Nowa, rewolucyjna funkcjonalność na Facebooku!

Facebook uruchomił nową funkcjonalność, która umożliwia dotarcie reklamami do osób będących aktywnymi fanami, np. w ciągu ostatnich 30 dni zareagowały na post albo reklamę. Jest to swoisty „remarketing” wewnątrz portalu.

Podczas tworzenia nowej niestandardowej grupy odbiorców klikamy w opcję „Zaangażowanie na Facebooku”:


Następnie na dole mamy nową opcję pozwalającą na utworzenie listy osób, które wykonały działania na stronie:


W nowym oknie wybieramy fanpage i interesującą nas grupę odbiorców. Możemy wybrać:
  • wszystkie osoby, które wykonały jakiekolwiek działania na stronie,
  • osoby, które odwiedziły fanpage,
  • osoby, które zareagowały na post albo reklamę,
  • osoby, kliknęły przycisk na fanpage,
  • osoby, wysłały wiadomość do fanpage,
  • osoby, zapisały fanpage albo post.

Następnie wybieramy zakres czasowy od 1 do 365 dni, w którym miały się odbyć powyższe działania.

Dzięki tym opcjom możemy trafić reklamami do osób, które np. zareagowały na nasze reklamy, ale nie polubiły fanpage. Nowa metoda kierowania jest wprowadzana stopniowo na kolejnych kontach.