Wyślij
zapytanie

Analiza fraz

Codziennie miliony użytkowników wpisują frazy w wyszukiwarkach, poszukując interesujących ich produktów, usług czy informacji. Jest to wielki potencjał dla reklamodawców, ponieważ klient od razu określa czego dokładnie szuka, często bardzo precyzyjnie.

Od właściwego doboru słów kluczowych zależy, czy nasza reklama wyświetli się na dane zapytanie użytkownika, następnie czy skłoni ona użytkownika do kliknięcia w nią i przejście na naszą stronę internetową. Dalej może to skutkować np. kupnem produktu albo zapisaniem się na listę mailingową.

Trafność słów kluczowych

Jakich fraz najczęściej używają internauci?

Często zdarza się, że słowa kluczowe uważane za najtrafniejsze są zbyt ogólne (np. buty sportowe), ich współczynnik klikalności może być niski, jednocześnie kliknięcia mogą być drogie z powodu dużej konkurencji. Może okazać sie bardzo trudne lub też nieopłacalne dostanie się na pierwsze miejsca linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania. Dlatego ważne jest odnalezienie, analiza i wycena bardziej szczegółowych słów kluczowych, które spowodują wyświetlenie reklamy idealnie dopasowanej do zapytania użytkownika (np. buty damskie do biegania trailowego). Ponadto rzadziej wyszukiwane frazy mogą mieć niższą cenę, co zwiększy zwrot z inwestycji.

Słowa kluczowe

Pierwszy istotny krok...

Dobór odpowiednich słów kluczowych jest podstawą do wysokiej klikalności reklam. Nikt nie zna Państwa branży tak jak Wy sami. W pierwszej kolejności poprosimy o zasugerowanie fraz związanych z daną branżą, następnie zweryfikujemy je w kilku narzędziach, m.in. Adwords Planner. Dodamy nasze własne sugestie słów kluczowych i w podziale na grupy zaprezentujemy je wraz z orientacyjną stawką za kliknięcie i miesięczną ilością wyszukań. Pozwoli nam to wspólnie z Państwem oszacować zasięg i opłacalność ewentualnej kampanii reklamowej Adwords.

Słowa kluczowe

Wybór

Klient określa najpopularniejsze słowa kluczowe.

Weryfikacja

Weryfikujemy słowa kluczowe w narzędziach.

Dobór

Dopasowujemy szereg innych słów.

Prezentacja

Prezentujemy klientowi grupy wraz ze stawką i miesięczną ilością wyświetleń.

Kampanie Adwords

Listy przygotowanych słów kluczowych będą podstawą do stworzenia kampanii reklamowych Adwords.

Po ich uruchomieniu, zebrane dane o interakcjach użytkowników z naszymi reklamami pozwolą na optymalizację, czyli np. wyeliminowanie mało trafnych fraz albo na znalezienie nowych. Istotnym krokiem będzie również diagnoza mylnie kierujących do naszych reklam słów. Frazy te będą wykluczane, tak aby nie marnować niepotrzebnie budżetu.

Rynek podlega ciągłym zmianom, dlatego udoskonalenia i poprawki list słów kluczowych będą stałym procesem.

Sprawdź nasz bagaż...

...doświadczeń. Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów,
nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zrób krok naprzód
Zapytaj o możliwość współpracy
+48 533 930 533

lub

Zaufali nam i się nie zawiedli