam większych korzyści marketingowych.
social media
Nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku – stwórz ją jako marka!
Z pewnością już chociaż raz widzieliście kolorową nakładkę na zdjęciu swojego znajomego. Pewnie nigdy nie zastanawialiście się, jak została ona stworzona, do czasu kiedy sami zechcieliście zrobić ją na jakąś okazję. W dzisiejszym wpisie postaramy się przekonać Was, jak ciekawą formą promocji marki albo eventu mogą być spersonalizowane nakładki na zdjęcie profilowe. Wspólnie przebrniemy również przez wszystkie kroki tworzenia nakładki na avatar oraz przedstawimy sugerowane wymiary nakładki na FB.
social media
Jak reklamować się na Facebooku? Sprawdź najlepsze przykłady reklam
Koncepcji na ciekawą reklamę na Facebooku można wymieniać nieskończenie wiele. Wciąż zmieniające się trendy mobilizują reklamodawców, by wymyślać i tworzyć kreatywne reklamy na Facebooku. Wszystkie pomysły trzeba jednak najpierw dopasować do celu jaki chcemy osiągnąć, a także do dostępnych formatów, o których dziś również nieco Wam opowiemy.
social media
Idealne zdjęcie w tle na Facebooku + aktualne wymiary Cover Photo 2021
Dziś zapraszamy Was do przeczytania artykułu, w którym zmierzymy się z niezwykle ciekawym i inspirującym tematem jakim jest idealne zdjęcie w tle na Facebooku. Wspólnie zastanowimy się czy cover photo na Facebooku jest czymś ważnym dla marki, czy należy go często zmieniać, jakie powinno mieć wymiary i czy czasami aż zanadto nie przejmujemy się jego perfekcyjnym wyglądem? W międzyczasie sprawdzimy jaka moda na covery panowała wiele lat temu.
social media
Promowanie postów z poziomu fanpage – czy korzystać z przycisku „Promuj post”?
W ostatnim czasie bardzo wielu przedsiębiorców rozwija swoje marki w Internecie i wspiera swoją komunikację kampaniami na Facebooku. Jeśli jesteście w tej grupie lub po prostu interesuje Was jak skutecznie wypromować swój pierwszy lub kolejny post na Facebooku, bardzo dobrze trafiliście. W klarowny sposób postaramy się przedstawić Wam plusy i minusy promowania reklam z poziomu fanpage, czyli za pomocą guzika „Promuj post”. Ponadto wskażemy Wam też alternatywne rozwiązanie do skutecznej promocji.
social media
Jak połączyć dwie strony na Facebooku?
Artykułów takich jak ten w sieci znajdziecie bardzo wiele, jednak na ogół prezentują one bardzo podstawowe informacje na temat tego jak połączyć dwie strony na Facebooku. Może okazać się, że Wasz przypadek dotyczący tej kwestii nie będzie taki sam jak inne, a scalenie dwóch fanpage, pomimo sumiennego wykonywania popularnych instrukcji, się nie powiedzie. Czy wiecie, że czasem nawet posiadając funkcję administratora nie będziecie w stanie połączyć stron? Tak, to możliwe! Taki przypadek omówimy w tym wpisie.
marketing
Jak rozwijać swój biznes zdalnie?
Rok 2020 przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian. Ogrom Polaków stanął przed koniecznością pozostania w domu. Wiele branż zostało całkowicie wstrzymanych z powodu pandemii, inne mają mniejsze obroty. Jeżeli masz możliwość, warto wykorzystać okres spowolnienia na działania, na które pewnie zwykle brakowało Ci czasu. Dzięki temu po uspokojeniu się sytuacji w Polsce i na świecie możesz zyskać pewną przewagę nad swoją konkurencją.
social media
Jak podejrzeć reklamy konkurencji? Biblioteka reklam na Facebooku
Zapewne niejednokrotnie zastanawiałeś się jakie reklamy tworzyć dla swojej działalności. Jaki format wybrać: grafika czy film, co napisać w tekście itd. Zapewne wpadłeś wtedy na oczywisty pomysł, aby sprawdzić jak reklamuje się konkurencja. Możliwe, że po prostu byłeś ciekawy, co wyświetlają inne firmy w ramach systemu reklamowego Facebooka. Okazuje się, że odpowiedzi na te pytania były bardzo blisko. Być może nie wiedziałeś gdzie ich szukać.
social media
Jak założyć firmowe konto na Facebooku?
Obecność w Internecie jest coraz popularniejsza. Znajdują się tam nasi znajomi, czasami rodzice, a coraz częściej nawet dziadkowie. To również idealne miejsce dla Twojej firmy, oczywiście jeśli w założeniach masz jej rozwój. Kreowanie wizerunku marki, interakcje z klientami czy też możliwość reklamy to jedynie kilka z możliwości jakie otwierają się po wejściu w prawie niekończący się świat digital marketingu. Jednym z punktów styku marki z potencjalnymi klientami jest profil firmowy, czyli strona na Facebooku (fanpage), o którym dziś opowiemy.
social media
Wiadomość powitalna w Messengerze do osób, które po raz pierwszy odwiedzają stronę na Facebooku
Nowa opcja dostępna jest dopiero na niektórych fanpage (02.2020), umożliwia zadawanie sekwencji pytań w celu np. sprawdzenia czy użytkownicy mogą być potencjalnymi klientami Twojej firmy lub czy zainteresowani są współpracą z marką. Co ważne, ten formularz wyświetli się osobom, które są na stronie po raz pierwszy! Sprawdźcie czy ta funkcja jest dostępna na Waszym Facebooku firmowym i jak najszybciej poprawnie wypełnijcie formularz, aby zrobić świetnie pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.
social media
Potencjał relacji na Facebooku i Instagramie - czym są Stories?
Kolorowe obwódki zdjęć profilowych w mediach społecznościowych zagościły na naszych ekranach już na dobre. Pierwszym portalem, gdzie zdobyły gigantyczną popularność był Snapchat. Kluczem do sukcesu była ulotność materiału, który dzięki znikaniu po 24 godzinach pozwalał na mniej zobowiązujący content. Po sukcesie tego formatu lawina ruszyła i obecnie każda większa platforma społecznościowa korzysta ze Stories.