Chciałbyś zdobyć popularność w internecie? Zależy Ci na dotarciu do jak największej liczby ludzi i zainteresowaniu ich tym, co masz do zaoferowania?
Nasza agencja reklamowa chętnie Ci pomoże w zrealizowaniu tego celu dopracowując w najmniejszych szczegółach aktywność Twojej firmy w mediach społecznościowych, tak aby dała możliwie najlepsze efekty i przyniosła Ci jak najwięcej korzyści. Doradzimy, stworzymy i wdrożymy odpowiednią, dopasowaną do Twoich potrzeb strategię marketingową, która pozwoli maksymalnie zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki w sieci. Nasza oferta to nie tylko profesjonalne prowadzenie konta firmowego na rozlicznych platformach społecznościowych i umiejętne operowanie narzędziami, jakie oferują. To przede wszystkim pomoc w nawiązaniu komunikacji z klientem i budowaniu z nim trwałej, pozytywnej relacji opartej na zaufaniu i lojalności.

Dlaczego warto wybrać naszą agencję social media?

Zajmujemy się marketingiem internetowym już od 10 lat i jak nikt inny znamy się na swoim fachu.
Nasz zespół składa się z profesjonalistów: wysoko wyspecjalizowanych programistów oraz niekonwencjonalnych, niestereotypowych i awangardowych grafików, którzy z największą starannością i zaangażowaniem podchodzą do swojej pracy. Potrafimy poradzić sobie z każdym powierzonym nam zadaniem i sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Posiadamy własne zaplecze serwerowe, a także ogromną wiedzę analityczną i umiejętność przetwarzania dużej ilości danych. Wśród naszych zalet warto wymienić również reakcję realtime - zawsze staramy się trzymać rękę na pulsie. Współpraca z nami to gwarancja rzetelności i skuteczności. Kładziemy także duży nacisk na wszechstronność. Opracowujemy kompleksowe strategie marketingowe i wdrażamy je we wszystkich najpopularniejszych mediach społecznościowych - nie ograniczamy się tylko do Facebooka, ale działamy też w takich serwisach jak Instagram, Twitter czy LinkedIn.

Prowadzenie fanpage'a - cennik



  • Tworzenie i publikacja postów
  • Zarządzanie kontem reklamowym
    (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
  • Kampania na polubienia i wizerunkowa
  • Powiązanie z innymi działaniami
    marketingowymi firmy
  • Zmiana motywów graficznych
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze
    (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji
  • Kampania konkursowa
  • Publikowanie treści w innych mediach społecznościowych
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Kampania produktowa
    (sprzedaż – katalog produktów)

Podstawowy

  • Tworzenie i publikacja postów
    2 / tydzień2 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    standardowastandardowa
  • Kampania na polubienia i wizerunkowa
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Zmiana motywów graficznych
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji
  • Kampania konkursowa
  • Publikowanie treści w innych mediach społecznościowych
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Kampania produktowa (sprzedaż – katalog produktów)

Optymalny

  • Tworzenie i publikacja postów
    3 / tydzień3 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    optymalnaoptymalna
  • Kampania na polubienia i wizerunkowa
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Zmiana motywów graficznych
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji
  • Kampania konkursowa
  • Publikowanie treści w innych mediach społecznościowych
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Kampania produktowa (sprzedaż – katalog produktów)

Rozszerzony

  • Tworzenie i publikacja postów
    4 / tydzień 4 / tydzień
  • Zarządzanie kontem reklamowym (promocja postów, tworzenie grup docelowych)
    rozszerzona rozszerzona
  • Kampania na polubienia i wizerunkowa
  • Powiązanie z innymi działaniami marketingowymi firmy
  • Zmiana motywów graficznych
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze (8:00 - 16:00 w dni robocze)
  • Publikowanie relacji
  • Kampania konkursowa
  • Publikowanie treści w innych mediach społecznościowych
  • Posty zawierające kreację wideo
  • Kampania produktowa (sprzedaż – katalog produktów)

Dodatkowo każdy pakiet zawiera:

  • Analiza działań, opracowanie strategii
  • Google Analytics i Pixel Facebooka
  • Obsługa i konfiguracja profilu
  • Harmonogram publikowanych treści
  • Stały kontakt z opiekunem
  • Raporty miesięczne z działań
  • Projekty graficzne
Dzięki nam:
  • wykreujesz pozytywny wizerunek swojej firmy
  • trafisz ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców
  • zwiększysz sprzedaż produktów i usług
  • zyskasz nowy kanał komunikacji z klientem
  • zdobędziesz zaufanie i zainteresowanie ludzi
  • zbudujesz społeczność wokół swojej marki
  • podniesiesz pozycję swojej strony w wyszukiwarkach internetowych

Dlaczego prowadzenie fanpage'a na Facebooku jest tak ważne dla Twojej firmy?

Dziś każda firma ma własną stronę www i połączony z nią facebookowy fanpage służący jako dodatkowy kanał komunikacji z klientem.
Nic dziwnego, to właśnie na Facebooku internauci spędzają obecnie najwięcej czasu i tam najłatwiej się z nimi spotkać. Firmowy Facebook to bez wątpienia najlepszy sposób na zbliżenie się do nich, nawiązanie z nimi bezpośredniego dialogu i zbudowanie trwałej więzi. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność swojej marki i zaangażowanie obecnych oraz potencjalnych klientów, a to z kolei przełoży się na odczuwalny wzrost zysków ze sprzedaży produktów czy usług.

Reklama na FB - jak dotrzeć do klienta?

Firma decydująca się na prowadzenie oficjalnego fanpage'a ma do dyspozycji różnorodne kampanie na Facebooku.
Do najważniejszych i najskuteczniejszych należą te, które nastawione są na zdobycie nowych klientów, a także te zachęcające obecnych i potencjalnych klientów do aktywności: komentowania, udostępniania i lajkowania. Kampanie są bardzo zróżnicowane i choć każda z nich jest skuteczna, to tylko niektóre z nich, odpowiednio dobrane i umiejętnie wykorzystane, mogą okazać się kluczowe w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, zdobywaniu klientów i podwyższaniu sprzedaży.

Kampania pozyskująca polubienia

To podstawowy typ kampanii reklamowej na Facebooku, która ma na celu zainteresowanie naszym fanpage'em i zachęcenie do jego polubienia jak największej liczby użytkowników.
Ważna jest w tym przypadku sprofilowana grupa docelowa. Możesz ją zawęzić do określonej lokalizacji, jeśli masz firmę stacjonarną, lub objąć cały kraj, jeśli Twoja firma funkcjonuje głównie online i nie zależy Ci tylko na klientach z okolicy. Grunt to dotrzeć do odpowiedniego targetu zainteresowanego naszymi usługami lub udostępnianą przez nas treścią, a niełatwo to zrobić, gdy ma się nowy, mało znany fanpage. Dzięki kampanii pozyskującej polubienia początkujący fanpage może zyskać nowych odbiorców - a to pierwszy krok na drodze do zbudowania grupy fanów wokół danej firmy lub produktu.

Kampania zwiększająca ruch na stronie www

To opcja dla fanpage'y, których głównym celem jest przekierowanie internautów na stronę docelową.
W takim przypadku reklamy są optymalizowane w ten sposób, aby wyświetlały się tylko osobom, które z największym prawdopodobieństwem w nie klikną przenosząc się na Twoją stronę www. Dzięki temu możesz w jak najkrótszym czasie pozyskać jak największą liczbę kliknięć po jak najniższych kosztach.

Kampania zwiększająca konwersję na stronie www

Jej celem jest wygenerowanie aktywności na stronie docelowej, czyli zachęcenie internautów, aby kliknęli w reklamę i przenieśli się z fanpage'a na Twoją stronę www, a następnie dokonali tam rejestracji, zakupu czy innej pożądanej akcji. Dzięki stałemu monitorowaniu działań konsumentów można określić grupę odbiorców bardziej skłonnych do podejmowania konkretnych akcji i właśnie im wyświetlać kolejne reklamy. W ten sposób optymalizuje się konwersję i generuje dodatkową sprzedaż.

Kampania promująca posty

Podstawą w tym przypadku są angażujące posty, które zainteresują internautów i skłonią ich do komentowania lub udostępniania.
Formy postów nie mają tutaj znaczenia, mogą to być wpisy tekstowe, grafiki, filmy, slajdy itp. Ważne, aby post był ciekawy – a zoptymalizowana pod kątem zwiększania aktywności kampania zadba o to, by zobaczyły go te osoby, które z największym prawdopodobieństwem klikną w „Lubię to”, „Udostępnij” lub „Napisz komentarz”.

Kampania optymalizująca wyświetlenia filmów

To kampania stworzona z myślą o firmach, które swoją komunikację opierają głównie na materiałach video, i dlatego zależy im, aby docierały one do jak największej liczby użytkowników i były oglądane jak najdłużej.
W takim przypadku reklama kierowana jest do osób zainteresowanych daną tematyką i formatem, co zwiększa prawdopodobieństwo, że film będzie przez nie wyświetlany dłużej niż 10 sekund. Każdego dnia użytkownicy Facebooka oglądają w tym serwisie ponad 100 mln godzin filmów – warto wziąć pod uwagę tę statystyki i wykorzystać video do promocji swojej firmy, produktów lub usług.

Kampania zwiększająca zasięg

To propozycja dla tych, którym zależy na dotarciu ze swoim przekazem do jak największej liczby użytkowników.
Taka kampania pozwala, w zależności od dysponowanego budżetu, określić do jakiego odsetka grupy osób ma dotrzeć konkretna reklama oraz na bieżąco monitorować jaki procent odbiorców rzeczywiście ją obejrzy i jakie będą tego efekty. To rozwiązanie świetnie się sprawdza w kampaniach wizerunkowych, których zadaniem jest zachęcenie do wstępnego kontaktu, na przykład rozmowy telefonicznej.

Kampania zwiększająca rozpoznawalność marki

To z kolei rozwiązanie dla tych, którzy chcą skupić się głównie na budowaniu świadomości marki w społeczeństwie zamiast angażowania użytkowników, generowania aktywności czy pozyskiwania potencjalnych klientów.
Jeśli dysponujemy większym budżetem, możemy dotrzeć do konkretnego targetu odbiorców kierując reklamę wyłącznie do osób, które najpewniej zwrócą na nią uwagę i zatrzymają się przy niej na dłużej. Dzięki temu reklamowana marka będzie miała dużą szansę utrwalić się w świadomości konsumentów i zyskać na rozpoznawalności.

Kampania pozyskiwania kontaktów

Ta kampania świetnie się sprawdza w przypadku firm opierających swój model sprzedażowy na bezpośrednim kontakcie z klientem, ponieważ polega na pozyskiwaniu danych takich jak imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu.
Jeśli użytkownik podał te informacje w swoim profilu, zostaną one automatycznie uzupełnione w formularzu, który zdecyduje się wypełnić klikając w naszą reklamę. Automatyczne sczytywanie danych kontaktowych oszczędza użytkownikowi czas, który musiałby poświęcić na samodzielnie wypełnianie tych pól, a także pozwala uniknąć błędów typu literówka w adresie e-mail. W ten sposób ułatwiasz klientowi zainteresowanemu ofertą Twojej firmy uzyskanie potrzebnych mu informacji, sam zaś zyskujesz wartościowy kontakt.

Marketing w mediach społecznościowych - baza wiedzy

Dlaczego marketing w mediach społecznościowych jest coraz popularniejszy?

Czasy się zmieniają, nowe technologie stale się rozwijają, dlatego marketing internetowy, zwłaszcza marketing w mediach społecznościowych coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Promocja w internecie jest dziś koniecznością, ponieważ to właśnie w internecie potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu i tam szukają informacji o interesujących ich produktach i usługach. Social media marketing ułatwia dotarcie do tych klientów i utrzymanie ich ciągłego zainteresowania daną marką, a także zdobycie ich zaufania i zaangażowania, i ostatecznie – przekucia tego wszystkiego w wymierne korzyści takie jak zwiększenie sprzedaży i zysków. Warto więc docenić siłę mediów społecznościowych i wykorzystać ich potencjał najlepiej jak się da.

Komu marketing w mediach społecznościowych jest potrzebny?

Każdy, kto chce odnieść sukces na rynku, powinien się zaprzyjaźnić z mediami społecznościowymi. Szczególnie przydatne są one nowym, początkującym firmom, które potrzebują zdobyć i utrzymać klientów, oraz tym, które borykają się z problemem tzw. hejtu i nieuczciwą konkurencją. Social media marketing pozwala zbudować sieć pozytywnych relacji i skupić lojalną społeczność wokół marki, jak również efektywnie walczyć z krytyką oraz wszelkimi negatywnymi działaniami ze strony konkurencji.

Jakie zagrożenie niesie ze sobą nieposiadanie firmowego fanpage'a?

Firmy, które nie posiadają fanpage'a na Facebooku, pozbawiają się przydatnego kanału komunikacji z odbiorcami swoich produktów czy usług. Tym samym odbierają sobie możliwość interakcji i aktywnego dialogu z obecnymi i potencjalnymi klientami – a przez to mogą mieć nie tylko problemy z dotarciem do nich ze swoją ofertą, ale też z orientowaniem się w ich stale zmieniających się oczekiwaniach i potrzebach. Dlatego żadna poważna marka nie może sobie dziś pozwolić na brak firmowego fanpage'a.

Czym się różni fanpage od profilu osobistego?

Pomijając różne przeznaczenie – profil osobisty służy bowiem do komunikacji prywatnej, fanpage zaś do promocji marki – ten drugi daje o wiele większe możliwości w zakresie reklamy. Zakładając fanpage zyskujesz dostęp do zestawu narzędzi marketingowych, które pozwalają m.in. na korzystanie z płatnych kampanii, analizowanie statystyk konta i badanie grupy docelowej. Masz również do dyspozycji opcje niedostępne dla prywatnych użytkowników, możesz na przykład ukrywać komentarze, zbierać opinie i recenzje czy przyjmować zamówienia. To znacznie ułatwia rozpoczęcie i prowadzenie skutecznej komunikacji i promocji.

Jak można wykorzystać Facebook Messenger w marketingu internetowym?

Facebook Messenger to komunikator internetowy, który nie tylko umożliwia kontakt znajomym, ale też ułatwia komunikację firmy z klientem. Do niedawna Facebook pozwalał za pośrednictwem tej aplikacji jedynie wysyłać wiadomości sponsorowane do użytkowników odwiedzających nasz fanpage. Teraz można wyświetlać reklamy praktycznie wszystkim użytkownikom - a jest ich ponad 2,5 mld na całym świecie, z czego kilkanaście milionów to Polacy. W Messengerze reklamy targetowane są w taki sam sposób jak w kampaniach dostępnych w serwisie, a dodatkowo do dyspozycji mamy chatboty, czyli programy wykorzystujące algorytmy, dzięki którym klient w każdej chwili będzie mógł uzyskać informację na temat interesującej go oferty.

Na czym polega marketing wirusowy w mediach społecznościowych?

Marketing wirusowy to jeden z najskuteczniejszych, a przy tym najtrudniejszych sposobów promocji. Zasada jego działania wydaje się prosta – wystarczy zainteresować internautów konkretną treścią na tyle, aby sami zaczęli ją rozpowszechniać przesyłając linki rodzinie, przyjaciołom i znajomym. Aby stworzyć taki viral musimy mieć jednak naprawdę chwytliwy pomysł, to od niego zależy do jak dużej liczby odbiorców uda nam się dotrzeć ze swoim przekazem. Niektóre virale cieszą się popularnością lokalną lub krajową, a niektóre zdobywają popularność nawet na całym świecie.

Jak wygląda social media marketing?

Marketing w mediach społecznościowych to przede wszystkim długofalowa strategia o konkretnych założeniach i stała kontrola osiąganych efektów. A więc trzeba zadbać nie tylko o ciekawe, atrakcyjne dla odbiorcy treści, ale również o spójność przekazu i podejmowanych działań, dobór odpowiednich platform społecznościowych, wybór optymalnych form reklamy oraz ciągłe monitorowanie statystyk, a w razie potrzeby także modyfikację stworzonego planu marketingowego. W związku z tym niezbędny jest dokładny research, szczegółowo przeprowadzane analizy i oczywiście znajomość dostępnych serwisów społecznościowych, zasad ich funkcjonowania oraz oferowanych przez nie narzędzi i opcji, które mogą się okazać skuteczne w konkretnych kampaniach reklamowych. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji reklamowej, która otoczy opieką wszystkie konta firmowe w internecie i zagwarantuje maksymalne wykorzystanie potencjału i możliwości, jakie dają media społecznościowe.

Jak działa nasza firma?

Jako profesjonalna agencja interaktywna zapewniamy nieprzerwaną opiekę nad wszystkimi kontami w serwisach społecznościowych, w skład której wchodzi publikowanie i redagowanie treści, monitorowanie ich zasięgów i efektywności oraz moderacja komentarzy, a także odpowiedni dobór kampanii i działań marketingowych, które przyniosą realne korzyści Twojej firmie. Z wszystkich tych działań zdajemy regularny raport, abyś miał pewność, że rzetelnie wywiązujemy się z powierzonego nam zadania.

Ile kosztuje marketing w mediach społecznościowych?

Dużą zaletą marketingu w mediach społecznościowych jest jego niewygórowana cena - wdrażanie działań promocyjnych w serwisach takich jak Facebook, Instagram czy Twitter kosztuje mniej niż na przykład reklama w wyszukiwarkach internetowych. Trudno jednak podać konkretną wycenę. Ogólny koszt social media marketingu zależny jest bowiem od celów, jakie chcesz osiągnąć, i strategii, na jaką się zdecydujesz. Dlatego nasza agencja reklamowa przygotowała różne pakiety cenowe do wyboru - dzięki nim możemy wspólnie określić plan kampanii odpowiadającej zarówno Twoim oczekiwaniom, jak i możliwościom budżetowym.

Jak nawiązać z nami współpracę w zakresie marketingu internetowego?

To bardzo proste! Wystarczy do nas napisać lub zadzwonić – cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące marketingu w mediach społecznościowych, wysłuchamy, doradzimy, rozwiejemy wszelkie wątpliwości i pomożemy Ci w wyborze najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy. Z nami z łatwością wkroczysz w świat mediów społecznościowych!
Przykłady realizacji
Na przestrzeni lat zrealizowaliśmy mnóstwo projektów, nie o liczby jednak chodzi - a o relacje partnerską i sukces w działaniu!
Zachęcamy do sprawdzenia kilku wybranych realizacji. Każdy przykład jest oparty o nasz system CMS:
Wyślij zapytanie

Zrób krok naprzód

Zapytaj o współpracę
Zaufali nam i się nie zawiedli
  • Subaru Polska
  • CCC
  • Blachotrapez
  • Dako
  • Bank Spółdzielczy w Limanowej
  • Semilac Ireland
  • Lestello