Wykorzystaj Pokemon GO do promocji swojej firmy!

Szacuje się, że Pokemon GO zarobiło 14 mld dolarów w tydzień od wydania i jest już bardziej popularną aplikacją mobilną od Tindera oraz zrównała się z Twitterem. Gra zmusza użytkowników do spacerowania nawet po kilkanaście kilometrów – warto więc przy okazji zaprosić graczy do naszej lokalnej firmy, np. punktu gastronomicznego czy sklepu.

Na razie można tego dokonać używając „Lure” – wabików tworzących przez 30 min dodatkowe pokemony w najbliższej okolicy, które mogą przyciągnąć graczy do naszej firmy. Przed uruchomieniem przedmiotu warto o tym powiadomić np. poprzez media społecznościowe.

Czy to działa? Właściciel pizzerii w USA wydając 10 dolarów na wabiki zwiększył o 75% ruch w swojej firmie. Możliwości reklamowania się w grze ma być znacznie więcej – będzie można wykupić sponsorowaną lokację, gdzie gracze będą mogli znaleźć ciekawe przedmioty czy łapać rzadkie pokemony. W takim przypadku mamy płacić wyłącznie za odwiedzającą nas osobę. Warto to wykorzystać.